#751 Skrevet Januar 13, 2011 Kjørte bak en lav sølv farget RS4 B5 igår rundt 21.15. Kom på E6en ved Statoil på Alnabru, og tok av mot Lørenskog der motorveien deler seg ved Karihaugen. Det må være en noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Januar 15, 2011 møtte Grovans ved rælingen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Januar 15, 2011 (endret) Passerte en pent lav mørkeblå/svart golf 4 ved ryen litt før 6. pen bil Lh registrert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Januar 17, 2011 Så en svart rs4 b5 i sentrum i dag med sota ruter å grom lyd mellom gunerus og oslo city kl 12 Hei det var min.. jeg som kjøpte felgene av deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Januar 21, 2011 Jepp det er korrekt vettu.. strøken bil altså.. Hyggelig å bli spottet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Januar 21, 2011 Ser ut som han har en pit stop innom bakern på holtet:) Var innom og kjøpte is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Januar 23, 2011 Frode Gulbrandsen sin Rocco og min golf koser seg i gata utenfor stua mi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Januar 24, 2011 spotta en grå/blå golf 5 4motion 3dørs på ring 3 under storo-krysset kl. 15:30 mener det var LS-skilter på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Januar 30, 2011 Spotta en rød a5 på Shell i Lillestrøm ca 20:30 i kveld. Mener det satt noen Dots felger på den:) Pen bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Februar 2, 2011 Ble tatt igjen av Ole i den hvite Golf VI med Golf R bakfanger og hvite felger, og holdt følge med ham til Ryen i kveld.. Dæven for en nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Februar 3, 2011 Spotta Kristian Halvorsen i lillestrøm i rundkjøringa ved shell kvart på 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Februar 7, 2011 Spottet en svart, nyere Golf, senket med oransje felger ved Midtstuen rundt 2340 igår kveld. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Februar 7, 2011 Sett den et par ganger på Strømmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Februar 7, 2011 Spottet en svart, nyere Golf, senket med oransje felger ved Midtstuen rundt 2340 igår kveld. Noen her? Er en kompis sin, han er ikke medlemm her enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Februar 7, 2011 Spotta Kristian Halvorsen i lillestrøm i rundkjøringa ved shell kvart på 8 Det var deg jeg så ja Var på vei til Arve @ solfilmsgruppen for å montere lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet Februar 8, 2011 Er en kompis sin, han er ikke medlemm her enda. Bjørn M vel..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet Februar 8, 2011 Spotta Kenny sin Touran på vei hjem fra jobb i dag. Alna - Løvenstad Gud den er 100 ganger finere i real life en på bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet Februar 8, 2011 Bjørn M vel..? ja...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet Februar 12, 2011 Hvit Golf 6 med emblemfri grill, sveisa panser, sort tak og hvite femeika felger spottet parkert på løkka i går. Tror jeg har sett bilder av den på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet Februar 12, 2011 Hvit Golf 6 med emblemfri grill, sveisa panser, sort tak og hvite femeika felger spottet parkert på løkka i går. Tror jeg har sett bilder av den på forumet? Ole sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet Februar 12, 2011 Se det ja. Lekker bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet Februar 12, 2011 Spotta Stian i Golfen på Løvenstad i sta. Kom en Grå golf bak han også så jeg kansje tror var Henrik men klarte ikke se hvem det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet Februar 12, 2011 Spotta / møtte Kenny på Rimi på lørenskog idag feit purke med riktig Sw heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet Februar 13, 2011 Spotta Grovan på Mc'ern ved Shell på Strømmen i kveld Så Passelaten til Arve var parkert utenfor Esso på Kjellerholen isted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet Februar 13, 2011 Spotta Stian i Golfen på Løvenstad i sta. Kom en Grå golf bak han også så jeg kansje tror var Henrik men klarte ikke se hvem det var. Var du og fruen som gikk tur med bikkja ja. Syntes det var en person som titta litt vel mye i det vi kjørte forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...