#926 Skrevet April 17, 2011 Jeg spottet Exi i går ved gamle bommen i oslo (ved ikea er det vel ? ) Bilen og ikke felgene så MEGET bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet April 17, 2011 Jeg spottet Exi i går ved gamle bommen i oslo (ved ikea er det vel ? )Bilen og ikke felgene så MEGET bra ut! Hahahahaha! Likte du ikke fargen altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet April 17, 2011 Så også Klovnen på vei inn i Ski storsenter i går. Og så hadde jeg Dansken bak meg på vei mot bommen ved Oslofjordtunnelen. Han kjente meg ikke igjen da jeg vinka bakover;). Jeg trodde du fikset på speilet ditt, for var i grunn forholdsvis sikker på at det måtte være deg Skal vinke tilbake neste gang jeg ser deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet April 18, 2011 Spotta Morten Løkås på vei ned i parkeringshuset på Tollpost Globe i nyvaska bil. Fin var den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet April 18, 2011 Spotta Jan Tore Kopperud's Rocco R line på østre akers vei retning oslo i 9 tiden i morges. Er så sinnsykt fin farge på den bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet April 18, 2011 Spotta denne pene (ikke ironi) plast-A3-en på Smart Club i august 09. Er den i klubben enda? Synd det ikke er mer enn ca 100 hk i den, den har jo tross alt S8 i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet April 18, 2011 Cool Blue har vel ikke vært i klubben siden Roger bygget og solgte den såvidt jeg vet. Og det begyner å bli VELDIG mange år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet April 18, 2011 Cool Blue har vel ikke vært i klubben siden Roger bygget og solgte den såvidt jeg vet. Og det begyner å bli VELDIG mange år siden.Roger Kristiansen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet April 18, 2011 Roger Kristiansen? Ja, men var vel en annen frontfanger når han bygget den tror jeg.. -Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet April 18, 2011 Ja roger hadde annen front fanger men samme bakfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet April 20, 2011 Spotta Morten Løkås på vei ned i parkeringshuset på Tollpost Globe i nyvaska bil. Fin var den Hehe. Bilen min er nesten aldri møkkete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet April 20, 2011 Hehe. Bilen min er nesten aldri møkkete VIP kunde hos softwash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet April 20, 2011 VIP kunde hos softwash Helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet April 20, 2011 Spotta Black&Yellow golfen til Stian på løvenstad Ganske snasent med de gule hjula gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet April 20, 2011 Er på Løvenstad det skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet April 20, 2011 Spotta Kenny og Stian i kolonne først forbi, så inn ved Alna senteret i dag kl 12:15! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet April 21, 2011 Spotta Badowski i Drøbak ved 17-tiden. Han påstår han ville sett en blå R32, men det gjør han ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet April 21, 2011 Spotta en grå Audi A4 på Årnes i dag. Rundt kl. 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet April 22, 2011 Spotta en grå Audi A4 på Årnes i dag. Rundt kl. 17 Årnes, som i Nes kommune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet April 22, 2011 Spotta en ganske strøken Golf V, grå / grå-blå farge på vei fra Røakrysset opp mot Bogstad rundt 17 i dag? Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet April 22, 2011 Spotta Knut Erik i polon i kyrre grepps vei i sta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet April 22, 2011 Kjørte forbi en mørk A4 B6 Avant med VACN skiltplate på veien mot sverige, rundt kl. 10-11 Kjørte omkapp med en Mondeo så rakk ikke se så nøye på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet April 22, 2011 Har da ikke vært der jeg. Kjørte forbi kyrre grepps vei i Marcus thranes vei begge reninger tur retur mamma og pappa man men har ikke fysisk vært i kyrre grepps vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet April 22, 2011 Har da ikke vært der jeg. Kjørte forbi kyrre grepps vei i Marcus thranes vei begge reninger tur retur mamma og pappa man men har ikke fysisk vært i kyrre grepps vei? Jeg satt i kyrre grepps vei ihvertfall når du dura forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet April 22, 2011 Ja da skjønner jeg det. Hvis du satt i kyrre grepps vei og så jeg kjøre forbi i Marcus Thranes vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...