#151 Skrevet April 13, 2010 Jeg kommer jeg kommer! Godt det ble treff allikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet April 13, 2010 jeg kommer uansett, om jeg skal stå der alene og blomstre regner med det kommer fler som kommer til å gjøre det, bare for å møtes å være sosiale. Men bra det blir treff, som de fleste sier er dette blitt en tradisjon og "starten på sesongen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet April 13, 2010 Jeg må inrømme at jeg ikke helt har skjønt hvor viktig dette treffet er for folk før nå, det er artig å se. MOTIVERENDE! Men klart når man gruser oppmøte på dem fleste andre treffene i regi klubben så er det vell noe i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet April 13, 2010 Flott at det blir:) dette er for meg personlig ett av de viktigste treffene da det er det første treffet etter en laaang og kjedelig vinter:) Thumps upp: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet April 13, 2010 jeg stiller gjerne som dommer i audi klassen i år også jeg gutter. null problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet April 14, 2010 Jeg tar med meg en varm sol, skyfri himmel, solo og kvikklunsj i ryggsekken og kommer labbende fra andre siden av mjøsa Går vi for tidenes oppmøte på Hadeland? Sikkert mange sjeler i klubben som "trenger" den sosiale biten nå. Er jo trossalt treffene som er the highlights of the season uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 14, 2010 Jeg tar med meg en varm sol, skyfri himmel, solo og kvikklunsj i ryggsekken og kommer labbende fra andre siden av mjøsa Går vi for tidenes oppmøte på Hadeland? Sikkert mange sjeler i klubben som "trenger" den sosiale biten nå. Er jo trossalt treffene som er the highlights of the season uansett Da regner jeg med været er i orden ja... Var 120 stk som fikk utstillingslapper ifjor så med bra vær og slik så kan det hende det blir flere iår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet April 14, 2010 jeg kommer nok også håper det blir mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet April 14, 2010 Jeg tar med meg noen fra sogn og fjordane og kommer bortover.. Vetikke om vi kan love å ta med oss godt vær, men vi kommer med biler, godt humør, grillmat og kamera 120 i fjor ja.. Satser oppunder 200 i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet April 14, 2010 Kan Kjetil eller Svein Erik ringe meg på 94859402? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet April 14, 2010 Gleder meg til dette treffet=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 14, 2010 Gleder meg jeg også, siden det er første vwaudi treff jeg er på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet April 14, 2010 gleder meg å..første treff for meg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet April 14, 2010 (endret) Her er premielista i år: Beste Audi Beste VW Top 5 VW Top 5 Audi Longest distance Beste Lakk Beste interiør/stereo Beste felg Beste innovasjon Beste Classic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet April 14, 2010 Kul premieliste Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet April 14, 2010 den premielista så veldig bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet April 14, 2010 Bumper dette med park vakter ! Ei som har vært snill å meldt seg på ! Trenger fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 14, 2010 Bumper dette med park vakter ! Ei som har vært snill å meldt seg på ! Trenger fler... er med jeg som park vakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 14, 2010 Notert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 14, 2010 Her er premielista i år: Beste Audi Beste VW Top 5 VW Top 5 Audi Longest distance Beste Lakk Beste interiør/stereo Beste felg Beste innovasjon Beste Classic Kjempe bra :-) en god man å ha på laget det gitt. Tatt mer en jeg forespeilet t.o.m imponert ps: hvor er joika bollene? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 14, 2010 dette blir bra.. noen felles kjøring fra oslo området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 15, 2010 dette blir bra.. noen felles kjøring fra oslo området? Vi er en gjeng som kjører fra østfold i alle fall, som håper og møte på drammen og oslo, i oslo. Så noe må det vel være om du ser litt i lokalforumene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 15, 2010 kommer vel å en gjeng fra telemark som håper å kjøre sammen vestfold... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 15, 2010 når drar dere fra telemark da? kanskje jeg kan slenge meg med der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 15, 2010 ikke 100% bestemt enda. men snakk om 6.45 el 7.00 fra statoil på eidanger tenker jeg det blir:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...