#1101 Skrevet Juli 24, 2011 *vinke* -Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1102 Skrevet Juli 30, 2011 Spottet frilseth igår i sandstuveien v bompasseringen v ryen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1103 Skrevet Juli 30, 2011 Spottet frilseth igår i sandstuveien v bompasseringen v ryen spottet også frilset i går ved avkjøring til E6 mot Trndh.fra ring 3 ca 21:40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1104 Skrevet Juli 31, 2011 Dere er også spottet:) Du spottet meg noen min før Chris, Harald:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1105 Skrevet August 3, 2011 Spottet en hvit touran i dag rundt 13 tiden v/ alfasett auto og kjørte inn ved kvernland bil. hadde klubb plater og et par klistremerker i ak ruta. noen som vet om det er noen her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1106 Skrevet August 3, 2011 Spottet en hvit touran i dag rundt 13 tiden v/ alfasett auto og kjørte inn ved kvernland bil. hadde klubb plater og et par klistremerker i ak ruta. noen som vet om det er noen her inne? er vel kenny tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1107 Skrevet August 3, 2011 er vel kenny tenker jeg Det var det Leste litt på tråden hans nå RÅ touran han har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1108 Skrevet August 3, 2011 Spotta Arve på skedsmokorset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1109 Skrevet August 3, 2011 Spottet en hvit touran i dag rundt 13 tiden v/ alfasett auto og kjørte inn ved kvernland bil. hadde klubb plater og et par klistremerker i ak ruta. noen som vet om det er noen her inne? Var vel du som lå bak meg tenker jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1110 Skrevet August 4, 2011 Var vel du som lå bak meg tenker jeg? Det stemmer nok det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1111 Skrevet August 4, 2011 Spotta Arve på skedsmokorset Jeg og! Han stod sikkert der å brifa med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1112 Skrevet August 5, 2011 Jeg og! Han stod sikkert der å brifa med bilen jeg prøvde å blinke på deg da. men du blinket jo ikke tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1113 Skrevet August 5, 2011 jeg prøvde å blinke på deg da. men du blinket jo ikke tilbake Jeg prøvde å vinke men det funker jo dårlig med mørke ruter i mørket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1114 Skrevet August 5, 2011 spotta en grå/grønn golf 5 2,0tdi 3dørs mrd US-lys innstilling i morgen timene idag på vei forbi lysaker Næss sin eller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1115 Skrevet August 5, 2011 Håvard bakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1116 Skrevet August 5, 2011 Spotta Egeberg i god gli oppover E6 i dag like etter Skedsmokorset. Ikke så vrient å se den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1117 Skrevet August 5, 2011 Håvard bakken? nei han har blå bil, denne var ikke blå men grå litt grønn aktig kanskje men IKKE blå og det sto 2,0tdi på bakluka Håvard har ikke emblemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1118 Skrevet August 8, 2011 Spota en sort golf mk5 med us lys,gule spredere og gul/gull felger ved jula på lørenskog. Regner med det er noen her inn sin :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1119 Skrevet August 8, 2011 Spota en sort golf mk5 med us lys,gule spredere og gul/gull felger ved jula på lørenskog. Regner med det er noen her inn sin :-p Bjørn det,tror ikke han er medlem her.Fet golf har han ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1120 Skrevet August 8, 2011 Bjørn det,tror ikke han er medlem her.Fet golf har han ihvertfall Ja var skikkelig blikkfang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1121 Skrevet August 8, 2011 Denne? Da er det isåfall Bjørn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1122 Skrevet August 8, 2011 Spotta Egeberg i god gli oppover E6 i dag like etter Skedsmokorset. Ikke så vrient å se den bilen hehe, så deg også. var på vei opp til råholt for å se på en bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1123 Skrevet August 9, 2011 Spotta en Typ 82 facelift Audi 80 på henger utenfor busslomma på jobb idag, en manillagrønn sak. Noen her inne? Lekte med en orange TT 3.2 på E6 istad, noen her inne det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1124 Skrevet August 11, 2011 Spotted! På parkeringa til biltema rundt klokka fire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1125 Skrevet August 14, 2011 spotta en sølv mk5 R32 5dørs på vei fra strømmen og inn til Norge(innenfor bom-ringen) ved 8tiden ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...