#76 Skrevet Mars 14, 2010 kansje det står 180 grader feil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 14, 2010 Er ikke tenningsrekkefølgen 1-2-4-5-3 ? (med tanke på pluggkablene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 14, 2010 Er ikke tenningsrekkefølgen 1-2-4-5-3 ? (med tanke på pluggkablene) Stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 14, 2010 Er ikke tenningsrekkefølgen 1-2-4-5-3 ? (med tanke på pluggkablene) Pluggkablene står på 12453.dette e dobbeltsjekket en million ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 14, 2010 kansje det står 180 grader feil da? veiven står på merket sitt både foran ved nedre reimhjul og ved 0 merket på svinghjul så den er grei. Kammene står riktig timet iforhold til veiven. samt fordeler står på merkene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 15, 2010 LØST! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 15, 2010 hva var problemet da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 15, 2010 hva var problemet da?? har sotte i den motoren jeg kjøpte av deg for noen uker siden;) problemet var vel egentlig at registeret på den var feil. var ca 3 tenner feil.men det var jo lett og ordne,men når alt var timet opp så ville den F**** ikke starte. begynte da og sjekke ledningsnett, fant 2 steder hvor dysekablene hadde smeltet seg sammen.fikk ordnet dette og vips var det liv i motoren igjen, pluss eg hadde en ganske grov feil som eg ikke vil nevne her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 15, 2010 : dum :Pluss tenningen var 180Grader feil snudde på fordeler lokket og da var det greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 15, 2010 hehehe... jaja men bra det funker nå ihvertfall:) motoren "min" funker bra eller? Begynner å samle seg på verkstede her også nå etterhvert=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 15, 2010 hehehe... jaja men bra det funker nå ihvertfall:) motoren "min" funker bra eller? Begynner å samle seg på verkstede her også nå etterhvert=) ja motoren fungerer helt fint,tett og fin;) satser på og montere coiloversene til hovedtreffe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 16, 2010 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 21, 2010 Var litt for tidlig for jubel... Har tatt komp test og den va grei.lå fra 12.5 til 13.1 bar motor går bare på silynder 1 og 2. har sjekket at dysene.de åpner som de skal. har også gnist. Noen innspill? begynner og bli bra lei dette greiene no:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 21, 2010 Sjekk at kammene ikke er knekt Har vært borti det og jeg. Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 21, 2010 Sjekk at kammene ikke er knekt Har vært borti det og jeg. Hehe... Kan jo være,hehe får ta en titt i morgen,syns de så grei ut men kan jo være. har jo gnist + bensin på alle silyndere så er jo litt rart... noen som har lyst og ta en helgetur til bergen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 21, 2010 Det hadde jeg også. Ikke før kambukkene ble tatt av, ble det oppdaget at eksoskammen var knekt i to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 21, 2010 Det hadde jeg også. Ikke før kambukkene ble tatt av, ble det oppdaget at eksoskammen var knekt i to hehe såpass.lyst og ta meg en tur bort i verkstedet og få sjekket det no :p håper nesten på at det er tilfellet.slik at det går an og fikses hehe men visst eksoskammen hadde vært knekt. hadde eg då fått 13 bar kompressjon på alle silyndere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 23, 2010 lurer litt på og skifte motorledningsnett, er det mye innvendig i bilen som må demonteres? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 23, 2010 : dum :Pluss tenningen var 180Grader feil snudde på fordeler lokket og da var det greit hoho... sjekk innlegg no 76: smil : nå skal det nevnes at grunnen til at jeg tipsa om dette er at jeg har gjort samma tabba selv:p bra det løste seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 24, 2010 lurer litt på og skifte motorledningsnett, er det mye innvendig i bilen som må demonteres? mvh dash, varmeapparat, handskero, noen deksler, sikringsboksen må ned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...