#1251 Skrevet Oktober 6, 2011 Manglet bare noe VIF merker på bilen så hadde den vært konge. Rakk ikke å se ordntlig på den men så bra ut Var nok meg ja:) Takker og bukker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1252 Skrevet Oktober 6, 2011 Spotta Therese i Stian sin bil på Hasle i dag. Stian. Du må få Therese til å slutte å røyke i bilen din:) Tenk på svimerker i setene!! Det går så bra så Ikke er det lukt (bruker ozon rens jevnlig som tar alle luktstoffer i bilen, inkludert hund og røyk lukt!) ei heller svimerker... og om det skulle bli det, så kjøper jeg nytt setetrekk og bytter:D Ikke værre enn det! Røyk er godt! haha MAO ikke den største bekymringen i livet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1253 Skrevet Oktober 6, 2011 spottet Steffen jevnaker på E6 på vei nord over i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1254 Skrevet Oktober 7, 2011 Spotta en fjott på alnabru som hadde veeeldig lyst til å tre en AS registert A4 inn i sida på meg,å dra på i høyrefila for så å bare legge seg over mot meg selv om man står på tuta.Så da ble det så og si bråstopp på motorveien!Sjekka eier og der sto det bare møller bilfinans,eneste arrogante svaret man fikk når man ringte dit og fortalte om hendelsen "hva skal jeg gjøre med det"?Jaja,er man hypp på å ha kunder som leaser biler og kjører som de skulle stjelt det ene og det andre så værsogod! Sett mye spesiell kjøring,men det der tok kaka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1255 Skrevet Oktober 7, 2011 Spotta en fjott på alnabru som hadde veeeldig lyst til å tre en AS registert A4 inn i sida på meg,å dra på i høyrefila for så å bare legge seg over mot meg selv om man står på tuta.Så da ble det så og si bråstopp på motorveien!Sjekka eier og der sto det bare møller bilfinans,eneste arrogante svaret man fikk når man ringte dit og fortalte om hendelsen "hva skal jeg gjøre med det"?Jaja,er man hypp på å ha kunder som leaser biler og kjører som de skulle stjelt det ene og det andre så værsogod! Sett mye spesiell kjøring,men det der tok kaka! Klubbskilter? Klistremerker? Håper ikke det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1256 Skrevet Oktober 7, 2011 Klubbskilter? Klistremerker? Håper ikke det... Nei var nok ikke det,får raseriutbrudd jeg når folk kjører som tullinger!Kjør fort og alt for min del,men å kjøre slik da triller det for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1257 Skrevet Oktober 7, 2011 Nei var nok ikke det,får raseriutbrudd jeg når folk kjører som tullinger!Kjør fort og alt for min del,men å kjøre slik da triller det for meg Helt enig Kenny! Jeg kjenner det koker i toppen bare tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1258 Skrevet Oktober 7, 2011 Nei var nok ikke det,får raseriutbrudd jeg når folk kjører som tullinger!Kjør fort og alt for min del,men å kjøre slik da triller det for meg Er det fordi du ble frakjørt du er så sinna, eller? Hehe, neida, mange apekatter i trafikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1259 Skrevet Oktober 7, 2011 Er det fordi du ble frakjørt du er så sinna, eller? Hehe, neida, mange apekatter i trafikken. Frakjørt av en 1,8svett? Nei når man må stå på bremsen i 110kmt fordi en figur er helt bananas sååååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1260 Skrevet Oktober 7, 2011 Spottet en caddy fra solfilmsgruppen på Nordstrand. Må vel være deg det Arve? Med klubbplater ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1261 Skrevet Oktober 7, 2011 (endret) Pen grå audi a4 med klubb merker spotta på statoil grønland just now. Jeg er vekteren som sto å glana når den kom :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1262 Skrevet Oktober 8, 2011 Spottet en caddy fra solfilmsgruppen på Nordstrand. Må vel være deg det Arve? Med klubbplater ihvertfall stemmer det spottet grovan på skedsmokorset ved 17.30 