#1 Skrevet Januar 26, 2010 varevegg til c4 ønskes kjøpt i troms området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 Mulig jeg har en til overs snart.. Må bare få satt inn baksetet og godkjent det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2010 (endret) Mulig jeg har en til overs snart.. Må bare få satt inn baksetet og godkjent det.. når har du den ute tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2010 Skal se til uka om det blir godkjenning.. Kan ikke love no pga. jobb, gir deg et vink når bilen er godkjent med bakseter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2010 Gjør det du, hva vil du ha for veggen? eller er du glad du blir kvit den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2010 Hmm.. Hva vil du by for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2010 tja...500? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2010 varevegg til c4 ønskes kjøpt i troms området. har en du kan få. har riktig nok stått ute et par år så vet ikke tilstand på den. evt kan du få en annen i mars engang når eg skal legge i baksete på nåværende bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2010 har en du kan få. har riktig nok stått ute et par år så vet ikke tilstand på den. evt kan du få en annen i mars engang når eg skal legge i baksete på nåværende bil:) tenkte jeg skulle se an han andre, men vis du kunne tatt en tit på veggen din å sett tilstanden på den så hadde det vært fint (bilder er en fin ting). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2010 tenkte jeg skulle se an han andre, men vis du kunne tatt en tit på veggen din å sett tilstanden på denså hadde det vært fint (bilder er en fin ting). har også en i nåværende bil som garantert er helt fin:) skal omregistrere den i mars eller april om du kan vente. den kan du få helt gratis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2010 har også en i nåværende bil som garantert er helt fin:) skal omregistrere den i mars eller april om du kan vente. den kan du få helt gratis:) skulle hadde den til torsdagen, så jeg tror det blir litt sent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...