#1 Skrevet Februar 1, 2010 Follo lokallag inviterer herved i tradisjon tro til uformell vårmønstring med vaffler, kaffe og sprudlevann. Dette er et treff uten premiering, men med masse hyggelig mennesker. Lokasjon er ikke klar enda, men merk dette i kalenderen uansett. Husk bil ! Vi satser på å starte klokken 1400 slik at vi slipper å stå grytidlig opp. Vi sees. (mer info kommer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 juhu, jeg vil ha vaffler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 Hurra, jeg er hjemme fra sjøen og kommer derfor bl.a for inntak av deilige vafler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 Pølsepoker: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Det her blir bra!! I år så skal jeg ikke gå glipp av det her pga noe lisenskurs for å kjøre på skråss...!! Men hva jeg dukker opp i vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 Så bra tiltak. Dukker opp for slarv og inntak av vaffel og pøls:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2010 Kommer.. Forhåpendtligvis med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2010 Pølsepoker: klø : LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2010 Tar meg en tur jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2010 Hvordan gikk det med søknaden til lavo og smultringbu egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2010 Hvordan gikk det med søknaden til lavo og smultringbu egentlig? Si det du (Christian - Få ut finger'n ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2010 Jeg tror også en Soda Stream Brusmaskin hadde vært noe å søke om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 7, 2010 Bygge T3 Donut van? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2010 Hvordan gikk det med søknaden til lavo og smultringbu egentlig? Var vel en slik som denne vi lurte på: VOGNA'SI Så vi kan jo skrive noen velvalgte ord, og høre om det er mulig å få litt støtte!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 12, 2010 ARgh, dette går jeg glipp av i år.. Er på tur med joben den helgen.. Kjipt,. hadde skikkelig lyst å komme tilbake til de vaflene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 12, 2010 Var vel en slik som denne vi lurte på: VOGNA'SI Så vi kan jo skrive noen velvalgte ord, og høre om det er mulig å få litt støtte!? Da blir det å søke både klubben og Norwegian da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 8, 2010 HIT SKAL JEG! Sjekkliste: - 1stk dame CHECK - Kamera CHECK - Et stort smil CHECK - Bilen CHECK DAV Vårmønstring var faktisk mitt første offisielle VW treff ^^ det får bli min lille tradisjon. mer Fra 2009'' Bilder og vafler fra vårmønstringen til DAV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 10, 2010 alltid trevlig med dette treffet. så jeg stiller opp med bilen! er det avgjort hvor det blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 10, 2010 alltid trevlig med dette treffet. så jeg stiller opp med bilen! er det avgjort hvor det blir? Vi jobber med saken. Enten der det var i fjor eller utenfor Parts & Retards. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 10, 2010 Vi jobber med saken.Enten der det var i fjor eller utenfor Parts & Retards. Jeg har ikke fått noe svar på henvendelsen min til UMB!? Er det noen av dere som husker hvem dere pratet med i fjor?? Søknad om støtte er også sendt, og sikkert til behandling!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 12, 2010 Da er lokasjonen endelig i boks - Det blir som i fjor utenfor urbyggningen på UMB (kart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 12, 2010 Jeg kommer:) Kjører fra hamar, så håper noen joiner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 12, 2010 Jeg har ikke fått noe svar på henvendelsen min til UMB!? Er det noen av dere som husker hvem dere pratet med i fjor?? Søknad om støtte er også sendt, og sikkert til behandling!! Da er lokasjon i boks. Hvordan gikk det med søknaden om støtte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 13, 2010 Vurderer å slenge meg med Joachim nedover på dette her. Om det er bra vær Er det premiering på dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 13, 2010 Vurderer å slenge meg med Joachim nedover på dette her. Om det er bra vær Er det premiering på dette treffet? Leste du første posten eller ? Dette er et treff uten premiering, men med masse hyggelig mennesker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...