tiden i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1263 Skrevet Oktober 8, 2011 Spotta en blå eldre Polo på Grorud i dag. Sliten bil, senket i bunn, med gule lamper foran og masse klistremerker rundt om kring. Så ikke klubbskilter dog.. Spotta også en rød A4 som sto å hang på Esso Ryen rundt 19 tiden, stor intercooler i fronten, noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1264 Skrevet Oktober 8, 2011 Lurte på en ting,er det sånn trynefaktor når man møter enkelte klubb"venner" ute på veien eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1265 Skrevet Oktober 8, 2011 Lurte på en ting,er det sånn trynefaktor når man møter enkelte klubb"venner" ute på veien eller? Nei, tror ikke det? Hva tenker du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1266 Skrevet Oktober 8, 2011 Nei, tror ikke det? Hva tenker du på? De gangene man møter enkelte så hilser de ikke,og når det skjer flere ganger og man ikke har SÅ ugjenkennelig bil så må man begynne å lure! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1267 Skrevet Oktober 8, 2011 jeg prøver ihvertfall å hilse så godt som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1268 Skrevet Oktober 8, 2011 Hilser på de jeg veit hvem er og på de jeg bedømmer som interessante biler på vei til treff. Men sånn i det hverdagslige liv er det jammen ikke godt å vite om "den daglige" B6'en med 19" RS4 II/LM-replika man møter er en klubbkollega eller en som bare er litt bevisst på hvordan han/hun ønsker at bilen skal framstå. For alt jeg veit ser ikke bilene mine mer spennende ut enn at jeg framstår som en tulling i gammal drit som hilser i utrengsmål:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1269 Skrevet Oktober 8, 2011 Skal ikke nevne navn,men syns det blir for t.e.i.t. Kanskje jeg er firkanta nå,men syns det blir helt lamt.Og ja,det har skjedd flere ganger med 1 person blandt annet.Samhold er vel greia i vw klubben spør du meg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1270 Skrevet Oktober 8, 2011 Er mange som sitter i sine egne tanker. Jeg hilser så godt jeg kan på de bilene jeg kjenner igjenn. Men er fort gjort å ikke legge merke til noen før det er for sent (snakker ikke om ditt tilfelle Kenny) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1271 Skrevet Oktober 8, 2011 I enkelte tilfeller så ser man om folk ser på deg om de kommer rett imot deg i 50....men ooooooook,samma for meg.Da vet man hvor man har de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1272 Skrevet Oktober 8, 2011 Hilser på de jeg veit hvem er og på de jeg bedømmer som interessante biler på vei til treff. Men sånn i det hverdagslige liv er det jammen ikke godt å vite om "den daglige" B6'en med 19" RS4 II/LM-replika man møter er en klubbkollega eller en som bare er litt bevisst på hvordan han/hun ønsker at bilen skal framstå. For alt jeg veit ser ikke bilene mine mer spennende ut enn at jeg framstår som en tulling i gammal drit som hilser i utrengsmål:p. Er "god" til å overse selv jeg,men hilser når jeg kan.Men når en person kjører enten på vei eller man står parkert og ikke kan hilse så syns jeg på en måte det er RÆVA.Og det er FLERE ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1273 Skrevet Oktober 8, 2011 Spottet denne i går. Så ikke noen merker, vet ikke om han er medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1274 Skrevet Oktober 8, 2011 Spottet en utrooolig lekker A4 utenfor klimt i Lillestrøm i dag! Husker ikke helt om den hadde klubbmerker, men utrolig pen var den hvertfall satt bare å gapet! Apropo det med hilsing, så lenge man ser noen med klubbmerker eller skiltholdere synes jeg man bør hilse det er jo imo, men ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1275 Skrevet Oktober 8, 2011 Hadde boble for endel år siden,aldri hilst så mye på folk jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...