#1126 Skrevet August 14, 2011 Jeg lå bak den fra Strømmen og det var hverken klubbskilt eller klistremerker på den Hørtes ut som en ekte R32 når han ga på litt i tunnellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet August 15, 2011 spotta en grå/grønn golf 5 2,0tdi 3dørs mrd US-lys innstilling i morgen timene idag på vei forbi lysaker Næss sin eller: klø : Det var sannsynligvis min, men ikke jeg som kjørte Jeg var i Arendal med den A5 3.0tdi Quattro. Møller hadde lånt min til noe bilder ifbm noe reklamegreier så jeg tenker at det var Marco som kjørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet August 17, 2011 spotta først den lavtsvevende mk4'en til bårdi på St.haugen så en sølv A3 3dørs med klubb merker og mulig Kent-Erik som kjørte i bånn av bogstadveien og så noe som lignet veldig på Marius i en blå 1-serie med 19''Ck på majorstuen alle i tidsrommet 15:20 til 15:40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet August 17, 2011 Spotta Kopperud himself i en pen jetta rundt 12 ved blindern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet August 17, 2011 spotta først den lavtsvevende mk4'en til bårdi på St.haugen så en sølv A3 3dørs med klubb merker og mulig Kent-Erik som kjørte i bånn av bogstadveien og så noe som lignet veldig på Marius i en blå 1-serie med 19''Ck på majorstuen alle i tidsrommet 15:20 til 15:40 Ingen blå 1-serie på meg. All black (evt Saphirschwarz), og "bare" 18" CK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet August 17, 2011 Ingen blå 1-serie på meg. All black (evt Saphirschwarz), og "bare" 18" CK. var litt usikker på om du hadde blå eller sort men uansett farge så kler CK'ene 1-serie selv i vinter dim:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet August 17, 2011 Jepp. CK (og CH) finnes ikke med rett innpress i 19". I hvert fall ikke om man har tenkt til å senke, så det ble 18". Litt tryggere å sladde med på ujevne veier også vett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet August 19, 2011 tror jeg spotta Knut-erik ved 9-10tiden idag på Ring2(kan ikke huske å ha sett andre blå-grå comb'er med svært metall rør fastmontert på taket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet August 19, 2011 Kan sikkert stemme bra det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet August 21, 2011 Spotta en grå og lav RS4 B5 med 10x19 BBS CH på E18 retning Drammen rundt kl 12:00. Til eieren; Satan for en fet bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet August 21, 2011 Spotta opptil flere på Alnabru i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet August 21, 2011 Møtte en Candyhvit Scirocco i øverste tunellen sør for Minnesund i ettermiddag. Så ganske standard ut, husker ikke skiltnummer. Vedkommende hilset i hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet August 22, 2011 spotta vel mister ''oh jeg begynner å bli god på filming men kameraet klikka på søndag'' Bakken:nana: nå kl.21:20 ved storo på ring 3 mot ryen ihvertfall så var det en MK5 med us-oppsett av lys og GULE grøfttisser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet August 28, 2011 spotta Stian Exi Skogly da han sto å fylte drivstoff på -shell strømmen igår på formidagen:) ikke vanskeli å se den bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet August 30, 2011 Spotta Juan-Torres cab på vei hjem fra jobb i går. Ser lav, brei og bra ut altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet August 30, 2011 Spotta en klysete kar i en senka 1-serie på Hasle igår, noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet August 30, 2011 spotta vel Næss(ihvertfall bilen, sjelden man ser en 3dørs 5'er og enda mer sjelden at det står 2,0tdi bakpå) igjen på fredag ved sagene ved 18tiden på fredag som var. og så spotta jeg en S3 forbi sofienberg vgs ved 11tiden idag med klubbplater og en britisk regga Mk4 GTI bak seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet August 30, 2011 Spotta en klysete kar i en senka 1-serie på Hasle igår, noen her? Så du meg i BMW på Hasle, det var rart...kan ikke huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet August 30, 2011 Spotta Therese i Stian sin bil på Hasle i dag. Stian. Du må få Therese til å slutte å røyke i bilen din:) Tenk på svimerker i setene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet August 30, 2011 Tenk på svimerker i setene!! Og den jævli lukta! Svært lite slår en varm innrøyka bil når det gjelder lukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet August 30, 2011 Spotta en klysete kar i en senka 1-serie på Hasle igår, noen her? Hahaha. Jeg spotta Sputnik i det samme området. Han kjørte en tredørs Golf Cross, og sjåføren hadde montert en slags børste under nesa. Noen her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet August 31, 2011 Hahaha. Jeg spotta Sputnik i det samme området. Han kjørte en tredørs Golf Cross, og sjåføren hadde montert en slags børste under nesa. Noen her?? Om det var en 2.0 SDI Golf Cross så kjenner jeg'n!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet August 31, 2011 Om det var en 2.0 SDI Golf Cross så kjenner jeg'n!!! Den gikk i hvert fall like "bra" som en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet September 1, 2011 Spottet en viss grønn scirocco stående på veiskulderen rett etter påkjøringen på e6 fra gardermoen retning sørover i dag rundt 15.30. Hadde det ikke vært for at jeg lå i kø i høyre filen så hadde jeg stoppet å spurt om du trengte hjelp. Det så litt sånn ut i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet September 1, 2011 Det var meg Måtte bare få satt av en blindpassasjer...jeg hater edderkopper Bortsett fra det var alt ok...ble en artig avgang ut derfra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...