#26 Skrevet April 13, 2010 Går litt fort når man sniker seg til å lese forum på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 13, 2010 Vurderer å ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 13, 2010 Jeg kommer definitivt. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 19, 2010 ja, under en uke igjen nå folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 19, 2010 ja, under en uke igjen nå folkens Jepp Vi gleder oss og har alt under kontroll. Sees til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 19, 2010 Jepp Vi gleder oss og har alt under kontroll. Sees til helga det er ikke bare dere som gleder dere gitt. tror det sitter mange vårkåte mannfolk som trenger å få vist fram leketøyene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 19, 2010 det er ikke bare dere som gleder dere gitt. tror det sitter mange vårkåte mannfolk som trenger å få vist fram leketøyene sine Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, men håper du mener bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 19, 2010 Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, men håper du mener bilen selvsagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 19, 2010 Nice choice of words Arve. Blir'e vafler nok til alle eller? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 19, 2010 Nice choice of words Arve. Blir'e vafler nok til alle eller? Fabian Vi har til nå aldri gått tomme for hverken vafler, kaffe eller brus. I år blir det i tillegg pølser (varme sådan). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 19, 2010 Vi har til nå aldri gått tomme for hverken vafler, kaffe eller brus.I år blir det i tillegg pølser (varme sådan). oh, kjenner jeg gleder meg mer og mer. pølser og vafler både på lørdag og søndag. huff. det var leit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 19, 2010 Vi har til nå aldri gått tomme for hverken vafler, kaffe eller brus.I år blir det i tillegg pølser (varme sådan). Siden Løgn-Arne var så keeeen på pølser, har jeg bestilt 20kg Trailer-Grill!!! Håper det holder!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 19, 2010 Siden Løgn-Arne var så keeeen på pølser, har jeg bestilt 20kg Trailer-Grill!!! Håper det holder!? Dette høres bra ut. Har lagt ut arrangementet her: http://motorkalenderen.no/-/event/show/150992_vaarmoenstring-vw-audi-club-norwegen-follo-lokallag/1589527 Helt gratis faktisk, trenger ikke noe av markedsføringpengene klubben har budsjettert med PS! Insinuerer du at vi gikk tom for noe ifjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 19, 2010 Dette høres bra ut. Har lagt ut arrangementet her: http://motorkalenderen.no/-/event/show/150992_vaarmoenstring-vw-audi-club-norwegen-follo-lokallag/1589527 Helt gratis faktisk, trenger ikke noe av markedsføringpengene klubben har budsjettert med PS! Insinuerer du at vi gikk tom for noe ifjor? Nei, nei, nei, nei, jeg insinuerer ikke'no!!!!! Det var T9 ordlista som tok overhånd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 19, 2010 Da har jeg jaggu spart klubben for enda mere markedsføringskroner: http://www.oblad.no/kultur/hva-skjer?singledate=25.04.2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 19, 2010 Da har jeg jaggu spart klubben for enda mere markedsføringskroner: http://www.oblad.no/kultur/hva-skjer?singledate=25.04.2010 Dyktig er du!!: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 19, 2010 Fint Da rekker man jo gudstjenesten i forkant au 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 19, 2010 Klar for vafler og bilprat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 19, 2010 Da har jeg jaggu spart klubben for enda mere markedsføringskroner: http://www.oblad.no/kultur/hva-skjer?singledate=25.04.2010 Fungerer ikke helt den linken i ØB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 19, 2010 10 kr per mat enhet? Satser på det. Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 19, 2010 Klar for vafler og bilprat Godt det er flere vestfoldinger som er sultene på vaflær! Skal se om jeg ikke får lura meg til et par dager til med prøveskilter slik at jeg kommer meg hit også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 19, 2010 Ser ut til at jeg også tar turen, forhåpentligvis med Sciroccoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 19, 2010 Fungerer ikke helt den linken i ØB. Gjør det her. Må bare scrolle deg nedover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 19, 2010 Gjør det her. Må bare scrolle deg nedover:) Jeg får en vBulletinmelding om at: du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker: Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område? `Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå. Og når jeg tenker meg om så har jeg en 20VT topp som du skulle sage i stykker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 19, 2010 Jeg får en vBulletinmelding om at: du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område? `Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå. Og når jeg tenker meg om så har jeg en 20VT topp som du skulle sage i stykker..... Hmm, rart men du vet hvor og når det er allikevel sage skal vi gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...