#176 Skrevet April 15, 2010 slenger oss sammen med drammen også da? kan bli en god del bilder derfra.. Da må vel jeg dra herfra i halv 6 tiden jeg da:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 19, 2010 Kjenner jeg gleder meg til treff nå. Værutsiktene på yr.no er ikke helt 100% da men... Grå Sky... Men hvertfall spådd opphold enn så lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 19, 2010 Hvilken vei kjøres det fra oslo og opp da? kjørte gardermoen i helgen, og var temmelig ugjevnt der ja.. så Rv4 er vel kanskje best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 19, 2010 for de som lurer på felleskjøring fra oslo så se denne tråden her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=184176 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 19, 2010 ok, statoil på furuset altså.. Noen som skal ha med jaktradio for og holde kontakt underveis? husker noen av oss hadde det opp til våler i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 19, 2010 Sikker litt dumt spørsmål, men siden jeg ikke er så veldig godt kjent her på Østlandet enda. Er det ved denne adressen treffet er? Dronning Åstas gate 22 3511 Hønefoss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 19, 2010 Sikker litt dumt spørsmål, men siden jeg ikke er så veldig godt kjent her på Østlandet enda. Er det ved denne adressen treffet er? Dronning Åstas gate 22 3511 Hønefoss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 19, 2010 Sikker litt dumt spørsmål, men siden jeg ikke er så veldig godt kjent her på Østlandet enda. Er det ved denne adressen treffet er? Dronning Åstas gate 22 3511 Hønefoss Ikke helt. Mohagalia 2 2770 Jaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 19, 2010 Da møter jeg nok opp på riktig plass til slutt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 19, 2010 Da møter jeg nok opp på riktig plass til slutt hehe Du gjør nok det, evt så skal folk fra diverse steder kjøre sammen oppover, sjekk litt under lokallagsdelene så kan du se om det er noe som kan passe for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 19, 2010 vurdere og ta med coupen men da må jeg ta den på henger. kansje jeg kan få noen råd på motoren min også.:-) noe plass og sette fra seg bil og henger der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 19, 2010 vurdere og ta med coupen men da må jeg ta den på henger. kansje jeg kan få noen råd på motoren min også.:-) noe plass og sette fra seg bil og henger der? Det blir nok ikke plass inne på selve treff plassen, men det er mye plass i veien opp på siden feks, skal nok få plass til den. Men kommer du tidlig det er plass å betaler for plassen så er det jo utstilling det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 20, 2010 Det blir konvoikjøring etter treffet eller? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 20, 2010 4 Dager igjen nå folkens! Frem med shining-utstyret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 20, 2010 Det blir nok ikke plass inne på selve treff plassen, men det er mye plass i veien opp på siden feks, skal nok få plass til den. Men kommer du tidlig det er plass å betaler for plassen så er det jo utstilling det også treng itte og stille ut den nei. bare man slipper og parkere så innmaring langt una. da jeg regner med og ha med junior også. regner dere med det blir fult på utstilingen. så man må komme tidlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 20, 2010 Iflg. værvarselet så ser det lovendes ut i allefall:) Sol og lettskyet på dagen men skyer over til kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet April 20, 2010 Har de byttet mening nå? Sjekket yr.no igår og da hang det en mørk sky over hadeland hele dagen.. Men for all del: GOOD NEWS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet April 20, 2010 Har de byttet mening nå?Sjekket yr.no igår og da hang det en mørk sky over hadeland hele dagen.. Men for all del: GOOD NEWS! Ja det ser bedre ut nå Den grå skya du så var sikkert aske som har blåst bort:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet April 20, 2010 Da er pokkisene klare, henter den i ettermiddag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet April 20, 2010 er det noen som skal hit. som har greie på motering av 2,2 10vt i coupe q med 2,2 10v orginalt? som kan komme med noen råd om hvor slanger og kotakter skal hen ?? hadde vert fint. for da tar jeg med den på henger utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet April 20, 2010 hei.. noen som skal kjøre sammen fra HØNEFOSS i år?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet April 20, 2010 hei.. noen som skal kjøre sammen fra HØNEFOSS i år?? Sef.. Vet ikke når , enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet April 20, 2010 vi drar nok tidlig så vi er der til de åpner ivertfall:) blir nok en gjeng:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 21, 2010 Sef.. Vet ikke når , enda.. Flere som lurere Tore. Rop ut her da. Med hvor og når opp møte er;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 21, 2010 Vi kommer fra Sunnfjord/Sogn med 3-4 biler kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...