VAGCOM - Noen i området?

Recommended Posts

Som topic sier så skulle jeg gjerne lest av bilen min for feilkoder da den er litt uggen om dagen. Tror det er noe elektrisk.

 

Noen som har noen minutter å avse til å hjelpe meg med å lese av feilkoder? En med VAGCOM, da jeg ikke har det selv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skulle gjerne ha hjulpet deg, men er i feil ende av landet akkurat nå. Men kan du vente en drøy uke eller så, kan det hende jeg kan bistå. PM meg i tilfelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

en kompis av meg på nes har hvis du fortsatt trenger :) stian eriksrud, jobbet på folkevogn & audi i brumunddal før =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Låner tråden av deg jeg Kenneth. Si ifra om je skal starte min egen ;)

Jeg sku også hatt en med vagcom til å lese av feilkoder på min S2. Må kanskje ha en annen overgang enn det man bruker på nyere biler for å få avlest tror jeg.

Sliter med at bremsevarselsymbolet lyser og piper i ett sett. Har byttet klosser foran og skiver/klosser bak + en føler i bremsevæskebeholdern som jeg trodde sku væra årsaken. Dette hjalp ikke. :/

Så om noen vet om noen som har vagcom rundt Hamar-området er jeg evig takknemlig. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morten Sørensen mener jeg skal ha Vagcom her på Hamar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morten Sørensen mener jeg skal ha Vagcom her på Hamar.

 

Takker Rolf. Har sendt han en pm. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tor Egil Hanestad har da også.. han jobber på image på Hamar og bor på Nes. han kan sikkert hjelpe også..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har også tilgjengelig nå : vinke :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tor Egil Hanestad har da også.. han jobber på image på Hamar og bor på Nes. han kan sikkert hjelpe også..

 

Hannestad får jeg ikke tak i. :P

Men Joachim over her har hjulpet meg med saken :)

Sjøl om problemet på bilen ikke er løst da. hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, jeg vet ikke hva det kan være, for du har byttet det jeg trodde det kunne vært :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takker Rolf. Har sendt han en pm. :)

 

bare til info så tror jeg ikke Morten er så aktiv på forumet, men kan si fra neste gang jeg ser han at det er kommet en PM til han, (hvis du ikke allerede har fått svar da) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bare til info så tror jeg ikke Morten er så aktiv på forumet, men kan si fra neste gang jeg ser han at det er kommet en PM til han, (hvis du ikke allerede har fått svar da) :P

 

Jeg fikk tak i han gjennom forumet :) Men takk for hjelpa Raymond. ;) Var noe galt med vag-com`n hans vistnok. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg sitter på vag-com.

 

Men det er ikke bare bare og svare på 20 mail, 50 tlf hendvendelser og ørten sms som kommer hver dag.

 

De som ønsker kontakt bes sende meg en mail. Jeg har to krevende jobber.

 

Kl er nå 10.03 og så langt i dag her det vært 3 sms, 18 mail og 6 telefoner :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har kjipp-kjapp cracka versjon ;) men jeg får lest ut å sletta de fleste feilkoder ;) (men får ikke koda om lys osv :P)

også er jeg avhengig av skjøteledning ;P (donasjon av laptop med batteri som virker mottas med takk ;) )

 

Lokasjon: Rudshøgda,Brumunddal og NÆS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg sitter på vag-com.

 

Men det er ikke bare bare og svare på 20 mail, 50 tlf hendvendelser og ørten sms som kommer hver dag.

 

De som ønsker kontakt bes sende meg en mail. Jeg har to krevende jobber.

 

Kl er nå 10.03 og så langt i dag her det vært 3 sms, 18 mail og 6 telefoner :)

 

Mail sendt! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blitt noe ornings?

Skulle hatt vagcom selv jeg for litt koding av lys :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blitt noe ornings?

Skulle hatt vagcom selv jeg for litt koding av lys :)

 

Jeg har VAGCOM, eller VCDS som det heter nå. Bare send en PM, så avtaler vi noe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noen flere i Hamar-området som har fått seg VAGCOM? Trenger litt hjelp ifm installasjon av originalt ryggekamera på min '04 A8 3.7. Må lese av koder før bytte av can-gateway og deretter legge disse inn igjen når gatewayen er byttet. Må også endre noen parametre slik at ryggekamera vises når bilen settes i revers, men dette skal ikke være store jobben.... Betaler selvfølgelig for hjelpen.

 

Svar her eller på 917 34 671. Har alle deler liggende og er klar som et egg....

 

 

Mvh

 

Christian

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.