#51 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg jobber natt til lørdag og natt til søndag, men det er vel ingen unnskyldning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg kommer så sant bilen er ferdig og det er føre til å dra nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg kommer! Hvis bilen er klar da.. Håper da virkelig det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg kommer å prøver å få med S2'n for en gangs skyld, dette gleder jeg meg til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 10, 2010 kommer..kjøre rød s2 kolonne vi v anders?tore er vel med å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 10, 2010 kommer så sant bilen henger sammen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 10, 2010 jeg kommer ny i klubben så gleder meg til å komme, muligens stille ut 80'n min også hørt mye bra om dette treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 12, 2010 kommer..kjøre rød s2 kolonne vi v anders?tore er vel med å... sedanen står å venter ved veien: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 12, 2010 Må stå på for å få corradoen ferdig jeg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 16, 2010 jeg kommer garantert. med loppa mi. håper å få alle mods klare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 16, 2010 Drar meg bortover jeg å! Får se om det blir bruksbil eller uferdig veteran riktignok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 16, 2010 Kommer vel en gjeng fra Hønefoss som vanlig. Dette er et av favoritt-treffa mine. Mye folk, og sesongen er liksom offisielt igang når Hadelandstreffet går av stabelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 16, 2010 Kommer vel en gjeng fra Hønefoss som vanlig. Dette er et av favoritt-treffa mine. Mye folk, og sesongen er liksom offisielt igang når Hadelandstreffet går av stabelen word:) Hønefoss mafia`n dukker opp:) forhåpentlig flere enn noen gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 16, 2010 Har allerede fiksa meg fri denne lørdagen pga dette treffet. Stiller med "ny" bil og nye felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 18, 2010 Kommer jeg også om jeg rekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 18, 2010 Høres ut som dette blir et bra treff. Alltid hyggelig å møte andre "vag-folk". Se om jeg finner fram over skauen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 18, 2010 Prøve å komme i år også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 18, 2010 Høres interessant ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 19, 2010 Jeg kommer, men bilen er nok ikke helt ferdig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 19, 2010 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 19, 2010 (endret) Jeg kommer i år,gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 19, 2010 (endret) Jeg har faktisk fri fra jobb og tar nok turen Men det blir ikke med egen bil gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 20, 2010 sedanen står å venter ved veien: smil : kan jeg få være med også ? møter opp på raufoss jeg hadde vært knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 21, 2010 noen som er med på en kolonne fra maura?? eller noen som passerer maura på veien opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 21, 2010 Hadde vært kult å tatt en titt her ja, fant forresten en god grunn til at det er vag treff på Hadeland! http://www.hadeland.net/ifarta/article4826401.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...