Anbefalte innlegg

Jeg stiller mest sansynlig opp , så sant bilen er ferdig... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper å få lakkert bakskjermene mine samt noe detaljer. Men rekker jeg det ikke, så får det så være. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje man får ta seg en tur...ha jo aldri vert på ett vag treff så....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seff skal jeg komme kansje med 3 biler vis jeg får liv i gti da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal nok prøve å komme meg dit hvis alt blir ferdig med bilen innen den tid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer :) men blir dårlig med bil tror jeg.. skulle inn til hel lakkering. men har blitt påkjørt =(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :) Forhåpentlig vis med skilter på bilen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært moro å stilt med Golfen. Men tror tiden bli knapp.. MEn lov å prøve =)

 

Må bestille alt av foringer og bytte de, hente felga fra lakk, og bestille dekk og legge på.. Så justere den NED og ta forstillingskontroll.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

word:) Hønefoss mafia`n dukker opp:) forhåpentlig flere enn noen gang:)

 

Noen som vet om det er planlagt noe kolone fra høneby...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når klokka begynner dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les tråden så får man svar. Men begynner kl ti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er planlagt noe kolone fra høneby...

 

Vestfold og Drammen lokallag skal i allefall kjøre gjennom Hønefoss på et eller annet tidspunkt (ikke nøyaktig bestemt tidspunkt enda) så følg med på denne tråden for info. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=180876

 

Jeg ser nå at de (kanskje skal kjøre om Oslo) men det blir nok avklart når tiden nærmer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett samlet "styre" i Hadeland lokallag har bestemt at Vårmønstringen 2010 blir avlyst pga stor misnøye med utviklingen i klubben den siste tiden.

 

Kommer til å bli oppdatert i første post men det må Kjetil som startet tråden gjøre selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott, la oss ødelegge for oss selv fordi alle her ikke er fornøyd med styret!

 

Syns vel det hadde vært bedre og faktisk holdt treff osv og samle vi som faktisk liker og holde på med dette!

 

Er mange som har tatt seg fri, gjort planer osv så dette skulle passe, så dette var MEGET skuffende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pokker skal det være godt for? Et treff nå er jo akkurat hva folk i "klubben" trenger...

 

Da syns jeg ihvertfall dere kan oppfordre til et VW-Audi treff uten at det er "klubb arrangert".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott, la oss ødelegge for oss selv fordi alle her ikke er fornøyd med styret!

 

Syns vel det hadde vært bedre og faktisk holdt treff osv og samle vi som faktisk liker og holde på med dette!

 

Er mange som har tatt seg fri, gjort planer osv så dette skulle passe, så dette var MEGET skuffende!

 

Enig med Joachim! Dette burde dere gjennomføre! :)

 

Ikke la hovedstyre sette en demper for det sosiale dere har klart å skape, år etter år!!

 

Akkurat nå ønsker jeg at dere revurderer dette så snart som mulig! Vær så snill...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy f*** det er det dummeste jeg har hørt. Har sett frem til dette det siste året! Nå har jeg tatt meg fri den helga, og jobba rævva av meg med bilen for og få det klart til dette treffet (og garrantert mange andre også). Og så skal det ikke bli noe av? : bh :: bråk :

 

Nei dette blir for dumt!! Jeg håper dere bare tuller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, dette må jo være det dummeste dere kan gjøre! Ødelegge ENDA mer fordi styret ødelegger for klubben?

 

Tør påstå at hvis hadeland avlyses, og resten av treffa i år går i vasken, så faller klubben sammen!

 

Vær så snill å IKKE avlys hadeland! Dette må vi gjennomføre.. Mange har tatt seg fri fra jobb (ink. meg), jobbet som faen for å få ferdig bilene sine osv, dette GÅR bare ikke an!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy f*** det er det dummeste jeg har hørt. Har sett frem til dette det siste året! Nå har jeg tatt meg fri den helga, og jobba rævva av meg med bilen for og få det klart til dette treffet (og garrantert mange andre også). Og så skal det ikke bli noe av? : bh :: bråk :

 

Nei dette blir for dumt!! Jeg håper dere bare tuller.

 

Er akkurat dette jeg mener..

 

Dette var jo omtrent like teit som og stenge off topic delen....

Ødelegger jo KUN for medlemmer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må jeg støtte meg til de andre som har skrevet over meg.

Synes ikke dette er rette måten og gå frem på nå som klubben er i en så kinkig situasjon.

 

Det folk påpeker som de er misfornøyd med er jo styrets evne til å drifte klubben for medlemmenes beste.

Noe jeg da undrer meg over er at å avlyse ett så profilert treff som dette etterhvert har blitt, ikke akkurat er for medlemmenes beste ?

 

Jeg personlig har gledet meg til dette treffet i måneder allerede, og nettopp dette treffet markerer for min del starten på sesongen, og er også uten tvil det beste lokallagstreffet som blir arrangert årlig. Alltid god stemning på dette treffet.

 

Er det noe klubben trenger nå, så må det vel være ett treff mange hadde tenkt å komme på. Kall det gjerne "Biltreff hadeland 2010" for min del, hvis problemet er at det skjer i regi av klubben.

 

En ting er ihvertfall sikkert: Jeg møter opp uansett. Håper så mange som mulig joiner meg på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt penger jeg ikke har, Paller og Jeg jobber å sliter for å få ferdig Golf'en min til dette treffet, har ordnet å styra etter alle kunstens regler for å rekke å bli ferdig med bilen. Så skal det avlyses! KJEMPEFETT!

 

Nei, som flere her sier. Gjør hva som er til VÅRT beste, hold treff! Det straffer ikke Styret å ikke holde et treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig meg Glenn! jeg blir å se der uansett!

 

Avlyses dette, så gjør det bare ALT x10 verre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, Fredrik Paller, og meg Rune-A Georgsen møter opp uansett! Det skal bli treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig trist hvis dette treffet avlyses. Jeg har ventet lenge på dette treffet og det blir mitt første treff med egen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær så snill, ikke avlys, men gjennomfør, om ikke annet som et frittstående entusiasttreff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.