#651 Skrevet Desember 2, 2010 Blinka på deg rett før rundkjøringa på Løvenstad, kjørte Golf 6 GTI Er ikke hver dag man ser kjentfolk her oppe så det har jeg gått glipp av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Desember 2, 2010 Er ikke hver dag man ser kjentfolk her oppe så det har jeg gått glipp av Nullstress. Så du kom, så blinka 2 ganger med fjernlysa bare. Er ikke min bil jeg kjørte heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Desember 2, 2010 Blinka på deg rett før rundkjøringa på Løvenstad, kjørte Golf 6 GTI var du og henta en sort gti på møller frysja i går eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Desember 3, 2010 var du og henta en sort gti på møller frysja i går eller Carbon Steel Grey var den jeg kjørte. Aner ikke hvor Martin fant den henne. Kanskje demobil på ryen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Desember 3, 2010 Ikke helt Oslo men, så en nedfryst grå/blå? A4 B6 sedan med en del plastikk og klubbplater i et parkeringshus på Jessheim storsenter i går. Dårlig til å parkere rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Desember 3, 2010 Carbon Steel Grey var den jeg kjørte. Aner ikke hvor Martin fant den henne. Kanskje demobil på ryen? åh ok syntes det så ut som din bil som svingte ned til frysja på onsdag og da jeg kjørte ned til møllern for å se om jeg så nye passaten møtte jeg en deep black gti på vei opp. og tenkte da at du kansje hade vært og henta den gti'en der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Desember 5, 2010 Spotta kenneth johnsrud's touran på brua over e6'en ved trosterud istad;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Desember 5, 2010 Spotta kenneth johnsrud's touran på brua over e6'en ved trosterud istad;-) Voldsomt å jeg er spotta om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Desember 5, 2010 Bilen din er lett å legge merketil da;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg spottet Bård Sebastian på Langhus i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Desember 5, 2010 Bilen din er lett å legge merketil da;-) Ja det kan jeg vel si meg enig i,kan ikke "snike" meg rundt jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Desember 5, 2010 Spotta deg på fredag jeg også Kenneth. Du sto å "råna" på statoilen ved SIA;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Desember 5, 2010 Spotta deg på fredag jeg også Kenneth. Du sto å "råna" på statoilen ved SIA;) Haha,ja den hører jeg innimellom.Sånn er det når man har statoilkoppen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet Desember 7, 2010 Spotta svart S4/6 sedan cv reg på drammensvn ved avkjøring til høvik nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet Desember 8, 2010 Lurer på om jeg ikke møtte Arve i rundkjøringen på korset i går kveld, sånn ca. 20.50 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet Desember 8, 2010 Lurer på om jeg ikke møtte Arve i rundkjøringen på korset i går kveld, sånn ca. 20.50 ? stemmer det. jeg hadde vært å spist kebab med en venninne. så deg ikke jeg da.. hva kjørt du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet Desember 8, 2010 stemmer det. jeg hadde vært å spist kebab med en venninne. så deg ikke jeg da.. hva kjørt du? Jeg ratta rundt i Syncroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet Desember 8, 2010 Spotter Arve titt og ofte både i Lillestrøm og på korset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet Desember 10, 2010 Så en svart rs4 b5 i sentrum i dag med sota ruter å grom lyd mellom gunerus og oslo city kl 12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg så Kenny på Tonsenhagen i går kveld i 18.40 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg så Kenny på Tonsenhagen i går kveld i 18.40 tiden Det stemmer nok det ja,så ikke deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet Desember 13, 2010 Det stemmer nok det ja,så ikke deg? Naboen kjørte meg på julebord, så jeg satt på med ham i en Toyota faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet Desember 13, 2010 Naboen kjørte meg på julebord, så jeg satt på med ham i en Toyota faktisk Værste jeg har hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet Desember 14, 2010 Sto en mørk Touran utenfor Pit Stop på Strømmen med Lambo felger nå. Noen som eier den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet Desember 14, 2010 Sto en mørk Touran utenfor Pit Stop på Strømmen med Lambo felger nå. Noen som eier den? Sett den ofte der selv, tror det er en av mekanikergutta som traller rundt i den? Spotta selv Knut-Eric eller fruen på E6 istad, umulig og se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...