Anbefalte innlegg

er det sånn at alle biler blir gått igjennom sånn fort og gæli under bedømming? hadde isåfall vært litt artig/tragisk å sett hva som har blitt sagt om egen bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem var tosken som stoppa på e6 ved moelv idag? han bør ha en god forklaring : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem var tosken som stoppa på e6 ved moelv idag? han bør ha en god forklaring : )

 

Hva mener du med det her? Ikke fått med meg noen som stoppa der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke så værst det PA anlegget etter at lyden ble skrudd opp litt: haha :

 

Var et fint treff med mange fine biler og masse med kjensfolk.

Håper jeg har bil og stille med til neste år.

Bra det er mange bilder for jeg rakk da ikke hele runden på to og en halv time da det ble mye bilprating med masse hyggelige mennesker:)

 

Noen som har liste på vinnerene?

 

Hey ! !

 

Ikke mobb PA-anlegget... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ingen bilder av alle bilene som vant, vi hadde ikke plass til å organisere det slik vi sto.

 

Skal jobbe litt med det neste år, se på litt andre løsninger i fohold til utdelingen etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett meget bra treff ja folkens, hyggelig og slå av en prat med både gamle kjente og ukjente:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sånn at alle biler blir gått igjennom sånn fort og gæli under bedømming? hadde isåfall vært litt artig/tragisk å sett hva som har blitt sagt om egen bil :)

 

Jeg fikk i hvert fall kommentarer på hvorfor min bil ikke havnet blant topp fem av dommerne, men vet ikke om de husker alle bilene.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk i hvert fall kommentarer på hvorfor min bil ikke havnet blant topp fem av dommerne, men vet ikke om de husker alle bilene.:)

 

Fabian

 

Da syntes jeg du kan nevne til disse personene at de kan stille til dommere neste gang : vinke :

Er ikke lett å bedømme uten å måtte trekke inn personlig smak osv. Bilen din er fin, men var mye fint å velge i mellom. Så da ble det desverre ikke pokal på bilen din.: vinke :

 

Jeg er i alle fall ikke dommer noe mere. Det er helt sikkert. Så kan pokal jegerene selv stille som dommere, om de mener at ting kan forbedres...

 

 

Men tusen takk for ett meget fint treff. Supert oppmøte og konge vær:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da syntes jeg du kan nevne til disse personene at de kan stille til dommere neste gang : vinke :

Er ikke lett å bedømme uten å måtte trekke inn personlig smak osv. Bilen din er fin, men var mye fint å velge i mellom. Så da ble det desverre ikke pokal på bilen din.: vinke :

 

Jeg er i alle fall ikke dommer noe mere. Det er helt sikkert. Så kan pokal jegerene selv stille som dommere, om de mener at ting kan forbedres...

 

 

Men tusen takk for ett meget fint treff. Supert oppmøte og konge vær:)

 

Tror ikke det var negativt ment. ;) Men skjønner at du ikke er keen på og være dommer mer. Been there. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da syntes jeg du kan nevne til disse personene at de kan stille til dommere neste gang : vinke :

Er ikke lett å bedømme uten å måtte trekke inn personlig smak osv. Bilen din er fin, men var mye fint å velge i mellom. Så da ble det desverre ikke pokal på bilen din.: vinke :

 

Jeg er i alle fall ikke dommer noe mere. Det er helt sikkert. Så kan pokal jegerene selv stille som dommere, om de mener at ting kan forbedres...

 

 

Men tusen takk for ett meget fint treff. Supert oppmøte og konge vær:)

 

Jeg er ingen "pokaljeger" men når jeg blir fortalt hva som kunne vært bedre så sier jeg jo ikke nei til det.

