Anbefalte innlegg

Foreslår at vi prøver på avreise til Sigdal fredag ca. kl 9 slik at vi rekker å møte moldefolket på Dombås kl 12(hvis deres reiseplaner ikke er endret)

 

Håper at "tvilerne" ombestemmer seg og ikke trekker seg fra treffet :fy::)

Og til de som ikke har vært på vintertreff før: Det er : ja ::D å kjøre på isen. Med normale dekk kan man kjøre fra en trimmet RS2 med en bil med kun 136hk (BTDT :nana:: smil : ) , så her trenger man ikke nødvendigvis å ha spesiell bil for å henge med. Kom igjen og sleng dere med hvis dere kan : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi prøver på avreise til Sigdal fredag ca. kl 9 slik at vi rekker å møte moldefolket på Dombås kl 12(hvis deres reiseplaner ikke er endret)

 

Håper at "tvilerne" ombestemmer seg og ikke trekker seg fra treffet :fy::)

Og til de som ikke har vært på vintertreff før: Det er : ja ::D å kjøre på isen. Med normale dekk kan man kjøre fra en trimmet RS2 med en bil med kun 136hk (BTDT :nana:: smil : ) , så her trenger man ikke nødvendigvis å ha spesiell bil for å henge med. Kom igjen og sleng dere med hvis dere kan : ja :

 

Det høres ut som en bra plan.

Du kunne vel nesten like gjerne sendt meg en PM, for det blir vel bare oss...

Lokallagets to mest 'stødige og umodifiserte' biler? :D

 

Har veldig rett i at du ikke trenger mye power for å ha det arti på isen... Blir vel kanskje å sette vakum på wastegaten og lade 0.4bar jeg også. Like greit å ha forutsigbar lav effekt :)

 

Kan vel møtes oppe ved deg på fredag Roger?

Jeg skal vel hente JF på stokkanhaugen, så da bare freser jeg videre til Tiller...

 

Skulle vel gjerne fått skutt noen pigg i dem rævva piggfridekka mine. Må høre litt på vianor imorra hva dem har av pigger... Er litt for lite mønster til å få skikkelig lange pigger...

Vært kjedli om man kom nedover og ikke fikk kjøre uten rallypigg også.

Da sitter jeg med skjegget i postkassa kan man si...

Arti læll : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for kolonnekjøring her ser jeg...He,he...Jeg skal iallefall pakke godt humør og ting for å bli i godt humør...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ut som en bra plan.

Du kunne vel nesten like gjerne sendt meg en PM, for det blir vel bare oss...

Lokallagets to mest 'stødige og umodifiserte' biler? :D

 

Har veldig rett i at du ikke trenger mye power for å ha det arti på isen... Blir vel kanskje å sette vakum på wastegaten og lade 0.4bar jeg også. Like greit å ha forutsigbar lav effekt :)

 

Kan vel møtes oppe ved deg på fredag Roger?

Jeg skal vel hente JF på stokkanhaugen, så da bare freser jeg videre til Tiller...

 

Skulle vel gjerne fått skutt noen pigg i dem rævva piggfridekka mine. Må høre litt på vianor imorra hva dem har av pigger... Er litt for lite mønster til å få skikkelig lange pigger...

Vært kjedli om man kom nedover og ikke fikk kjøre uten rallypigg også.

Da sitter jeg med skjegget i postkassa kan man si...

Arti læll : ja :

 

 

Skuffende nok : nei : ser det ut til å bli en kort kollonne med "standardbiler" :D herfra ja , men det er fortsatt tid til å ombestemme seg for de som tviler : ja : . Er vel også noen fra "Bratsberg-gjengen" som skal nedover? Håper de kan kjøre sammen med oss i alle fall.

 

Ang. møtes hos meg: Jeg skal hente Odd Magne på Tempe uansett, så i tilfelle andre skal være med så foreslår jeg utenfor hos ES tuning kl 9.

 

Ang. pigger: Hør hos Hanebo og Sortvik. De har mye fine pigger : ja :

Evt. hva med å høre med Egil om å få leie dekk fra ham hvis du får 16" utenpå bremsene?

 

Til slutt : Helt riktig. Arti læll :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.