#1226 Skrevet Oktober 2, 2011 drivi og titta på b5 Rs4 i blått med mtm felger i sin egen oppkjørsel på bøler de siste dagene noen her inne eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet Oktober 2, 2011 Spotta en laav hvit golf 2? med noe stickers i ruta bak og autoarena skiltholdere, E-18 i Asker rettning Oslo. Mulig medlemsbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet Oktober 2, 2011 Hahaha. Dust Bare prøver den. Men er veldig morsomt med 1.4 TFSI 122 hk og manuell i den bilen. Vanskelig å gjøre feil, så den er en racer i svingene. Hihi:) Syns a1 er kul jeg. Tror kanskje jeg skal prøve en slik en dag selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet Oktober 2, 2011 Hadde følge med en fet, lav 3er-Golf innover på E6en i dag mot Alnabru. Så nybygget ut, ingen klubbmerker, 8-9Jx15 kanthjul med gull senter, burgunderrød bil.. Tøff sak Det er vel Steffen Skui fra Jessheim/Nannestad sin. Ikke med i klubben enda (jeg jobber med saken).4 PS: Han var på siste McDonald-treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet Oktober 2, 2011 Spotta en laav hvit golf 2? med noe stickers i ruta bak og autoarena skiltholdere, E-18 i Asker rettning Oslo. Mulig medlemsbil. Ida Hihi:) Syns a1 er kul jeg. Tror kanskje jeg skal prøve en slik en dag selv! Jepp. Litt stiv pris i forhold til størrelsen, men den gir kvalitetsfølelsen av en større bil også, så det er egentlig ganske greit, om man ikke har plassbehovet. 1.4 TFSI 122 hk, senk, 18" felger og eksos, så har man en tøff bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet Oktober 3, 2011 Det er vel Steffen Skui fra Jessheim/Nannestad sin. Ikke med i klubben enda (jeg jobber med saken).4PS: Han var på siste McDonald-treff Som for øvrig også eier Ingolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet Oktober 3, 2011 Ok, så hvem eier en svart A3 med Bentley felger og sykt fet stance i oslo og omegn? Var DL registrert om jeg ikke husker helt feil, og klubbmerker i sidevinduene bak. Spottet på Jessheim for ca en time siden. Så jævlig pen ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet Oktober 3, 2011 Ok, så hvem eier en svart A3 med Bentley felger og sykt fet stance i oslo og omegn? Var DL registrert om jeg ikke husker helt feil, og klubbmerker i sidevinduene bak. Spottet på Jessheim for ca en time siden. Så jævlig pen ut! han var på oslo treffet nydelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet Oktober 4, 2011 Sto bak en sort Audi A4 B7 i dag tidlig i Røakrysset, ingen emblem bak, dobbel eksos, og klubbplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet Oktober 4, 2011 Ok, så hvem eier en svart A3 med Bentley felger og sykt fet stance i oslo og omegn? Var DL registrert om jeg ikke husker helt feil, og klubbmerker i sidevinduene bak. Spottet på Jessheim for ca en time siden. Så jævlig pen ut! Dette klubbmedlemmet heter Kenneth og holder til i Kongsvinger-traktene. Han kjøpte B'ene av meg i sommer Den A3'n (med S-line-styling) er nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet Oktober 4, 2011 Dette klubbmedlemmet heter Kenneth og holder til i Kongsvinger-traktene. Han kjøpte B'ene av meg i sommer Den A3'n (med S-line-styling) er nydelig! Har Kenneth laget noen tråd om bilen? Må se noen bilder, da jeg bare så den i forbifarten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet Oktober 4, 2011 Fant den! Bildene er sakset herfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet Oktober 4, 2011 den der var heeelt vill!! er det faktisk en S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet Oktober 4, 2011 den der var heeelt vill!! er det faktisk en S3? 101 hk bensin ..men sykt rå allikevel, selv om S3 emblemet bør fjernes. Spotta en sølvmet lav G2 med mangeika felger i smestadkrysset ved 14:30-tiden i dag. Fikk ikke med meg om den hadde klubbmerker eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet Oktober 4, 2011 den der var heeelt vill!! er det faktisk en S3? Det er en 1.6l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet Oktober 4, 2011 Som for øvrig også eier Ingolf Hvis Ingolf er den hvite tegneseriebilen så har han solgt den til en kar i Moss og kjøp den nevnte burgunderrøde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet Oktober 4, 2011 ingolf har blitt rullemalt matt svart, men fangerne og felegene er fortsatt di samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet Oktober 4, 2011 Det kjøre forbi meg på Smalvollveien nå kl 19 en blå UE-reg. emblemtrimmet B5 RS4 Avant. Det hørtes i alle fall ikke ut som en 1.9 Diesel. Hadde ikke klubbplate bak, men en sånn "forspranget ligger osv". Er det noen her innefra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet Oktober 4, 2011 fytti rakkern! Da er det håp for meg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet Oktober 4, 2011 Det kjøre forbi meg på Smalvollveien nå kl 19 en blå UE-reg. emblemtrimmet B5 RS4 Avant. Det hørtes i alle fall ikke ut som en 1.9 Diesel. Hadde ikke klubbplate bak, men en sånn "forspranget ligger osv". Er det noen her innefra? denne har jeg drevet og titta å også holder til ved bøler Og spottet Marius og bimmern hans opp til flere ganger idag på ryen må bare si digg 1-serie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet Oktober 5, 2011 Det kjøre forbi meg på Smalvollveien nå kl 19 en blå UE-reg. emblemtrimmet B5 RS4 Avant. Det hørtes i alle fall ikke ut som en 1.9 Diesel. Hadde ikke klubbplate bak, men en sånn "forspranget ligger osv". Er det noen her innefra? Denne har jeg og sett flere ganger. Den er registert som en 1.9tdiq, noe det garantert ikke er lenger ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet Oktober 5, 2011 Denne har jeg og sett flere ganger. Den er registert som en 1.9tdiq, noe det garantert ikke er lenger ^^Du mener skiltnr tilsier at det er en diesel? Den så bredda ut og ellers ut som en RS4, uten at jeg har veldig peil på den bilen. Det var skumring så jeg fikk ikke sett så godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet Oktober 5, 2011 Møtte på en mørk S6 2.2T KF97814 på Bekkestua. Kjent for noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet Oktober 5, 2011 svart mk5 R32 ved mc'ern e6, gardermoen, jessheim.. noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet Oktober 5, 2011 Var ute på patrulje med MP-bilen og spottet Vidar Grønsleth i R32'en på E6 nordgående ved avkjøringen til Hellsfyr. RÅ lyd når du dro på i tunellen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...