Og dessuten var det ting jeg var klar over fra før av uansett. Jeg vet at bilen min er shabby i lakken.: vinke :

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dessuten var det ting jeg var klar over fra før av uansett. Jeg vet at bilen min er shabby i lakken.: vinke :

 

Fabian

 

DET vet jo ikke dommerne, så kritikk må man tåle. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inlegget mitt var ikke regnet som kritikk om det ble tolket sånn ;) bare nysgjerrig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET vet jo ikke dommerne, så kritikk må man tåle. :)

 

Fikk vel inntrykk av at Fabian tok det som konstruktiv kritikk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sånn at alle biler blir gått igjennom sånn fort og gæli under bedømming? hadde isåfall vært litt artig/tragisk å sett hva som har blitt sagt om egen bil :)

 

Det blir dessverre litt liten tid til å skrive ned info om alle biler :)

 

Det er mange biler som skal vurderes innenfor en relativ stram tidsramme, men dersom man følger med hvor dommerne er i "løypa" så kan man gå bort til sin egen bil når den blir vurdert for å få noen korte kommentarer om man ønsker det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vel inntrykk av at Fabian tok det som konstruktiv kritikk ;)

 

Det er bra. Var jeg som tolket det som at det visste han jo fra før av, så det trengte de ikke fortelle han. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med det her? Ikke fått med meg noen som stoppa der.

 

nei du lå foran tror jeg, var en nyere svart a4 som plutselig stoppa for og slippe utpå kim rune osv, slik at vi bak måtte stå på bremsen.. vegard strand som lå bak meg fikk en 240 i rævva hvertfall, men bra skaden ikke ble større enn ødelagt bakfanger vel. kunne blitt værre, jeg klarte nesten ikke å stoppe for bilen foran og vegard måtte svinge unna for ikke å treffe meg.. håper han som stoppa får vite om det og får tenkt seg litt om!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er litt misforståelser her egentlig. Syntes ikke det virker som noen klager på dømmingen her nå? Eller har jeg misforstått kanskje?

 

Kanskje vi skal holde på 1 time lenger neste gang så dommere får bedre tid? Eller er det slik at folk er fornøyd når kl passerer 13?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var veldig bra treff i går;) kjempe fornøyd;) første gang jeg var med i år og ble blandt 5 beste vw;)

så kjempe morsomt å se folk likte bilen min:)

kommer definitivt tilbake neste år;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra. Var jeg som tolket det som at det visste han jo fra før av, så det trengte de ikke fortelle han. ;)

 

Neinei, jeg tok det jo som konstruktiv kritikk, og hellakkering har vært på ønskelisten lenge... Men med første året på videregående og en deltidsjobb som ikke akkurat gjør meg til gullkunde i banken så er det ikke alltid så lett å få til når man vil.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei du lå foran tror jeg, var en nyere svart a4 som plutselig stoppa for og slippe utpå kim rune osv, slik at vi bak måtte stå på bremsen.. vegard strand som lå bak meg fikk en 240 i rævva hvertfall, men bra skaden ikke ble større enn ødelagt bakfanger vel. kunne blitt værre, jeg klarte nesten ikke å stoppe for bilen foran og vegard måtte svinge unna for ikke å treffe meg.. håper han som stoppa får vite om det og får tenkt seg litt om!

 

så iallefall det ble en stopp rett bak meg i moelv ja, var vel tenkt som å sleppe frem de som stod å venta. tror jeg vet hvem som lå bak meg også men gidder ikke ut med noen navn i tilfelle det ikke stemmer.

men ble da ett artig treff, og rimelig lang kolonne :) spesielt bra på den ene rettstrekka i nedoverbakken ved "blå kors" eller hva det het, var jo ikke noe annet enn vw / audi å se! Mye bra å kikke på var det også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble da ett artig treff, og rimelig lang kolonne :) spesielt bra på den ene rettstrekka i nedoverbakken ved "blå kors" eller hva det het, var jo ikke noe annet enn vw / audi å se! Mye bra å kikke på var det også!

 

Det stemmer, jeg og Rolf lå som de to første og når vi tittet i speilene så vi ingen ende, vi satt bare å smilte fra øre til øre og dro en "facebook style" med "liker dette" med tomlene våre. hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.