#951 Skrevet April 22, 2011 (endret) Årnes, som i Nes kommune? Stemmer det! Var vell sammen med en litt eldre lys grå Audi.. Mulig en Audi 100, fikk ikke sett så godt etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#952 Skrevet April 23, 2011 Så en sort, lav RS4 ved mellom Bjerkås og Vollen på torsdag. DN-reg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#953 Skrevet April 23, 2011 Hadde følge med en sort passat med klubbplater og merker i bakrutene fra tusenfryd til ryen HB regga om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#954 Skrevet April 25, 2011 Spotta en strøken Golf V i Bjerregårdsgate i dag, hvit med "I am the Stig" merke i bakvinduet. BR-regga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#955 Skrevet April 25, 2011 Spotta en strøken Golf V i Bjerregårdsgate i dag, hvit med "I am the Stig" merke i bakvinduet. BR-regga Det var nok Stian Frilseth sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#956 Skrevet April 25, 2011 Spotta en haug VAG-biler på McD Lørenskog i kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#957 Skrevet April 26, 2011 Spotta en rød 3'r golf utenfor Shell ved siden av Raidumhospitalet. Panserbh og ronal turbo eller aero felger Tror han jobba der? Noen her ? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#958 Skrevet April 26, 2011 Møtte en A4/A6 (tror ganske sikkert at det var en a6 ) ved byggeplassen på frydenberg i dag Dette var like ved der de bygger skole + at det er en Flüger malings-butikk der Bilen hadde en frontrute senker samt klubb plater på skilt Om det så er noen inne her som eier den bilen, så møtte jeg deg i en Hiace med Lefdal reklame Bilen var en svart stasjonsvogn med årgang rundt 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#959 Skrevet April 26, 2011 spotta både stian skogly og kristoffer grovan på strømmen idag flotte biler! digg å se senka biler med sommerhjul ute å kjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#960 Skrevet April 26, 2011 Møtte en sort, meget lav scirrocco med sota ruter og store felger som satt perfekt i hjulbuene på fettveien rundt kl20.10 i retning Skedsmokorset. Noen her inne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#961 Skrevet April 26, 2011 Møtte en sort, meget lav scirrocco med sota ruter og store felger som satt perfekt i hjulbuene på fettveien rundt kl20.10 i retning Skedsmokorset. Noen her inne sin? Tipper det er den jeg har nevnt for deg tidligere? Du så ikke om det var ettermontert jallaxenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#962 Skrevet April 26, 2011 spotta både stian skogly og kristoffer grovan på strømmen idag flotte biler! digg å se senka biler med sommerhjul ute å kjøre! Skrev til deg i tråden din nå som jeg skjønte hvem det var jeg spotta:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#963 Skrevet April 26, 2011 Spotta en rød 3'r golf utenfor Shell ved siden av Raidumhospitalet. Panserbh og ronal turbo eller aero felger Tror han jobba der? Noen her ? : ) Eirik Smilden tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#964 Skrevet April 26, 2011 Tipper det er den jeg har nevnt for deg tidligere?Du så ikke om det var ettermontert jallaxenon? Stemmer det Nei la ikke merke til det da Kårsan krever sitt av oppmerksomhet ved kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#965 Skrevet April 27, 2011 Parkerte i dag bak en VW Caddy med klubbplater.. Ikke stort annet å si om bilen enn at den var hvit og ca. 2005modell. Dette var utenfor Bislett kebab langs med Rv.4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#966 Skrevet April 27, 2011 spotta Stian Frilseth ved hasletorget ved 4 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#967 Skrevet April 28, 2011 Spottet en grønn Passat 3BG med klubbplater ved Rema1000 på Aurskog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#968 Skrevet April 28, 2011 spotta en sort caddy 05ish med gule spredere og klubbplater igår på oppsal ved 14tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#969 Skrevet April 29, 2011 Spotta en sort A6 med skiltplater, merker og diverse"hverdagsstyling" på Toppen barnehage på Holt vestvollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#970 Skrevet April 29, 2011 Spotta Kopperud på skedsmokorset i en sort golf 1(?) klokka 17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#971 Skrevet April 29, 2011 "hverdagsstyling" Hva er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#972 Skrevet April 29, 2011 spotta simen grinden`s A4 ved statoil lørenskog kl 22 og igjen kl 23:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#973 Skrevet Mai 1, 2011 Spotta en svart A4 med svarte ruter og rs4 styling på MCdonalds på slependen i dag. bilen hadde vacn merke i bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#974 Skrevet Mai 1, 2011 Har helt glemt å nevne det. men på Lørdagen når jeg tok kollektivtransport for første gang Så obersverte jeg en strøken Scirocco mk1 ved Rimi på øvre Rælingsveien rundt 11.30tiden og den kjørte i retning Fjerdingby. Noen her inne som kanskje kjenner til denne bilen og kunne be eieren være så snill å møte på Mc D Lørenskog i morgen 19.00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#975 Skrevet Mai 2, 2011 Spotta en strøken Golf V i Bjerregårdsgate i dag, hvit med "I am the Stig" merke i bakvinduet. BR-regga Var meg det ja, Samboern driver tattoo studio i nr 12;) Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...