#251 Skrevet April 23, 2010 Da er jeg klar! Dette blir min første vårmønstring på Hadeland. Gleder meg masse. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet April 23, 2010 Til dem som skal møte opp på Esso`n i Maura 08.30. Ikke vent på meg, jeg må jobbe isteden! Det var synd, jeg så virkelig frem til denne store dag! Kommer nok flere muligheter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet April 23, 2010 Bare å kommer med god gammel luftkjølt Det er bare trivelig med litt gammel sjarm på plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet April 23, 2010 Hvordan er det å møte opp med gammel luftkjølt her? er det kun vann som gjelder? Ikke noe problem, du kommer inn med det også. Hvordan er det med parkering i nærheten til oss som ikke skal stille ut? Det er parkeringsplasser ved siden av, før om årene har ikke de vært ferdig til bruk men de er det nå. Står parkeringsvakter som sier hvor du kan parkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet April 23, 2010 Da er bilen ferdig vasket. Pakket ned vaskesaker og stoler. Mangler bare å komme seg ut av senga i morra så er jeg klar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet April 23, 2010 Da er bilen ferdig vasket. Pakket ned vaskesaker og stoler. Mangler bare å komme seg ut av senga i morra så er jeg klar:) Husk kulepenn å masse penger til burger da så er pakkingen komplett Vi har vært å sett på plassen nå å planlagt litt, den så fin å klar ut for besøk i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet April 23, 2010 jagu grillen i bilen og hage møblemang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet April 23, 2010 Tror jeg har 10 kulepenner i hanskerommet: haha : Regner med dere veksler 1000 lapper i innkjøringen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet April 23, 2010 Tror jeg har 10 kulepenner i hanskerommet: haha :Regner med dere veksler 1000 lapper i innkjøringen??? Hehe, lett Veksler dem i burgere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet April 23, 2010 Bare de ikke er kalde som i fjord så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet April 23, 2010 Da var bilen nyvasket, polert, støvsuget og ellers shina opp og klar til treff i morgen. Tar med meg et par kompiser med bil og stiller i morgen kl 10.00 sharp... Gleder meg til årets vårmønstring på Hadeland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet April 23, 2010 Bare de ikke er kalde som i fjord så Den tonen der vill jeg har meg frabedt her på forumet Hehe jajajajja kokern var litt liten greit nok Blir grill i år så skal vå svidde burgere i steden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet April 23, 2010 Drevet på 2 kvelder selv med shinings og litt polering. så nå er min også klar, får håpe været holder og at det ikke er for bløtt på veiene så jeg må vaske igjen der borte. btw, jeg har med Guitar Hero for den som spille litt Jeg er ladd for årets første Vårtreff !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet April 23, 2010 Da var bilen nyvasket, polert, støvsuget og ellers shina opp og klar til treff i morgen. Tar med meg et par kompiser med bil og stiller i morgen kl 10.00 sharp... Gleder meg til årets vårmønstring på Hadeland. Høres meget bra ut. Vi gleder oss til å se folkene kommer, blir nok en trivelig dag på bygda. Snakket med han som skriver for avisen her oppe nå også, har vist får flere sider i avisen som skal fylles med bilder å stoff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet April 23, 2010 Drevet på 2 kvelder selv med shinings og litt polering. så nå er min også klar, får håpe været holder og at det ikke er for bløtt på veiene så jeg må vaske igjen der borte. btw, jeg har med Guitar Hero for den som spille litt Jeg er ladd for årets første Vårtreff !!! Aha, derfor jeg møtte deg i Audi i sta. Drar fra Hamar i 8-tiden med kolonna. Skal være passasjer i år, så kamera blir ladet i natt. Opp kl. 7. Snork! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet April 23, 2010 Lurer på hvor mange som kommer egentlig jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet April 23, 2010 Aha, derfor jeg møtte deg i Audi i sta. Drar fra Hamar i 8-tiden med kolonna. Skal være passasjer i år, så kamera blir ladet i natt. Opp kl. 7. Snork! stemmer det vettu hehe Vi ses i morgen tidlig, ladd for litt kjøre bilder jeg så bra du har med kamera *** snork *** sjææl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet April 23, 2010 Lurer på hvor mange som kommer egentlig jeg..... tipper for "full plass" og vel så det heheehe, dette blir moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet April 23, 2010 tipper for "full plass" og vel så det heheehe, dette blir moro! Da må vi improvisere litt. Mye plasser rundt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet April 23, 2010 Lurer på hvor mange som kommer egentlig jeg..... " .. LA8PV... over.... " Faan, funker ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet April 23, 2010 Nå har jeg igjen å legge opp Bensinslanger, bensinpumpe, sveise ferdig eksosen (ferdig med å punkte downpipe nå) Koble opp Bredbåndlambda, å koble den til sprutet, koble dysene (straks ferdig), installere et grunnmap som utgangspunkt, også kjøre noen turer opp og ned motorveien her i natt, så er vi kanskje på tur i morgen tidlig! Og forresten, lekkasje på begge utgående aksler på girkasse! KJEMPEBRA! Helvete!.... Menmen, bare å fortsette å skru! Ønsk meg lykke til!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet April 23, 2010 Stiller i morgen med luftkjølt bil full av støv, men med godt humør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet April 23, 2010 Nå har jeg igjen å legge opp Bensinslanger, bensinpumpe, sveise ferdig eksosen (ferdig med å punkte downpipe nå) Koble opp Bredbåndlambda, å koble den til sprutet, koble dysene (straks ferdig), installere et grunnmap som utgangspunkt, også kjøre noen turer opp og ned motorveien her i natt, så er vi kanskje på tur i morgen tidlig! Og forresten, lekkasje på begge utgående aksler på girkasse! KJEMPEBRA! Helvete!.... Menmen, bare å fortsette å skru! Ønsk meg lykke til!!! Slutt å kast bort tiden på å skrive her. Kom deg ut å skru;) Tror det blir SYKT mye folk i år. Har jo bare kommet mere og mere folk for hvert år på dette treffet og siden dette liksom er kick off for årets treff sesong så er det mange det klør i finga for å komme igang. Tipper på nær 200 biler jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet April 23, 2010 Såppas ja, godt Dan H har skrevet ut 200 lapper da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet April 23, 2010 Kos dere masse på treff gutter. Klarer ikke å delta i år desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...