Anbefalte innlegg

Stenger når det er fullt, litt dritt for oss som kommer langt unna dette da, hvor mange biler er det rom for?

 

Har ikke du luft da? I så fall er det jo bare å parkere i grøfta.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stenger når det er fullt, litt dritt for oss som kommer langt unna dette da, hvor mange biler er det rom for?

 

Var vel 120 + biler i fjor, å med litt smartere parkering skal det nok være rom for litt fler... :) Går nok bra ! :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel 120 + biler i fjor, å med litt smartere parkering skal det nok være rom for litt fler... :) Går nok bra ! :=)

 

Ja, tror vi skal få til en del fler iår. :)

 

Vi har endret litt på ting angående kiosk og Møller skal vel få unna alle bilene sine og om vi får gjort slik at alle parkerer riktig så blir det nok plass til alle som kommer. :)

Edit: Hender det ikke er alle som er der hele tiden også

 

(Kjetil får du lagt inn dette i første post? )

Kioskpriser:

Burger 50,-

Pølse 20,-

Brus 20,-

 

Hadde vært fint om folk hadde med akkurat til inngangen 50,- litt begrenset hvor mye veksel vi får hatt.

Brukt å gått bra, men vil minne om det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi 08.30 fra Statoil i Hønegaten Hønefoss.: vinke :

 

den er grei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div oppdateringer i første post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren også...hadde håpet og få tatt turen i år...men bilen henger i lufta og venter på nye bremser....hæff...: bh :

I fjor var motoren sønderplukket på denne tida......hmmmm...alle gode ting er 3??

Men jeg ønsker dere et vellykket treff og skinnende sol.......: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi 08.30 fra Statoil i Hønegaten Hønefoss.: vinke :

 

Da er det bare og møte opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du luft da? I så fall er det jo bare å parkere i grøfta.:P

 

Fabian

 

Joachim kjører ikke på luftputer nei, hans er ubrukelig 100% av tiden ;)

 

 

Hva gjelder treffet ser det ut til å bli ett knallbra treff. Har troen på stort oppmøte. Og værutsiktene er ikke annet enn som bestilt! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært knallfint vær alle årene jeg har vært der i alle fall, så håper ikke den tradisjonen snur seg!

 

Fabian: FK silverline jeg kjører på ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kjappe meg å senke einser ikveld jeg da. Har ikke rukket det enda : flau :

 

Møtes imorgen på statoil folkens. Gleder meg til årets første treff! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kjappe meg å senke einser ikveld jeg da.

Jeg også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare kjappe meg å koble hiddensprut og BB lambda, bygge eksos anlegg, lage oljeretur fra turbo å sveise inn nippel på bunnpanne til det, montere ny bensinpumpe, å lage nye nippler fra tanken, samt legge all rørgang i motorrommet, for så å klare å få den til å starte, også begynne å grovmappe den! Så må vel klare å komme avgårde på treff i morgen! :D

 

Så dere som bare skal montere senk på einseren deres kan slutte å whine! :P Det tar bare par timer, MAKS!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KULT å punktere dagen før :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Fabian: FK silverline jeg kjører på ja:)

 

Kan ta med justeringsnøkkel til deg jeg.: haha :

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakker kalippere og skal få senka bilen bak :D deilig med treffsessong !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men noen fra vestfold som skal oppover på treff i morgen? som kunne tatt med 4 dørlister fra Ben Øye til meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare kjappe meg å koble hiddensprut og BB lambda, bygge eksos anlegg, lage oljeretur fra turbo å sveise inn nippel på bunnpanne til det, montere ny bensinpumpe, å lage nye nippler fra tanken, samt legge all rørgang i motorrommet, for så å klare å få den til å starte, også begynne å grovmappe den! Så må vel klare å komme avgårde på treff i morgen! :D

 

Så dere som bare skal montere senk på einseren deres kan slutte å whine! :P Det tar bare par timer, MAKS!

Du har helt rett, det tok 2 timer med treig jobbing :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler også folk å huske kulepenn, så man kan fylle ut utstillingslappen sin ;) Jeg pleier selv å glemme det, og må halve plassen rundt for å finne noen å låne av : flau :

 

En campingstol kan også være greit å ha med seg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp jeg også. Blir tøft :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble itte så coupen blir med. så da blir det vel nybilen utover. blir itte mye utstiling da. men det får man ta igen neste år.

 

men et annet spøramål noen med audi a6 4f som skal hit? som har tlf i mitarmlene? som jeg kunde lånt til og sett inn sim korte mit og kopiert det til bilen. hadde vert helt konge og fåt låndt det.

mvh egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å møte opp med gammel luftkjølt her? er det kun vann som gjelder? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med parkering i nærheten til oss som ikke skal stille ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.