#1226 Skrevet Oktober 4, 2011 Dette klubbmedlemmet heter Kenneth og holder til i Kongsvinger-traktene. Han kjøpte B'ene av meg i sommer Den A3'n (med S-line-styling) er nydelig! Har Kenneth laget noen tråd om bilen? Må se noen bilder, da jeg bare så den i forbifarten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet Oktober 4, 2011 Fant den! Bildene er sakset herfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet Oktober 4, 2011 den der var heeelt vill!! er det faktisk en S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet Oktober 4, 2011 den der var heeelt vill!! er det faktisk en S3? 101 hk bensin ..men sykt rå allikevel, selv om S3 emblemet bør fjernes. Spotta en sølvmet lav G2 med mangeika felger i smestadkrysset ved 14:30-tiden i dag. Fikk ikke med meg om den hadde klubbmerker eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet Oktober 4, 2011 den der var heeelt vill!! er det faktisk en S3? Det er en 1.6l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet Oktober 4, 2011 Som for øvrig også eier Ingolf Hvis Ingolf er den hvite tegneseriebilen så har han solgt den til en kar i Moss og kjøp den nevnte burgunderrøde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet Oktober 4, 2011 ingolf har blitt rullemalt matt svart, men fangerne og felegene er fortsatt di samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet Oktober 4, 2011 Det kjøre forbi meg på Smalvollveien nå kl 19 en blå UE-reg. emblemtrimmet B5 RS4 Avant. Det hørtes i alle fall ikke ut som en 1.9 Diesel. Hadde ikke klubbplate bak, men en sånn "forspranget ligger osv". Er det noen her innefra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet Oktober 4, 2011 fytti rakkern! Da er det håp for meg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet Oktober 4, 2011 Det kjøre forbi meg på Smalvollveien nå kl 19 en blå UE-reg. emblemtrimmet B5 RS4 Avant. Det hørtes i alle fall ikke ut som en 1.9 Diesel. Hadde ikke klubbplate bak, men en sånn "forspranget ligger osv". Er det noen her innefra? denne har jeg drevet og titta å også holder til ved bøler Og spottet Marius og bimmern hans opp til flere ganger idag på ryen må bare si digg 1-serie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet Oktober 5, 2011 Det kjøre forbi meg på Smalvollveien nå kl 19 en blå UE-reg. emblemtrimmet B5 RS4 Avant. Det hørtes i alle fall ikke ut som en 1.9 Diesel. Hadde ikke klubbplate bak, men en sånn "forspranget ligger osv". Er det noen her innefra? Denne har jeg og sett flere ganger. Den er registert som en 1.9tdiq, noe det garantert ikke er lenger ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet Oktober 5, 2011 Denne har jeg og sett flere ganger. Den er registert som en 1.9tdiq, noe det garantert ikke er lenger ^^Du mener skiltnr tilsier at det er en diesel? Den så bredda ut og ellers ut som en RS4, uten at jeg har veldig peil på den bilen. Det var skumring så jeg fikk ikke sett så godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet Oktober 5, 2011 Møtte på en mørk S6 2.2T KF97814 på Bekkestua. Kjent for noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet Oktober 5, 2011 svart mk5 R32 ved mc'ern e6, gardermoen, jessheim.. noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet Oktober 5, 2011 Var ute på patrulje med MP-bilen og spottet Vidar Grønsleth i R32'en på E6 nordgående ved avkjøringen til Hellsfyr. RÅ lyd når du dro på i tunellen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet Oktober 6, 2011 Manglet bare noe VIF merker på bilen så hadde den vært konge. Rakk ikke å se ordntlig på den men så bra ut Var nok meg ja:) Takker og bukker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet Oktober 6, 2011 Spotta Therese i Stian sin bil på Hasle i dag. Stian. Du må få Therese til å slutte å røyke i bilen din:) Tenk på svimerker i setene!! Det går så bra så Ikke er det lukt (bruker ozon rens jevnlig som tar alle luktstoffer i bilen, inkludert hund og røyk lukt!) ei heller svimerker... og om det skulle bli det, så kjøper jeg nytt setetrekk og bytter:D Ikke værre enn det! Røyk er godt! haha MAO ikke den største bekymringen i livet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet Oktober 6, 2011 spottet Steffen jevnaker på E6 på vei nord over i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet Oktober 7, 2011 Spotta en fjott på alnabru som hadde veeeldig lyst til å tre en AS registert A4 inn i sida på meg,å dra på i høyrefila for så å bare legge seg over mot meg selv om man står på tuta.Så da ble det så og si bråstopp på motorveien!Sjekka eier og der sto det bare møller bilfinans,eneste arrogante svaret man fikk når man ringte dit og fortalte om hendelsen "hva skal jeg gjøre med det"?Jaja,er man hypp på å ha kunder som leaser biler og kjører som de skulle stjelt det ene og det andre så værsogod! Sett mye spesiell kjøring,men det der tok kaka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet Oktober 7, 2011 Spotta en fjott på alnabru som hadde veeeldig lyst til å tre en AS registert A4 inn i sida på meg,å dra på i høyrefila for så å bare legge seg over mot meg selv om man står på tuta.Så da ble det så og si bråstopp på motorveien!Sjekka eier og der sto det bare møller bilfinans,eneste arrogante svaret man fikk når man ringte dit og fortalte om hendelsen "hva skal jeg gjøre med det"?Jaja,er man hypp på å ha kunder som leaser biler og kjører som de skulle stjelt det ene og det andre så værsogod! Sett mye spesiell kjøring,men det der tok kaka! Klubbskilter? Klistremerker? Håper ikke det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet Oktober 7, 2011 Klubbskilter? Klistremerker? Håper ikke det... Nei var nok ikke det,får raseriutbrudd jeg når folk kjører som tullinger!Kjør fort og alt for min del,men å kjøre slik da triller det for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet Oktober 7, 2011 Nei var nok ikke det,får raseriutbrudd jeg når folk kjører som tullinger!Kjør fort og alt for min del,men å kjøre slik da triller det for meg Helt enig Kenny! Jeg kjenner det koker i toppen bare tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet Oktober 7, 2011 Nei var nok ikke det,får raseriutbrudd jeg når folk kjører som tullinger!Kjør fort og alt for min del,men å kjøre slik da triller det for meg Er det fordi du ble frakjørt du er så sinna, eller? Hehe, neida, mange apekatter i trafikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet Oktober 7, 2011 Er det fordi du ble frakjørt du er så sinna, eller? Hehe, neida, mange apekatter i trafikken. Frakjørt av en 1,8svett? Nei når man må stå på bremsen i 110kmt fordi en figur er helt bananas sååååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet Oktober 7, 2011 Spottet en caddy fra solfilmsgruppen på Nordstrand. Må vel være deg det Arve? Med klubbplater ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...