Noen som har varevegg til c4?

Anbefalte innlegg

varevegg til c4 ønskes kjøpt i troms området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har en til overs snart.. Må bare få satt inn baksetet og godkjent det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har en til overs snart.. Må bare få satt inn baksetet og godkjent det..

 

når har du den ute tror du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se til uka om det blir godkjenning.. Kan ikke love no pga. jobb, gir deg et vink når bilen er godkjent med bakseter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det du, hva vil du ha for veggen? eller er du glad du blir kvit den?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Hva vil du by for den? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

varevegg til c4 ønskes kjøpt i troms området.

 

har en du kan få. har riktig nok stått ute et par år så vet ikke tilstand på den. evt kan du få en annen i mars engang når eg skal legge i baksete på nåværende bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en du kan få. har riktig nok stått ute et par år så vet ikke tilstand på den. evt kan du få en annen i mars engang når eg skal legge i baksete på nåværende bil:)

 

tenkte jeg skulle se an han andre, men vis du kunne tatt en tit på veggen din å sett tilstanden på den

så hadde det vært fint (bilder er en fin ting):).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte jeg skulle se an han andre, men vis du kunne tatt en tit på veggen din å sett tilstanden på den

så hadde det vært fint (bilder er en fin ting):).

 

har også en i nåværende bil som garantert er helt fin:) skal omregistrere den i mars eller april om du kan vente. den kan du få helt gratis:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også en i nåværende bil som garantert er helt fin:) skal omregistrere den i mars eller april om du kan vente. den kan du få helt gratis:)

 

skulle hadde den til torsdagen, så jeg tror det blir litt sent.:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.