#1276 Skrevet Oktober 12, 2011 Tror jeg spotta Mr.Clown foran meg i avkjøringsfeltet idèt jeg tok av E6 ved Olavsgård på vei nordover istad ved 20-tida. Ja, jeg vet bilen er lett gjenkjennelig, men det var mørkt og litt langt foran meg:p Så det var en 4'er, så så jeg rød-fargen, og så det sorte/rød VW-emblemet bak: smil : Er vel ikke mange andre som har det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1277 Skrevet Oktober 12, 2011 Spotta Tore Andreas Verløy og sin frekke TT ved Røa nå, lå bak meg et godt stykke så regner med han så meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1278 Skrevet Oktober 13, 2011 Tror jeg spotta Frank Glimdal sin bil utenfor Møller Ryen idag tidlig `? pent !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1279 Skrevet Oktober 13, 2011 Tror jeg spotta Frank Glimdal sin bil utenfor Møller Ryen idag tidlig `?pent !!! jepp måtte ha en lys-justering, for skal inn å godkjenne senk imårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1280 Skrevet Oktober 13, 2011 Verste byrånerene jo hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1281 Skrevet Oktober 13, 2011 Spottet @ Strømmen for noen dager siden Terje sin dette, Realcar eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1282 Skrevet Oktober 13, 2011 Terje sin dette, Realcar eier Derfor jeg så den utenfor realcar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1283 Skrevet Oktober 13, 2011 Så den sto i P-huset på strømmen på tirsdag jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1284 Skrevet Oktober 14, 2011 Brå Audi Ur S4 på grønne skilt ble sett på Helsfyr klokka 0810 i går. Noen som vet hvem dette er? 19" RS6 felger.. Pen bil hvertfall! Hadde skiltplate bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1285 Skrevet Oktober 14, 2011 spottet en KT regga moccabrun passat CC med gunmetal rs6-2 (18/19'') på Taxiholdeplassen på byporten (den på vei ned til t-banen) hadde litt senk å mørkeruter. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1286 Skrevet Oktober 14, 2011 Spottet denne B6'en i parkeringshuset til Elkjøp Ullevål. Store felger og 3.0Q, men så ingen merker. Medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1287 Skrevet Oktober 16, 2011 Såg bilen til Kenny Johnsrud på Statoil Lørenskog(?) i dag klokka 16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1288 Skrevet Oktober 16, 2011 Såg bilen til Kenny Johnsrud på Statoil Lørenskog(?) i dag klokka 16 Det kan vel stemme ganske bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1289 Skrevet Oktober 16, 2011 For et par dager siden spottet jeg en en glitrende pen hvit touran med svære og pene hvite felger, xenon og senk.. og i går spottet jeg en svart touran med gule tåkelys, Frank sin eller? og nå nettopp lå jeg bak en grå/sølv passat, sotede ruter helt frem, bakrute senker og blå/hvite parklys.. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1290 Skrevet Oktober 16, 2011 For et par dager siden spottet jeg en en glitrende pen hvit touran med svære og pene hvite felger, xenon og senk.. og i går spottet jeg en svart touran med gule tåkelys, Frank sin eller? og nå nettopp lå jeg bak en grå/sølv passat, sotede ruter helt frem, bakrute senker og blå/hvite parklys.. Noen her? jeg var ute en tur ved 17 tiden oppover e6'en hvis det var der du så meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1291 Skrevet Oktober 16, 2011 jeg var ute en tur ved 17 tiden oppover e6'en hvis det var der du så meg Kjørte i retning oslo, rett ved avkjøringen til lørenskog ved 18.30 da jeg mener jeg så "deg" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1292 Skrevet Oktober 16, 2011 Kjørte i retning oslo, rett ved avkjøringen til lørenskog ved 18.30 da jeg mener jeg så "deg" hehe det kan også godt hende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1293 Skrevet Oktober 16, 2011 Spotta en hvit sportquattro replica med megavinge og rørramme på e18 ved sandvika 19:30 ; ))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1294 Skrevet Oktober 16, 2011 Men ikke for egen maskin:) Er vel mye rått rundt om i landet nå ja når broom messa er ferdig og folk skal hjem. Sto på nedre plassen og lasta opp bil i sta da 2 stk lambo, en Viper, en dragster, 2 supra og en 200 SX brukte opp litt dekk. Tenkte på det etterpå at jeg burde jo ha filma men var for optatt med å sikle mens det pågikk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1295 Skrevet Oktober 17, 2011 Den kjørte jeg både forran, bak og siden av på E6 tidligere i uka på vei nordover. Hadde ikke skiltplater eller klistremerker. Var flink og holdt fartsgrensa Jeg kjørte svart touran hvis eieren er her og husker meg jeg var litt nyskjerrig på bilen.. Stemmer det. Jeg var på vei til jobb. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1296 Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen her som kjører en Sort S3 med mørke baklykter og blå xenon i tåkelysene forran? Breie bbs ch i sort med rød kant.. Hadde den bak meg på e6 ut ved lambergseter i dag ved 1630 tiden. Pen bil hvertfall! Tråd om den her noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1297 Skrevet Oktober 19, 2011 Bildet er tatt utenfor Lefdal på Strømmen og er absolutt ikke Realcar sitt lokale som ligger på Haugenstua Men nå er det vel ikke det Torfinn sier heller da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1298 Skrevet Oktober 20, 2011 trodde jeg sletta det innlegget, da jeg selv så dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1299 Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg så en helt VILL Rød S3 på Skedsmokorset i går rundt halv 1 tiden! Så ut som en 2011 modell.. Jeg bare satt å gapet for meg selv, gud bedre det gjorde dagen min nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1300 Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg så en helt VILL Rød S3 på Skedsmokorset i går rundt halv 1 tiden! Så ut som en 2011 modell.. Jeg bare satt å gapet for meg selv, gud bedre det gjorde dagen min nydelig Møtte den rett etter Ask i retning skedsmokorset på Lørdagen i 2tiden trodde jeg sletta det innlegget, da jeg selv så dette. Er noen som er raske til å quote veit du:stikke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...