Anbefalte innlegg

spotta vel Knut-Erik i combo'n sin idag på ring 2 ved 11-12ish ved torshov

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Grovan 2 ganger i dag, først på Møller Hvam i 15tiden også i sagdalen rett etter på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sneisen liten Golf i selvvask-anlegget på Haugenstua i går. Var det rundt 4 a tro!? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en touran rline forrige uke på alna med emblemtrim 3.2 FSI ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta svigers (Kristian Halvorsen) i sin A3 på drive true på McDonald Grorud halv 8 i kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet og ble nesten truffet av en drittsekk i grå scirrocco med sota frontlykter og sorte/gråe 19" felger i stad i rundkjøringa ved Esso Gardermoen rundt 15.30tiden. Noen som veit hvem dette er? Så ut som fyren kjørte mot gardermoen/nannestad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta bård ved mortensrud på vei mot sentrum:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel? Nesten truffet`? Bilen min stemmer med beskrivelsen din, men kan ikke si at jeg har opplevd den hendelsen du beskriver her... I såfall om det er meg, så beklager jeg dette :(

Spottet og ble nesten truffet av en drittsekk i grå scirrocco med sota frontlykter og sorte/gråe 19" felger i stad i rundkjøringa ved Esso Gardermoen rundt 15.30tiden. Noen som veit hvem dette er? Så ut som fyren kjørte mot gardermoen/nannestad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel? Nesten truffet`? Bilen min stemmer med beskrivelsen din, men kan ikke si at jeg har opplevd den hendelsen du beskriver her... I såfall om det er meg, så beklager jeg dette :(

Var du på ekeberg i dag da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var du på ekeberg i dag da?

Nope, bilen har stått i garasjen i hele dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Stian i Golfen sin på Esso ryen ved 18-19 tiden eller senere idag og en Golf 6 med sota lykter bak og litt andre greier (felger og senk+++) lurer på om det var Julius?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du var sistemann ut av rånetoget?:P

Spotta Stian i Golfen sin på Esso ryen ved 18-19 tiden eller senere idag og en Golf 6 med sota lykter bak og litt andre greier (felger og senk+++) lurer på om det var Julius?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit 5`er Golf med BR skilt oppover Østre Aker veg og svingte av på Grorud i dag kl 15:45. Hadde klistremeke i bakruta som prøvde å fortelle meg at han var The Stig og noe merker i høyre sidevindu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit 5`er Golf med BR skilt oppover Østre Aker veg og svingte av på Grorud i dag kl 15:45. Hadde klistremeke i bakruta som prøvde å fortelle meg at han var The Stig og noe merker i høyre sidevindu.

Høres ut som trådstarteren selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manglet bare noe VIF merker på bilen så hadde den vært konge. Rakk ikke å se ordntlig på den men så bra ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok mr Frilseth det ja!Men de vif merkene hadde vel ødelagt bilen uansett... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver nede i p-huset på Veritas, og ser titt og ofte VAG med klubbmerker.. :)

Her om dagen var det bla en golf 4 stv. med klubbmerker som hadde parkert ved siden av meg ;)

Noen i klubben som jobber der, eller er det bare tidl. klubb biler?

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en tøff A4 B6 stv med feeeeete bbs rims og perfekt senk på Statoil Lilleaker for en liten time siden.

Grom bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en femmer golf ved majorstua med gult emblem, gule hovedlys & tåkelys. Mener at jeg har sett bilen på treff før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en tøff A4 B6 stv med feeeeete bbs rims og perfekt senk på Statoil Lilleaker for en liten time siden.

Grom bil!

Hvilken farge? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge? :)

Champagne/gullfarget er vel det nærmeste jeg kommer med mitt vokabulær:)

Utrolig pen bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til en kompis av meg (Sindre Hammer Myhre her på forumet), skrudde inn senk på tralla. Veldig velholdt og (etter min mening iallfall) smakfullt modifisert :)

IMG_3862_1.jpg

Ligger til salgs på forumet, løp og kjøp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom bil!

Jupp.. Var meg det ja! Beige, vil jeg kalle fargen! Du som bytte dekk eller no på bukken der?

Takk for gode kommentarer! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.