#1176 Skrevet September 9, 2011 spotta vel Knut-Erik i combo'n sin idag på ring 2 ved 11-12ish ved torshov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1177 Skrevet September 9, 2011 Spotta Grovan 2 ganger i dag, først på Møller Hvam i 15tiden også i sagdalen rett etter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1178 Skrevet September 10, 2011 En sneisen liten Golf i selvvask-anlegget på Haugenstua i går. Var det rundt 4 a tro!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1179 Skrevet September 11, 2011 Spotta en touran rline forrige uke på alna med emblemtrim 3.2 FSI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1180 Skrevet September 11, 2011 Spotta svigers (Kristian Halvorsen) i sin A3 på drive true på McDonald Grorud halv 8 i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1181 Skrevet September 13, 2011 Spottet Kjetil ryengen i prius idag!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1182 Skrevet September 13, 2011 Hysj da. Sånt skal ikke fortelles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1183 Skrevet September 14, 2011 Spottet og ble nesten truffet av en drittsekk i grå scirrocco med sota frontlykter og sorte/gråe 19" felger i stad i rundkjøringa ved Esso Gardermoen rundt 15.30tiden. Noen som veit hvem dette er? Så ut som fyren kjørte mot gardermoen/nannestad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1184 Skrevet September 17, 2011 Spotta bård ved mortensrud på vei mot sentrum:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1185 Skrevet September 18, 2011 Javel? Nesten truffet`? Bilen min stemmer med beskrivelsen din, men kan ikke si at jeg har opplevd den hendelsen du beskriver her... I såfall om det er meg, så beklager jeg dette Spottet og ble nesten truffet av en drittsekk i grå scirrocco med sota frontlykter og sorte/gråe 19" felger i stad i rundkjøringa ved Esso Gardermoen rundt 15.30tiden. Noen som veit hvem dette er? Så ut som fyren kjørte mot gardermoen/nannestad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1186 Skrevet September 18, 2011 Javel? Nesten truffet`? Bilen min stemmer med beskrivelsen din, men kan ikke si at jeg har opplevd den hendelsen du beskriver her... I såfall om det er meg, så beklager jeg dette Var du på ekeberg i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1187 Skrevet September 18, 2011 Var du på ekeberg i dag da? Nope, bilen har stått i garasjen i hele dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1188 Skrevet September 20, 2011 Spotta Stian i Golfen sin på Esso ryen ved 18-19 tiden eller senere idag og en Golf 6 med sota lykter bak og litt andre greier (felger og senk+++) lurer på om det var Julius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1189 Skrevet September 20, 2011 Så du var sistemann ut av rånetoget? Spotta Stian i Golfen sin på Esso ryen ved 18-19 tiden eller senere idag og en Golf 6 med sota lykter bak og litt andre greier (felger og senk+++) lurer på om det var Julius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1190 Skrevet September 23, 2011 Spotta en hvit 5`er Golf med BR skilt oppover Østre Aker veg og svingte av på Grorud i dag kl 15:45. Hadde klistremeke i bakruta som prøvde å fortelle meg at han var The Stig og noe merker i høyre sidevindu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1191 Skrevet September 23, 2011 Spotta en hvit 5`er Golf med BR skilt oppover Østre Aker veg og svingte av på Grorud i dag kl 15:45. Hadde klistremeke i bakruta som prøvde å fortelle meg at han var The Stig og noe merker i høyre sidevindu. Høres ut som trådstarteren selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1192 Skrevet September 23, 2011 Manglet bare noe VIF merker på bilen så hadde den vært konge. Rakk ikke å se ordntlig på den men så bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1193 Skrevet September 23, 2011 Var nok mr Frilseth det ja!Men de vif merkene hadde vel ødelagt bilen uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1194 Skrevet September 23, 2011 Driver nede i p-huset på Veritas, og ser titt og ofte VAG med klubbmerker.. Her om dagen var det bla en golf 4 stv. med klubbmerker som hadde parkert ved siden av meg Noen i klubben som jobber der, eller er det bare tidl. klubb biler? -- Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1195 Skrevet September 24, 2011 Spotta en tøff A4 B6 stv med feeeeete bbs rims og perfekt senk på Statoil Lilleaker for en liten time siden. Grom bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1196 Skrevet September 25, 2011 Spottet en femmer golf ved majorstua med gult emblem, gule hovedlys & tåkelys. Mener at jeg har sett bilen på treff før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1197 Skrevet September 26, 2011 Spotta en tøff A4 B6 stv med feeeeete bbs rims og perfekt senk på Statoil Lilleaker for en liten time siden. Grom bil! Hvilken farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1198 Skrevet September 26, 2011 Hvilken farge? Champagne/gullfarget er vel det nærmeste jeg kommer med mitt vokabulær:) Utrolig pen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1199 Skrevet September 26, 2011 (endret) Bilen til en kompis av meg (Sindre Hammer Myhre her på forumet), skrudde inn senk på tralla. Veldig velholdt og (etter min mening iallfall) smakfullt modifisert Ligger til salgs på forumet, løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1200 Skrevet September 27, 2011 Spotta en tøff A4 B6 stv med feeeeete bbs rims og perfekt senk på Statoil Lilleaker for en liten time siden. Grom bil! Jupp.. Var meg det ja! Beige, vil jeg kalle fargen! Du som bytte dekk eller no på bukken der? Takk for gode kommentarer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...