#776 Skrevet Februar 13, 2011 Spotta Grovan på Mc'ern ved Shell på Strømmen i kveld Så Passelaten til Arve var parkert utenfor Esso på Kjellerholen isted stemmer det. den sto ved siden av en rimelig nedfrosset golf syncro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet Februar 13, 2011 stemmer det. den sto ved siden av en rimelig nedfrosset golf syncro. He he Får ikke mye varme i bilen ved å trille bort på Esso'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet Februar 13, 2011 Var du og fruen som gikk tur med bikkja ja. Syntes det var en person som titta litt vel mye i det vi kjørte forbi Helt korekt. Så han skjeggete "Imamen" og synes det så ut som bilen din bak men klarte ikke se hvem som kjørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet Februar 13, 2011 Helt korekt. Så han skjeggete "Imamen" og synes det så ut som bilen din bak men klarte ikke se hvem som kjørte. Takker og bukker:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet Februar 13, 2011 Spotta Chris i sin polo gti på e6 etter avkjøringa til lambertseter fy faen som den loppa de drar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet Februar 13, 2011 Ja da spottet visst jeg Kristian istad også joda den lever enda: klø : Tenkte på det når jeg tok av at det der må jo være kjentfolk i og med at du var så ivrig med . hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet Februar 13, 2011 Ja da spottet visst jeg Kristian istad ogsåjoda den lever enda: klø : Tenkte på det når jeg tok av at det der må jo være kjentfolk i og med at du var så ivrig med . hehe HEHE bare innrøm det.. du kjører som en gris hele tiden;) Har til gode å møte deg i normalt tempo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet Februar 14, 2011 Ja da spottet visst jeg Kristian istad ogsåjoda den lever enda: klø : Tenkte på det når jeg tok av at det der må jo være kjentfolk i og med at du var så ivrig med . hehe Ja, bare byttet bil siden sist jeg så deg Men så ikke ut som dieseldyret mitt med 4 pers i hadde lyst til å henge med når du dro på, også lå jeg i 6. gir så rakk ikke reagere helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet Februar 14, 2011 Spotta vidar i r32 på e6 ved helsfyr nå. Ikke vanskelig å se det var han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet Februar 14, 2011 HEHE bare innrøm det.. du kjører som en gris hele tiden;) Har til gode å møte deg i normalt tempo;) Kommer an på hva som er normalt da: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet Februar 14, 2011 Spotta Kenny sin Touran på vei hjem fra jobb i dag. Alna - Løvenstad Gud den er 100 ganger finere i real life en på bilder! Jeg sover kanskje når jeg blir spotta?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet Februar 14, 2011 Spotta / møtte Kenny på Rimi på lørenskog idag feit purke med riktig Sw heheh Jepp,du var på tur med mor og jeg var på tur med far hahaha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet Februar 16, 2011 Spottet en blå S3 i Bogstad veien idag tidlig rundt 0820. Tror det var klubbskilter på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet Februar 16, 2011 Jeg sover kanskje når jeg blir spotta?? haha Det kan stemme det Kenny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet Februar 19, 2011 Spotta Bjørn Marius Myhre i bakken ned fra Lia rundt 16.30 i dag. Fikk ennå mer lyst til å lakke vinterfelgene mine svarte nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet Februar 19, 2011 Spotta Carl Granli Syversen da jeg senka den nyinnkjøpte touran hans på jobb i sta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet Februar 20, 2011 Ikke akkurat noe medlemsbil, men kunne godt ha vært. Står ganske ofte utenfor på jobben, stod ofte en R8 der før så regner med at det er samme fyren som har bytta bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet Februar 20, 2011 Kjekk vinterbil det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet Februar 20, 2011 Ikke akkurat noe medlemsbil, men kunne godt ha vært. Står ganske ofte utenfor på jobben, stod ofte en R8 der før så regner med at det er samme fyren som har bytta bil. Den her må du ta flere bilder av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet Februar 23, 2011 Spotta en blå rs4 på fredag forrige uke mellom kl 15.10 - 15. 40, ved E6 ved Furuset. Usikker på om det var klubb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet Februar 23, 2011 Kan ha vært denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2216067post2216067 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet Februar 24, 2011 Havnet bak denne i dag. Har ikke peiling på hvem det er men var hvertfall klubb plater på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet Februar 25, 2011 Spotta en sort b7 utafor blokka mi i går kveld med klubb plate. I Blystadlia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#799 Skrevet Februar 25, 2011 Spotta en grom Audi i verksted igår Må si den gikk ikke verst heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#800 Skrevet Februar 25, 2011 Spotta Bjørn Badowski i sin nye fine b8 a4 allroad på jobben i sta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...