Anbefalte innlegg

I dag tidlig var plutselig infoskjermen mellom turteller og speedometer helt svart :-(

Noen som har noen idéer?

Jeg har vært busy på jobb og har ikke fått sjekket sikringer etc., noen som vet om det er noe så enkelt som en sikring som kan ha gått?

Alt funker tilsynelatende ellers greit, har MMI Plus med fargeskjerm og radio, navi, etc funker.

Knappene på rattet funker også.

Men uansett om jeg forsøker å "bla" med høyre ratthendel, eller trykker Check-knappen, eller skrur MMI av og på, eller etter en restart av hele bilen, så kommer det ikke noe grafikk opp i FIS-vinduet.

 

Møller neste..?

 

Mvh

Christopher

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er slik på denne bilen, men du har ikke bare slått av displayet, da? På 4b så er det slik at hvis du holder inne reset-knappen på undersiden av viskerhendelen, så slås displayet av. Tilsvarende for å slå det på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, tror ikke det, men skal sjekke etterpå. Burde den ikke da virke igjen når jeg tar tenningen av og på?

Takk for tipset, ihvertfall, skal som sagt forsøke å holde reset-knappen inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 4B må man slå på skjermen igjen ved å trykke på knappen på hendelen noen sekunder, slik man gjør for å skru den av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha stått og tenkt seg om hele dagen, så funket FIS igjen når jeg startet bilen i ettermiddag.

Vet ikke hva som gikk av den, og håper ikke det skjer igjen...

Btw, holde inne reset-knappen gjorde ikke annet enn å resette kjørecomputeren, jeg forsøkte i flere modi uten at jeg klarte å slå av FIS-skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på passat så får jeg opp en meny ved å holder velger ned på kjørecomp inne i 3 sec

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, skal forsøke litt forskjellig knapping på vei til jobb i dag, og se hva som skjer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere trykk etterhverandre på reset knappen endrer visning i fis på din bil.. en av trinnene er avskrudd fis.. er korte trykk som gjelder på din bil. ikke holde inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker på om det er helt riktig, Stian.

Riktig at jeg kan bla meg rundt i kjørecomputerne, men jeg har så langt ikke funnet en mulighet til på egen hånd å skru av hele FIS-skjermen, slik den var når dette oppstod. Ingen info øverst om radiokanal, ingen rød horisontale skillestreker, ingen kjørecomputer-info, ei heller info om Tiptronic'en nederst.

Mener du at jeg skal kunne klare å slå av alt dette, altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag tidlig var plutselig infoskjermen mellom turteller og speedometer helt svart :-(

Noen som har noen idéer?

 

Jeg løfter denne!!! På min også ... Helt svart i dag ved oppstart i garasjen, OK igår ?

 

NB! Virker igjen nå etter å ha vært parkert inne en stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.