#1151 Skrevet September 1, 2011 Skjønte det var noe med noe insekt, så du stod å veiva med ett ark eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1152 Skrevet September 1, 2011 Spotta en mørk golf med no røde detaljer ned holmenkolveien nedenfor shell, kunne ligne litt på den til bjørn som er avbilda på forrige side men gikk for fort til at jeg rakk å se noe særlig. Ca 19.30 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1153 Skrevet September 1, 2011 Forresten noen her som eier den røde s2 coupeen som står og gror fast på iss løren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1154 Skrevet September 2, 2011 http://dittoslo.no/forbruker/bil-og-trafikk/kontroller-hjelper-sa-politiet-fortsetter-1.6455830 Noen i klubben på hovebildet her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1155 Skrevet September 2, 2011 http://dittoslo.no/forbruker/bil-og-trafikk/kontroller-hjelper-sa-politiet-fortsetter-1.6455830 Noen i klubben på hovebildet her? Ser ut som bilen til Luis Araya/kåna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1156 Skrevet September 2, 2011 spotter ofte en lav blå scirocco mk3 med 20 tommer rs6-2 rundt ring2 (majorstua/ullevaal) noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1157 Skrevet September 2, 2011 spotter ofte en lav blå scirocco mk3 med 20 tommer rs6-2 rundt ring2 (majorstua/ullevaal) noen her? Ser denne bilen rett som det er i Hamar-traktene. Så den senest i går utenfor Rema1000 på Hamar. Ingen vacn stickers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1158 Skrevet September 2, 2011 spotter ofte en lav blå scirocco mk3 med 20 tommer rs6-2 rundt ring2 (majorstua/ullevaal) noen her? Frode G sin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1159 Skrevet September 3, 2011 spotta en mørklilla golf mk6 cab ca kvart over ett i går nordgående på e6en ved ikea furuseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1160 Skrevet September 3, 2011 spotta en mørklilla golf mk6 cab ca kvart over ett i går nordgående på e6en ved ikea furuseth var den med helios og R-line frontfanger så er det Jan Tore K. sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1161 Skrevet September 3, 2011 Så sort Audi 2004+ modell A4 avant med blackline og klubbplater inn ved Rimi ved Bjørndalen i morges BR eller BS21 regnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1162 Skrevet September 4, 2011 var den med helios og R-line frontfanger så er det Jan Tore K. sin Det vet jeg Forøvrig er Arve Egerberg spotta i hans "R36" ti på halv4, nordover på e6en ved gardermoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1163 Skrevet September 4, 2011 Det vet jeg Forøvrig er Arve Egerberg spotta i hans "R36" ti på halv4, nordover på e6en ved gardermoen. hva kjørte du Marius??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1164 Skrevet September 4, 2011 Frode G sin:) Jupp, med 9x19 Audi S5 Element-5 vinterhjul Bor i Kirkeveien nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1165 Skrevet September 4, 2011 Hva slags vinterdekk kjører du på, Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1166 Skrevet September 4, 2011 hva kjørte du Marius??? gråbrun rocco, sørover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1167 Skrevet September 4, 2011 Hva slags vinterdekk kjører du på, Frode? Akkurat nå er det Vredstein 235/35-19, er ikke helt fornøyd så det blir nok noe dyrere før vinteren Har overtagelse på den gamle leiligheten på fredag, så da blir det tid til i gi Brabus sommerhjulene en god finish..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1168 Skrevet September 6, 2011 Spotta Julius i Ryen rundkjøringen kl 0830. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1169 Skrevet September 6, 2011 Spotta Bård i sølvbeetle`n både til og fra jobb i dag!! Stas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1170 Skrevet September 6, 2011 Det er nok min ja:) og er nok på møller på slependen du har sett den da jeg jobber der:) Spotter bilen din hver dag Utrolig pen sak. Kjørte faktisk innom for å ta en titt på den. Tøft med sotfilmen på skiltene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1171 Skrevet September 6, 2011 Spotter bilen din hver dag Utrolig pen sak. Kjørte faktisk innom for å ta en titt på den. Tøft med sotfilmen på skiltene! Jasså? Hva kjører du da? får hilse neste gang:) Likte sotfilmen på skiltene selv, men ble ganske nervøs når jeg møtte politi men vi får se om det kommer på igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1172 Skrevet September 7, 2011 Spotta Bård i sølvbeetle`n både til og fra jobb i dag!! Stas! Satt litt i min egen verden, men rakk vel i alle fall å hilse andre gangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1173 Skrevet September 7, 2011 Jasså? Hva kjører du da? får hilse neste gang:) Likte sotfilmen på skiltene selv, men ble ganske nervøs når jeg møtte politi men vi får se om det kommer på igjen Nå kjører jeg en klin original techno violett E36 Coupè med org. M-Tech styling og kjedelige 18" hjul Dritkjip enda, men senk og felger har kommet i hus og venter på montering. Hehe..det forstår jeg, for det var ganske så mørk film du har brukt Edit: Denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1174 Skrevet September 8, 2011 Dette har jeg ikke fått med meg gitt. Ligner på en BlueMotion Diesel med R32 styling. Huff og æsj. Spotted!På parkeringa til biltema rundt klokka fire Eller parkeringa til Skeidar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1175 Skrevet September 8, 2011 lå bak en sort Mk5 med klubbplater på hasle i dag ved 10tiden, så litt ut som en skolebil med ekstra speil og sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...