#1026 Skrevet Mai 24, 2011 Observerte "Joyride I" parkert bak Shell på Kløfta (Sør-gående). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet Mai 24, 2011 Jepp, var redd dere skulle slite litt veldig glad du fant ut av det. han kundemottakeren truet med at jeg måtte betale over 1000,- i forkontroll hvis dere ikke fant noen feil... gikk ikke å diskutere med han for å si det sånn..menmen. går som en kule nå, ikkeno fusk Høres bra ut:) Avtalt pris på innledende feilsøk på biler med garanti er helt normalt og etter møllers norm, eier av bil har ingenting å frykte, så lenge det ikke er en feil som ikke er berørt av garanti grunnet feilbruk/eller andre feil kunden selv har gjort:) Om denne summen ikke avtales på forhånd da, så vil jeg stå å jobbe gratis om det etter kontrollen viser seg at det er en feil kunden har laget selv;) Tro meg.. mange som ødelegger ting på bilene sine på egenhånd:) For en feil som feks skyldes sølt kaffe i MMi bejening for å ta et eksempel, kan ikke faktureres som garanti.. og om da prisen på feilsøk (om det viser seg å ikke væra garanti) ikke er avtalt på forhånd, så står jeg og firmaet der uten å få 5 øre betalt for feilsøket som er gjort:) U see? Alltså denne avtalte prisen gjelder KUN om det ikke viser seg å være garanti:) Ja, var flaks at jeg fikk frem feilen 1 gang når jeg kjørte den;) Noe lettere å skjønne hva det er da:) Bra den funker godt nå da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet Mai 24, 2011 Lå forran en blå Audi S4 C4 med svart panser og grønne skilter i dag. Hadde også klubbskilt.. Noen her som eier den? Ruta den lå etter meg var fra tunnelen ved busstasjonen i Sandvika, og opp til Gjettum Skole hvor den svingte av.. Bilen så pen ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet Mai 24, 2011 Lå forran en blå Audi S4 C4 med svart panser og grønne skilter i dag. Hadde også klubbskilt..Noen her som eier den? Ruta den lå etter meg var fra tunnelen ved busstasjonen i Sandvika, og opp til Gjettum Skole hvor den svingte av.. Bilen så pen ut Mattis Wang http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=14 Er en S6:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet Mai 24, 2011 aha Hadde han bare i spilen serru, og med litt trafikk så prøvde jeg og se mer framover Tror forresten jeg har sett rs4'en din i Asker et par ganger også Har da mest møtt deg i Lefdal bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet Mai 28, 2011 spotta Mr. Frilseth hengende og slenge i porten på audi Ensjø i går formiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet Mai 28, 2011 spotta Mr. Frilseth hengende og slenge i porten på audi Ensjø i går formiddag Frilseth igjen, riktig nok parkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet Mai 28, 2011 spotta Mr. Frilseth hengende og slenge i porten på audi Ensjø i går formiddag Jepp,og du ble spotta når du kjørte forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet Mai 28, 2011 Jepp,og du ble spotta når du kjørte forbi var det du som sto å snakket med stian eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet Mai 28, 2011 var det du som sto å snakket med stian eller Var nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet Mai 28, 2011 spotta Mr. Frilseth hengende og slenge i porten på audi Ensjø i går formiddag Det stemmer:) Slo av en prat med Kenny:) Du som råna forbi oss med Charlotte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet Mai 28, 2011 Frilseth igjen, riktig nok parkert. Tatt i natt? ved togbruene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet Mai 28, 2011 Var nok det Og du ble spotta rånende på bensin stasjonen igjen i går: haha : rundt kl 23 tror jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet Mai 28, 2011 Tatt i natt? ved togbruene? jupp, ved sinsen skole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet Mai 28, 2011 jupp, ved sinsen skole Hehe bra du passer på den om natten;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet Mai 29, 2011 Det stemmer:) Slo av en prat med Kenny:) Du som råna forbi oss med Charlotte? måtte jo la henne få sitte på i en skikkelig bil vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet Mai 30, 2011 måtte jo la henne få sitte på i en skikkelig bil vettu Hehe ja du sier noe hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet Mai 30, 2011 Hehe ja du sier noe hehe spotta forresten bilen din igjen idag eller rettere sagt rompa på'n når jeg kjørte forbi møller den er så sykt fin den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet Juni 1, 2011 Om han er medlem eller ikke vites ikke, men jeg møtte på en veldig appetittlig marsrød Einser Rocco på brua over Nygårdskrysset i Ski i dag. Kjørte på samme felger som jeg hadde under Lupoen jeg kjørte: 6X14 stålfelger fra Golf 2 GTI/GT. En slik bil vil jeg ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet Juni 1, 2011 spotta Øistein Diesen på sinsen/ring2, jeg var i den sorte b7´en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet Juni 6, 2011 så en knall blå c4 stv i sandvika i dag, klubbmerker og gul oblat fra 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet Juni 6, 2011 så en knall blå c4 stv i sandvika i dag, klubbmerker og gul oblat fra 2010 Hvis den hadde svart/karbon panser så var det nok mattis wang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet Juni 8, 2011 Møtte Kristian i sin fete A3 i Valkyriegata nå.. Jeg kjørte grønn E10 Corolla med US lys og prøvde å gi tegn.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet Juni 9, 2011 spotta gamle bilen til mr. Bekkelund ved 13-tiden på ring 3 fra ryen og mot alna Digg Bora dette gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet Juni 12, 2011 oppdaget en meget pen mørkegrå b5 på møller bil på slependen. klubbplate og merker i sideruta bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...