Anbefalte innlegg

Skjønte det var noe med noe insekt, så du stod å veiva med ett ark eller noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en mørk golf med no røde detaljer ned holmenkolveien nedenfor shell, kunne ligne litt på den til bjørn som er avbilda på forrige side men gikk for fort til at jeg rakk å se noe særlig. Ca 19.30 i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten noen her som eier den røde s2 coupeen som står og gror fast på iss løren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotter ofte en lav blå scirocco mk3 med 20 tommer rs6-2 rundt ring2 (majorstua/ullevaal) noen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotter ofte en lav blå scirocco mk3 med 20 tommer rs6-2 rundt ring2 (majorstua/ullevaal) noen her?

Ser denne bilen rett som det er i Hamar-traktene. Så den senest i går utenfor Rema1000 på Hamar. Ingen vacn stickers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode G sin:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en mørklilla golf mk6 cab ca kvart over ett i går nordgående på e6en ved ikea furuseth ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en mørklilla golf mk6 cab ca kvart over ett i går nordgående på e6en ved ikea furuseth ;)

var den med helios og R-line frontfanger så er det Jan Tore K. sin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sort Audi 2004+ modell A4 avant med blackline og klubbplater inn ved Rimi ved Bjørndalen i morges

BR eller BS21 regnr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var den med helios og R-line frontfanger så er det Jan Tore K. sin

Det vet jeg ;)

Forøvrig er Arve Egerberg spotta i hans "R36" ti på halv4, nordover på e6en ved gardermoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ;)

Forøvrig er Arve Egerberg spotta i hans "R36" ti på halv4, nordover på e6en ved gardermoen.

hva kjørte du Marius???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode G sin:)

Jupp, med 9x19 Audi S5 Element-5 vinterhjul ;)

Bor i Kirkeveien nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags vinterdekk kjører du på, Frode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva kjørte du Marius???

gråbrun rocco, sørover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags vinterdekk kjører du på, Frode?

Akkurat nå er det Vredstein 235/35-19, er ikke helt fornøyd så det blir nok noe dyrere før vinteren

Har overtagelse på den gamle leiligheten på fredag, så da blir det tid til i gi Brabus sommerhjulene en god finish.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Julius i Ryen rundkjøringen kl 0830.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Bård i sølvbeetle`n både til og fra jobb i dag!! Stas!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok min ja:) og er nok på møller på slependen du har sett den da jeg jobber der:)

Spotter bilen din hver dag ;) Utrolig pen sak. Kjørte faktisk innom for å ta en titt på den. Tøft med sotfilmen på skiltene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter bilen din hver dag ;) Utrolig pen sak. Kjørte faktisk innom for å ta en titt på den. Tøft med sotfilmen på skiltene!

Jasså? Hva kjører du da? får hilse neste gang:) Likte sotfilmen på skiltene selv, men ble ganske nervøs når jeg møtte politi :P men vi får se om det kommer på igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Bård i sølvbeetle`n både til og fra jobb i dag!! Stas!

Satt litt i min egen verden, men rakk vel i alle fall å hilse andre gangen... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? Hva kjører du da? får hilse neste gang:) Likte sotfilmen på skiltene selv, men ble ganske nervøs når jeg møtte politi :P men vi får se om det kommer på igjen

Nå kjører jeg en klin original techno violett E36 Coupè med org. M-Tech styling og kjedelige 18" hjul :) Dritkjip enda, men senk og felger har kommet i hus og venter på montering.

Hehe..det forstår jeg, for det var ganske så mørk film du har brukt ;)

Edit: Denne bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg ikke fått med meg gitt.

Ligner på en BlueMotion Diesel med R32 styling. Huff og æsj.

Spotted!

På parkeringa til biltema rundt klokka fire :P

Eller parkeringa til Skeidar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå bak en sort Mk5 med klubbplater på hasle i dag ved 10tiden, så litt ut som en skolebil med ekstra speil og sånt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.