#576 Skrevet Oktober 14, 2010 Meg kanskje, var en tur innom Rimi på vei hjem i 17 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet Oktober 14, 2010 Meg kanskje, var en tur innom Rimi på vei hjem i 17 tiden Det var deg ja;) Parkerte en litt kjedelig grå B6 Avant to-tre plasser bortafor=p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Oktober 14, 2010 Små stresset og sent hjem til middag så tror det kunne stått en lambo ved siden av meg uten at jeg hadde registrert det idag. Pleier å få med meg det meste med ringer i snuta ellers, hmm. Genialt utgangspunkt du har da ser jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Oktober 15, 2010 Har ærlig talt ikke snøring på hva Philip kjører. Men skulle ikke forundre med.Faren hadde jo en Touareg 5,0 TDI først som han byttet inn i en Q7. Patrick kjører A5 3,0 TDI Christine kjørte A3 1,8 t som hun byttet inn i en A4. Så skulle ikke forundre meg om Philip gjør det da det stort sett går i VAG i hele familien der. Hvis det er den familien jeg tror dere snakker om så tror jeg den TTn greit vraka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Oktober 15, 2010 Hvis det er den familien jeg tror dere snakker om så tror jeg den TTn greit vraka Han vraka jo også den røde A5`n han vel? Hva skjedde denne gangen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Oktober 15, 2010 vet bare at det står en hvit vraka TT på møller og det var visstnok broren til han med den røde A5`n.. den røde har vel også vært litt fiksing på tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Oktober 16, 2010 og det var visstnok broren til han med den røde A5`n.. den røde har vel også vært litt fiksing på tror jeg er jaggu bra de har mye penger! Er tydelig at penger ikke er alt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Oktober 16, 2010 møtte en blå passat 3bg med svart grill å senket,mener det var klubbmerker på den på vei mot lillestrøm jeg var på tur opp mot skedsmokorset i går rundt 1730 tiden..noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Oktober 16, 2010 vet bare at det står en hvit vraka TT på møller og det var visstnok broren til han med den røde A5`n.. den røde har vel også vært litt fiksing på tror jeg Han unge gutten som kjørte den røde og ganske fine A5`n kjører en oransje TT av nyeste utgave... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Oktober 16, 2010 Hvis det er den familien jeg tror dere snakker om så tror jeg den TTn greit vraka Snakket med Christine nå. Var vist en eller annen Ola som hadde kræsja TT'n. A5'n var ikke kræsja. Så da må det være en annen A5? Ikke vet jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Oktober 17, 2010 Sto en hvit lav Bora (tror jeg det var) med sort tak og boser panser uten for ene gule blokka på Kjeller (foran SVV) i kveld. Så tøff ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Oktober 17, 2010 Sett en GUL MK6 R langs østreakervei østover ved grorud. sikkert en av de som jobber der sin. GUL? Special order for you my friend...aldri hverken hørt om eller sett bilder av en gul R Jammen jeg er ganske sikker. For jeg trudde først det var en golf 5 R. men så ser jeg på hovedlyktene og de er sorte inni. og endestusser på midten bak.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23895277 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Oktober 17, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23895277 Sett en gul en i sommer jeg og,skamsenk og sota ruter oppover trondhjemsveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Oktober 17, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23895277 Han (Grovan) må da se forskjell på en 5er og en 6er? Han kan ikke ha trodd den på Finn var en 6er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Oktober 17, 2010 Sett en gul en i sommer jeg og,skamsenk og sota ruter oppover trondhjemsveien Gul hva? 5? 6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Oktober 17, 2010 Spotta alexander jarodd i lillestrøm ved 22tiden igår og en lekker rs-blå S6+ vare (med klubbskilt) idag ved 15tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Oktober 17, 2010 Gul hva? 5? 6? Har sett den i ettertid. det er en femmer. Jeg så feil tydligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Oktober 17, 2010 Spotta alexander jarodd i lillestrøm ved 22tiden igår (: *ti tegn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Oktober 18, 2010 Sto en hvit lav Bora (tror jeg det var) med sort tak og boser panser uten for ene gule blokka på Kjeller (foran SVV) i kveld. Så tøff ut! Tror det kan hende at det var meg... var på besøk hos en kompis som bor der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Oktober 18, 2010 Sto en tilsynelatende pen Corrado VR6(?) på Stovner i dag (Si i fra om bilder skal fjernes ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Oktober 18, 2010 Han unge gutten som kjørte den røde og ganske fine A5`n kjører en oransje TT av nyeste utgave... hehe stemmer det.. den hvite var en annen sin.. den oransje hadde bare tatt noen felger åsånt den.. tror forresten den røde a5`n er inne for litt fiksing på forskjerm/fanger nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Oktober 18, 2010 Tror det kan hende at det var meg... var på besøk hos en kompis som bor der Var din bil ja! (: Så rimelig hissig ut der den sto i halvmørket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Oktober 19, 2010 Så en SYK nice rød Audi A4 stasjonsvogn med S-line styling og sotet vinduer og en hvit A5 igår på Shell Vinderen rundt 1745. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Oktober 23, 2010 Rimelige sikker på at det var Martin Sandvik og hans fete transporter jeg spotta på parkeringen til Liertoppen kjøpesenter istad:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Oktober 27, 2010 Spotta Arve sin passat i lillestrøm i 12 tiden i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...