#976 Skrevet Mai 3, 2011 Hva er det? Tonede ruter, eksos, bakrutesenker, pene felger og slike lette ting ser jeg på som hverdagslig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#977 Skrevet Mai 3, 2011 spotta simen grinden`s A4 ved statoil lørenskog kl 22 og igjen kl 23:p jeg spotta David Crowos A6 ved statoil lørenskog kl 22 og igjen kl 23 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#978 Skrevet Mai 3, 2011 Så en svart A4 B7 på slependen idag. Senket, 19" Rs4 felger og øyelokk. Så veldig fin ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#979 Skrevet Mai 3, 2011 Så en svart A4 B7 på slependen idag. Senket, 19" Rs4 felger og øyelokk. Så veldig fin ut Med en dame bak rattet? (orange parklys og xenon spredere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#980 Skrevet Mai 3, 2011 Med en dame bak rattet? (orange parklys og xenon spredere) Sto parkert og uten sjåfør, så, hakke peiling:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#981 Skrevet Mai 4, 2011 Blå energolf med ATS Cups (eller lignende) felger spottet på Løren i firetiden i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#982 Skrevet Mai 5, 2011 Sto parkert og uten sjåfør, så, hakke peiling:p Blinket på DEG i dag, morratrøtt som du var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#983 Skrevet Mai 5, 2011 Blinket på DEG i dag, morratrøtt som du var... Får tydligvis ikke med meg en dritt når jeg kjører jeg:p Neste gang får du tute, blinke og rope, så kanskje jeg får det med meg:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#984 Skrevet Mai 5, 2011 Får tydligvis ikke med meg en dritt når jeg kjører jeg Du høres ut som en fare i trafikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#985 Skrevet Mai 5, 2011 Du høres ut som en fare i trafikken. hehe, har nok med å prøve å holde bilen på veien og unngå hull/steiner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#986 Skrevet Mai 5, 2011 hehe, har nok med å prøve å holde bilen på veien og unngå hull/steinerDet siste der er noe dritt! Det er rart jeg ikke blir stoppet noen ganger, spesielt her i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#987 Skrevet Mai 5, 2011 Det siste der er noe dritt! Det er rart jeg ikke blir stoppet noen ganger, spesielt her i Oslo. Har blitt stoppet par ganger pga vinglete kjøring:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#988 Skrevet Mai 5, 2011 Spotta en sølvgrå RS4 B5 som kom som ett hagleskudd ut av påkjøringsfeltet fra Mogreina retning Oslo. Tirsdag morgen rundt 0630... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#989 Skrevet Mai 8, 2011 Spotta en Grønn Golf 4. Senk med fete bbs 18" felger (replica?) i Lillestrøm nå i dag 19:16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#990 Skrevet Mai 8, 2011 Spotta en Grønn Golf 4. Senk med fete bbs 18" felger (replica?) i Lillestrøm nå i dag 19:16.Så du er våken i dag assa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#991 Skrevet Mai 8, 2011 Så du er våken i dag assa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#992 Skrevet Mai 8, 2011 spotta en mørk audi a6/100 med klubbplate på selvasken ved motorforum på slependen for noen timer siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#993 Skrevet Mai 9, 2011 Havnet bak en Sort Golf MKV .:R32 ved skøyen i kveld rundt 00:30, noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#994 Skrevet Mai 9, 2011 Møtte på Jan Andre Tærud nederst i Jørnsebakken her i Drøbak i går. Han var så opptatt med å orientere seg at han ikke kjente igjen meg:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#995 Skrevet Mai 10, 2011 Møtte en mattsort(tror jeg) R8 på esso ullevål igår kveld! Deilig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#996 Skrevet Mai 11, 2011 Sinnsvak lav grønn Golf III Stasjonsvogn med Hella (dobbel runde) lamer forran. Så ut til å kunne være noe brock lignende felger. Forbikjørt rett etter kløfta i 1540tiden retning Oslo. Noen her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#997 Skrevet Mai 12, 2011 Spotta Kenny på vei hjem i sta når jeg gikk med hunden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#998 Skrevet Mai 12, 2011 Spotta Kenny på vei hjem i sta når jeg gikk med hunden. Kenny med mangellapp fra hælvette etter teknisk kontroll i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#999 Skrevet Mai 12, 2011 Kenny med mangellapp fra hælvette etter teknisk kontroll i dag ja hva må vises? eller hva ble manglene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1000 Skrevet Mai 12, 2011 Stoppa på Fjellhamar? Hørte det var teknisk der i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...