Raceunivers, Rudskogen 21. mai 2010

Anbefalte innlegg

OY OY OY, vi dit, fikk ikke med meg dette ifjord, men iår...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med publikum på slike treff?

Gratis inngang? Stod lite om det så vidt jeg kunne se iallfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som var der ifjord. Han kom i snakk med en som hadde en Ferarri 430 med carbonbremser+++, og fikk sitte på, så film, passelig rått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer Andreas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med min secret car:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer som publikum om ikke været er helt råttent, noen som vet hva det er i inngang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inngang for publikum er GRATIS... kun kjøring som koster penger.

ny hjemmeside er under utvikling.

kan også nevne at det er leid inn helikopter for de som vil ha seg en luftetur i det blå...

en av arrangørene kommer med en ganske spesiell porsche som har blitt brukt i løp i europa på blandt annet lemans 24t løp ++, som i disse dager er under videre utviklig:) grov mappet til 638hk og nærmere 900nm. blir spennende

 

så virker dette verdt å få med seg, så SPREAD THE WORD :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få på r-dekka du så kjører du nok fra stresskoffert gubbene med ferraris også skal du se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få på r-dekka du så kjører du nok fra stresskoffert gubbene med ferraris også skal du se:)

 

: rock : Vi får lage en slagplan når jeg kommer ned med bilen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært på dette 2 år på rad nå:) knall morro å sitte se på grombilene og de HERLIGE lydene:):) skal i år og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raceunivers-trackday anbefales sterkt. Var flaggvakt der i fjor, vel verdt å bruke en feriedag på. Det var veldig mye fint å se på både på banen og i depotet.

 

Nå har de lagt ut lista over påmeldte biler også, blant annet kommer det en Ferrari 599XX, Koenigsegg og Porsche 997 RSR: http://www.raceunivers.com/profiles/blogs/listen-over-paameldte-paa-1. Dersom man lager seg bruker og logger på på raceunivers-siden kan man se alle de påmeldte bilene. Mye gromt!

 

Skulle gjerne vært der som publikum i år også, men skal til ringen den helga, så får heller ta en tur neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg finner ingenting på hjemmesiden deres...

Når åpner portene denne dagen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fredag

21

mai

08-16

102 oktan Raceunivers. Saxet fra terminliste rudskogen. Vet ikke om dette stemmer helt , da det på siden til raceunivers står at det er hele dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, takker :) Da kan jeg ta en kaffe innom jobben 0900, også dra til Rudskogen med fotosekken og knipse litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette. Kommer til å gå sakte rundt svingene for meg da jeg har vanlig gatedekk som jeg ikke vil ødelegge helt. Får se hva A8en klarer på rettstrekkene iforhold til de andre bilene ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er der oppe i 10 tiden satser jeg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer opp, skal sitte på denne..men han tviler på banekjøring, har brukt 300 lapper på 3 år i deler :P

 

ferarri2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ferrari vettu. Koster å væra "kar" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette. Kommer til å gå sakte rundt svingene for meg da jeg har vanlig gatedekk som jeg ikke vil ødelegge helt. Får se hva A8en klarer på rettstrekkene iforhold til de andre bilene ihvertfall :)

 

 

Skal bli artig å se ja ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen vids/bilder å poste? Det var et sykt bra treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din funka bra vil jeg si :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger noen bilder på detailersclub :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.