#901 Skrevet April 10, 2011 Spotta denne strøkne audien med matt folie på mcdonalds ved lørenskog, og shell strømmen kl 21.00 ca. Utrolig tøft på den bilen! Synd det ikke var klubb plater på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#902 Skrevet April 11, 2011 Den folierte Audien så jeg i går også, litt tidligere på dagen. Rundkjøringen på vei inn til Lillestrøm tror jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#903 Skrevet April 11, 2011 Spotta denne strøkne audien med matt folie på mcdonalds ved lørenskog, og shell strømmen kl 21.00 ca. Utrolig tøft på den bilen! Synd det ikke var klubb plater på den! Var nok min folierte A4 det. Har ikke fått skaffa meg plater ennå Men koselig at du syns den var tøff da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#904 Skrevet April 11, 2011 Kom bak en Papaya oransje TTS ut av p-huset på Strømmen i dag. Snasen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#905 Skrevet April 12, 2011 Spotta Jeanette Steen på vei til jobb i dag tidlig. Ved Furuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#906 Skrevet April 13, 2011 Spotta Jeanette Steen på vei til jobb i dag tidlig. Ved Furuset. Må ikke legge inn hver dag at du spotter meg nå da : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#907 Skrevet April 13, 2011 Må ikke legge inn hver dag at du spotter meg nå da : vinke : Hehe så deg da du var på vei til jobb. Jobba natt så jeg var på vei hjem:) Golfen gjorde seg med sommerfelgene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#908 Skrevet April 13, 2011 Spottet en grå femmer R32 på Økern i dag litt over fire, noen som kjenner til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#909 Skrevet April 13, 2011 Spottet en grå femmer R32 på Økern i dag litt over fire, noen som kjenner til den? Den her kanskje? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210516 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#910 Skrevet April 14, 2011 Mulig, men tror den var mørkere grå den jeg så, altså ikke sølvgrå. For alt jeg vet kan det ha vært en vanlig golf med R32-fangere og emblem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#911 Skrevet April 14, 2011 Er en grå tredørs som jeg holdt på å kjøpe som har ligget ute en stund.. Mulig denne er solgt eller var ute på prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#912 Skrevet April 14, 2011 Denne? Kan se ut som det var den, var sota ruter iallefall, og en ung fyr med stort glis som kjørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#913 Skrevet April 15, 2011 Spotta Jeanette Steen på vei til jobb i dag tidlig. Ved Furuset. Jeg spotta deg i dag morges. Jeg kjørte bilen til typen lav Audi, svart med øyelokk. Vinket til deg faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#914 Skrevet April 15, 2011 Jeg spotta deg i dag morges. Jeg kjørte bilen til typen lav Audi, svart med øyelokk. Vinket til deg faktisk. Husker jeg møtte en fin svart b5 i morges ja:) Men var nok for trøtt til å se at du vinka. Jobba natt og trente etter skiftet, så var litt i koma:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#915 Skrevet April 16, 2011 Spottings i dag på strømmen Mørkerød golf 4 senk, 18"felger og sorte lamper bak. Trudde jeg så grovan men der tok jeg feil. Hvit Golf 6 med R frontfanger,senk og nesten like felger som det grovan har, helt orginal rumpe. Rød Corrado med ganske pen lyd i eksosoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#916 Skrevet April 16, 2011 Spotta Øistein Diesen sin A3 SB på plassen min på jobb tidligere i uka:) Dæven for noen mørke ruter å kjøre med hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#917 Skrevet April 16, 2011 Spottet denne perlen, som hadde parkert bak meg 13:42 i gamlebyen: 14:40 spottet jeg Kristoffer Grovan ved A-hus på vei mot lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#918 Skrevet April 16, 2011 Spotta deg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#919 Skrevet April 16, 2011 Tydelig at helgen er dagen for spotting. Spotta en klovn i en rød Golf 4 rett før Drøbak i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#920 Skrevet April 16, 2011 Så også Klovnen på vei inn i Ski storsenter i går. Og så hadde jeg Dansken bak meg på vei mot bommen ved Oslofjordtunnelen. Han kjente meg ikke igjen da jeg vinka bakover;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#921 Skrevet April 16, 2011 [*]Trudde jeg så grovan men der tok jeg feil. Hvit Golf 6 med R frontfanger,senk og nesten like felger som det grovan har, helt orginal rumpe. Trodde jeg at jeg gjorde her om dagen også. Men det satt en kar på 40-45 år bak rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#922 Skrevet April 17, 2011 Spottet denne perlen, som hadde parkert bak meg 13:42 i gamlebyen:http://haraldb.com/audi/a4spotsm.jpg Stian Olsen sin bil det Tror ikke han har fornyet medlemsskapet sitt for 2011. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#923 Skrevet April 17, 2011 Så den røde RS4en (1. gen) ved Holmensenteret i går, var noe åpen dag, hjulskift & Riis-Bilglass happening. Er noen år siden jeg så den bilen sist, og det var følgelig i Trondheim (den har VF registrering). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#924 Skrevet April 17, 2011 Så den røde RS4en (1. gen) ved Holmensenteret i går, var noe åpen dag, hjulskift & Riis-Bilglass happening.Er noen år siden jeg så den bilen sist, og det var følgelig i Trondheim (den har VF registrering). Er en kompis sin den, Han jobber på torshov:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#925 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...