Anbefalte innlegg

Lå vel til salgs tidligere i år, er vel den som har vært på endel treff osv tidligere. Helt riktig bil..! Bare synd VW ikke hadde baller til å lage 3-sylindra turbo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel Baard Christiansen sin?

 

Nei, jeg kjører tross alt en Polo WRC... 😜

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JD-registrert Golf VI R, iallfall emblem på bakluka og midtstilt dobbel eksos, lav med 3DSM 0.06 over Lørenskog i sted. Noen her? Pen bil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

th_001-3.mp4 Første jeg har sett på veien i norge. Noen som har kontroll på hvor mange som er solgt eller beregnet solgt i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rød typ89 med klubbplater e6 ved furuset nordover. Tok av ved olavsgård. Så bra velholdt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter stadig en sort a6 med klubb skilter på Gjelleråsen og kjører inn mot kjeller. Jeg lå bak deg senest i dag rundt kvart på 7 i en golf 5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne utenfor der jeg bodde før igår. Hvem her?

 

re5ygu7e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå etter en mørk passat stv med sota ruter og led skiltlys fra haugerseter mot jessheim i dagtidlig kl 05:50. Hadde skiltplater. Noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Frederik Thelle i dag på Slependen! :) Bilen din skiller seg greit ut blant alle andre i ett parkeringshus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Frederik Thelle i dag på Slependen! :) Bilen din skiller seg greit ut blant alle andre i ett parkeringshus ;)

 

Synes den ser ganske vanlig ut jeg. Så skjønner ikke hvorfor den stikker seg sånn voldsomt ut. Vanlig farge, org felger, takstativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hassan Paulsen er å boler i kjelleren min igjen. Og har parkert redskapen i garasjen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak Thorbjørn Daniel Sandøy på vei hjem fra jobb i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en svart golf GTI dn18 regga fra hamang til Rud kl 07:50 i dag. Merke i bakruta.

Eier:

BJØRN OVE BJØRNESETH

VANG

-Thelle-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den ser ganske vanlig ut jeg. Så skjønner ikke hvorfor den stikker seg sånn voldsomt ut. Vanlig farge, org felger, takstativ.

 

Senka Touran, annen frontleppe og bakleppe og klistremerker stikker seg godt ut i ett ellers så kjedelig parkeringshus. Det at du spilte musikk ganske høyt også dro litt oppmerksomhet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe. Spilte lav musikk, tror det var fiolin/opera jeg lyttet til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du glemte det übersenka takstativet mitt. Ikke sett noen andre biler med samme løsning. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en TTRS hvit farge på vei mot smedstad og en s8 på vei mot sandvika, noen her ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en mørk/svart UR regget A6 2,5TDI på E6 ved helsfyr i dag. Bilen tok av til ring3 der.

 

4cdc651bea2e722aeea53cd60bb8b142.jpg

 

Regget på en Kim Morgan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bak denne karen oppover fra stovner mot rv4 nå.

c6023f186c37ff842206a10995ea8fa8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bak denne karen oppover fra stovner mot rv4 nå.

c6023f186c37ff842206a10995ea8fa8.jpg

Jeg tenkte, sjekk DEN diffusoren. Men, så gikk det opp for meg at det var i ruta det speilet seg.

 

Du var heldig med plasseringen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, der sier du noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hender jeg møter på en mørke grå(?) A4 når jeg kjører nedover fra Gjelleråstoppen ned mot plantasjen på olavsgaard. Noen her sin? Ser veldig strøken ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.