Anbefalte innlegg

Takk for et fint treff, god burger og pølse! :D En god start på sesongen som lover godt for sommeren!

 

Det ble dessverre ikke så mye skravling på meg da jeg under frivillig tvang la hodet mitt på hoggestabben og var dommer : eek :

Forhåpentligvis får jeg tatt igjen dette på Våler :)

 

PS: Det er nesten så folk må gå med navneskilt neste gang : haha :

 

ingen som vil hogge av det nydelige hode ditt gry. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Det er nesten så folk må gå med navneskilt neste gang : haha :

 

Supert treff:)

 

Lurer på et par ting når du nevnte navn;

Vi var et par stykker som tenkte på om det kanskje kunne stått navnet til eier av bilen på info-lappen i tillegg..(?)

På den måten kunne man blitt litt kjent med bil og eier i tillegg til at man kunne kommet i kontakt med folk man ellers bare har et forhold til som "et navn" her på forumet.

På premieutdelingen hadde det også vært fint å høre navnene på de som fikk premie og ikke bare et nummer.

Eller er det kanskje hèlt klare grunner til at dette ikke ble gjort som jeg ikke har tenkt over nå..: klø :

 

Ps: Dette er kun ment som konstruktiv tilbakemelding og ikke kritikk av en fin dag..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel litt opp og ned fra lokallag til lokallag. Kommer helt ann på den personen som lager utstillings lappene. Mange har med navn og mange har ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kjempefin dag! Var mye fint å se på i dag, og jeg kjenner det ikke er bra for meg å være på utstillingstreff...

 

Får jo bare mer og mer lyst på RS2.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her ligger jeg å furter med dårlig rygg for at jeg ikke fikk vært der oppe: bh :

Men mange fine bilder og fint vær,så dere var heldige :)

God helg!!

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe treff, var min første gang på hadeland treffet og må si det var meget bra.

flott vær, god burger, masse folk og mange biler :D gleder meg allerede til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott dag folkens :)

 

Upåklagelig vær, mange flotte biler, og kolonnen holdt nede farten slik at turen oppover gikk meget bra selv for en gammel Audi 60 : smil :

 

Navneskilt hadde ikke vært dumt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff:)

 

Lurer på et par ting når du nevnte navn;

Vi var et par stykker som tenkte på om det kanskje kunne stått navnet til eier av bilen på info-lappen i tillegg..(?)

På den måten kunne man blitt litt kjent med bil og eier i tillegg til at man kunne kommet i kontakt med folk man ellers bare har et forhold til som "et navn" her på forumet.

På premieutdelingen hadde det også vært fint å høre navnene på de som fikk premie og ikke bare et nummer.

Eller er det kanskje hèlt klare grunner til at dette ikke ble gjort som jeg ikke har tenkt over nå..: klø :

 

Ps: Dette er kun ment som konstruktiv tilbakemelding og ikke kritikk av en fin dag..:)

 

Dette er vel litt opp og ned fra lokallag til lokallag. Kommer helt ann på den personen som lager utstillings lappene. Mange har med navn og mange har ikke.

 

Som du nevner Knut-Erik så er det litt derfor, ingen av oss tenkte på det når lappene ble skrevet ut så skal nok huske på det igjen til neste år. :)

 

Og da kunne vi å ha ropt opp navnet av eier på utedeling også såklart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du var der oppe ja?

Var ikke så mye ved bilen min bortsett fra da jeg shinet den litt når jeg parkerte.

Men takk for komplimentet på den :)

 

ja. var der ikke før litt etter 12 men.. =p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her ligger jeg å furter med dårlig rygg for at jeg ikke fikk vært der oppe: bh :

Men mange fine bilder og fint vær,så dere var heldige :)

God helg!!

: vinke :

 

Samme her.. håpte i det lengste men ryggen er ikke med meg... Noe dritt med prolaps gitt.... Men kommer heldigvis flere treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til alle som hjalp til å en spessiel takk til Parts&Retards/v Håkon som sto for premier å et nordlandsk PA anlegg ;p

 

Ble ikke så værst det PA anlegget etter at lyden ble skrudd opp litt: haha :

 

Var et fint treff med mange fine biler og masse med kjensfolk.

Håper jeg har bil og stille med til neste år.

Bra det er mange bilder for jeg rakk da ikke hele runden på to og en halv time da det ble mye bilprating med masse hyggelige mennesker:)

 

Noen som har liste på vinnerene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig dag i fint (men småsurt) vær. I år kosa også Pepper seg, siden det var mange andre firbeinte å hilse på (og tobeinte som ville klappe). Da er det bare å vaske bilen etter oppstandelse og frokost i morra og stikke til nabokommunen:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff !

 

Enig at det kanskje kunne ha stått navn på eieren av bilen på lappene...

Ikke alltid like lett å huske igjen bilene/personene fra forumet !

 

Vi ses på hadeland neste år til like perfekt vær : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fint treff! måtte desverre dra tidlig da, halv ett eller noe :S

 

men fikk nesten litt lyst til å selge s2`n og kjøpe jetta mk1, dæven den var tøff :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig dag i fint (men småsurt) vær. I år kosa også Pepper seg, siden det var mange andre firbeinte å hilse på (og tobeinte som ville klappe). Da er det bare å vaske bilen etter oppstandelse og frokost i morra og stikke til nabokommunen:).

Takk for bra prat i dag! : vinke : Også jeg som alltid har trodd Pepper var en frøken da gitt! : flau :

 

En ting lurer jeg på, er det mange som dro tidlig? Enten har jeg bare vært helt fjern i dag, eller så ser jeg endel bilder med biler jeg ikke la merke til. (Bl.a. en V10 5.2 = RS6?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempebra og godt gjennomført treff i dag!

 

Kolonna til Mjøsa gikk bra, været var strålende og masse folk å skravle med!

Kan ikke tenke meg en bedre måte å starte sesongen på : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting lurer jeg på, er det mange som dro tidlig? Enten har jeg bare vært helt fjern i dag, eller så ser jeg endel bilder med biler jeg ikke la merke til. (Bl.a. en V10 5.2 = RS6?)

 

Sto på baksida, diagonalt overfor Audien min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dere hadde en perfekt dag! Synd å ikke kunne delta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting lurer jeg på, er det mange som dro tidlig? Enten har jeg bare vært helt fjern i dag, eller så ser jeg endel bilder med biler jeg ikke la merke til. (Bl.a. en V10 5.2 = RS6?)

 

De var der lenge de, så ut som Pettersen Autoimport hadde med hele VAG avdelingen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble et bra treff :) Virket som alt gikk ganske så smertefritt og. Men jeg var ikke rask nok med å steke nok hamburgere :P

Den 5.2 V10 var en S6 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer det noe resultat gjerne med bilde av bilen som vant di forskjelige tingen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for idag! Ganske mange blanke biler å titte på idag ja =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 5.2 V10 var en S6 :)

Godt poeng, står ikke 5.0 : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kjempe fin dag ja!! Ufattlig bra oppmøte, og bare blide folk overalt :D

 

Som sagt så kunne utstillingslappen vært litt mer omfattende, men det er også det eneste jeg kan komme på som forbedring til neste år : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer det noe resultat gjerne med bilde av bilen som vant di forskjelige tingen ?

 

Her er iværtfall min

Best lakk

Pictures090.jpg

Pictures082.jpg

 

Skikkelig motivasjonsboost å få den her så jeg får bare grave dypt i lommene så jeg får på no coilovers så blir det vel bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.