Follo lokallag inviterer til vårmønstring 25. april

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, men håper du mener bilen :P

 

He he...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer noen til å ta med skiltplater for nye plastskilt, tilfeldigvis? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer noen til å ta med skiltplater for nye plastskilt, tilfeldigvis? :)

 

Om ingen andre har så kan jeg ta med to stykker i hvert fall. Var påtenkt å brukes på Passat'en, men får aldri rota meg til det...

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det noe sted hvor dette treffet skal være? Fint om noen gir meg en kort god veibeskrivelse! (har ikke vært på disse treffa før)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følg E6 retning Göteborg. Sving av ved Ås, til venstre i første rundkjøring og rett frem i neste (der har du Shell på din venstre side). Følg veien et par km til du ser en klubb-bil på venstre side.. Alternativt sett ned farten og følg efter andre klubb-biler som kjører den veien på søndag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det noe sted hvor dette treffet skal være? Fint om noen gir meg en kort god veibeskrivelse! (har ikke vært på disse treffa før)

 

Følg E6 retning Göteborg. Sving av ved Ås, til venstre i første rundkjøring og rett frem i neste (der har du Shell på din venstre side). Følg veien et par km til du ser en klubb-bil på venstre side.. Alternativt sett ned farten og følg efter andre klubb-biler som kjører den veien på søndag ;)

 

Jeg la ut kart litt tidligere i tråden her... Jeg legger det ut en gang til jeg, så slipper folk å lese hele tråden. Dette kartet er fra Gulesider, så da kan man generere seg egen kjørerute også!

 

Velkommen skal dere være i morgen! Håper vi får beholde dagens strålende vær!!!

 

Kart

 

Hvis noen heller vil ha adressen siden de ønsker å plotte den rett inn i sin G(arantert)P(ølse)S(snart), så er adressen Fougnerbakken, 1430 Ås. Vi kan også da garantere pølse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ingen andre har så kan jeg ta med to stykker i hvert fall. Var påtenkt å brukes på Passat'en, men får aldri rota meg til det...

 

Fabian

 

Det hadde vært sjef. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg plutselig fått i oppdrag å gå på Cirkus Arnardo i morgen med 3 åringen.... Er det mulig...... Har jeg flaks rekker jeg kanskje slutten....?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm kansje man skulle tatt familien i bilen å dratt en tur nedover..

noen der som har skiltplater`?til nye skilt, har en til di gamle skiltene visst noen trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig sammenkomst og mye bra prat i dag folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig sammenkomst og mye bra prat i dag folkens!

 

x2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk ikke dette i dag.... Håper noen kan legge ut noen bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185064

 

Takk for et fint treff som vanlig! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff og gode pølser :)

 

En meget bra dag med mye god prat ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff og prat i finfine omgivelser:). Det har i det hele tatt vært ei riktig bra helg reint bilmessig;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En meget bra dag med mye god prat ja!

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.