Anbefalte innlegg

Møtte Golfen til Stian Exi Skogly mellom Løvenstad og Strømmen i dag. Fin Golf:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta denne fine Caddyen i Lillestrøm her om dagen. Noen som kjenner til denne bilen ?

IMG_0553.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av Oslo folka som jobber på DNV (Veritas)? :)

Sett et par fine VAG i p-huset mens jeg jobber der om dagen, men kan ikke huske å ha sett noen med klubb plater..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet John Kopperud og Johan fra chipsenter nesten samtidig i sagdalen rundt klokka 16 :) Ikke ille å møte på 2stk fine Audier av en litt eldre årgang på sammetid :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen medlem av klubben, men er tilfeldigvis nesten nabo, samme åsen... Lå bak han ved marikollen i 60 sona, gikk i 85 da..

IMAG1279.jpg

IMAG1280.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen medlem av klubben, men er tilfeldigvis nesten nabo, samme åsen... Lå bak han ved marikollen i 60 sona, gikk i 85 da..

IMAG1279.jpg

IMAG1280.jpg

HERREGUD!!! SYKT! Vil prøve : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort caddy med gule grøftisser i ryentunnelen tidligere idag tydeligvis ikke en 20tdi for dro lett forbi hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMAG1279.jpg

IMAG1280.jpg

Tipper det ikke er lov å nevne adresser til steder som den R8'n står, men skulle gjerne sett den close up ( sikle ) Håper på å havne bak/forran en sånn =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta frilseth på Carl Berner istad:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en sølvgrå senka b5 med dieselstusser og klubbplater. Også har jeg møtt en jævlig fin blå Scoda to ganger i dag. Virka som det satt litt motor i den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en 2-dørs A3 8P,sølv-blå med klubbplater på bislettkebab linderud i går ved 9 tiden om kvelden.. tror den var AJ regga

kjørte ut i det jeg kjørte inn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spottet haugen på frogner i går med nye bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spotta den blå mk2en med luft og rallye front og RM felger, eit par ganger når eg har vert hos dama. Møtte den kjørende mot bærums verk, og så såg eg den parkert ved VW på Kadettangen vis det er det rette navnet på plassen :D

Rå bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spotta den blå mk2en med luft og rallye front og RM felger, eit par ganger når eg har vert hos dama. Møtte den kjørende mot bærums verk, og så såg eg den parkert ved VW på Kadettangen vis det er det rette navnet på plassen :D

Rå bil!

Høres ut som Jon Christian Aardal, vis det er denne du tenker på..

foto0043k.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det :D Fresh bil det der, enda kulere når den kjører!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en ny sølvfarget transporter godt senket over A8 Monoblocks i Tøyenkrysset i dag tidlig. Tøff bil, noen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bil!

VW på slependen mener du sikkert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW på slependen mener du sikkert:)

Ja, det stemmer nok. Ligger mellom Asker og Sandvika, ikkje så veldig bereist der borte enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bil!

Det er nok min ja:) og er nok på møller på slependen du har sett den da jeg jobber der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en fresco-grønn PP-regga passat 3bg variant m/club skiltholdere og en

blå R36 variant(dl88008) på Møller ryen idag ved 13-tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye bilen min: vinke :

spotta en fresco-grønn PP-regga passat 3bg variant m/club skiltholdere og en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne observere jeg støtt og stadig på griniveien om morningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne observere jeg støtt og stadig på griniveien om morningen.

Tilhører voksen mann som ikke er klubbmedlem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.