Anbefalte innlegg

Tror jeg spotta Mr.Clown foran meg i avkjøringsfeltet idèt jeg tok av E6 ved Olavsgård på vei nordover istad ved 20-tida. Ja, jeg vet bilen er lett gjenkjennelig, men det var mørkt og litt langt foran meg:p

Så det var en 4'er, så så jeg rød-fargen, og så det sorte/rød VW-emblemet bak: smil : Er vel ikke mange andre som har det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Tore Andreas Verløy og sin frekke TT ved Røa nå, lå bak meg et godt stykke så regner med han så meg også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg spotta Frank Glimdal sin bil utenfor Møller Ryen idag tidlig `?

pent !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg spotta Frank Glimdal sin bil utenfor Møller Ryen idag tidlig `?

pent !!!

jepp måtte ha en lys-justering, for skal inn å godkjenne senk imårra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27b83f1d.jpg?t=1318123164

Spottet @ Strømmen for noen dager siden :)

Terje sin dette, Realcar eier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje sin dette, Realcar eier :)

Derfor jeg så den utenfor realcar.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den sto i P-huset på strømmen på tirsdag jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brå Audi Ur S4 på grønne skilt ble sett på Helsfyr klokka 0810 i går. Noen som vet hvem dette er? 19" RS6 felger.. Pen bil hvertfall! Hadde skiltplate bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spottet en KT regga moccabrun passat CC med gunmetal rs6-2 (18/19'') på Taxiholdeplassen på byporten (den på vei ned til t-banen) hadde litt senk å mørkeruter. Noen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet denne B6'en i parkeringshuset til Elkjøp Ullevål. Store felger og 3.0Q, men så ingen merker. Medlem?

Photo 14.10.11 17 12 54.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg bilen til Kenny Johnsrud på Statoil Lørenskog(?) i dag klokka 16 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg bilen til Kenny Johnsrud på Statoil Lørenskog(?) i dag klokka 16 :)

Det kan vel stemme ganske bra det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et par dager siden spottet jeg en en glitrende pen hvit touran med svære og pene hvite felger, xenon og senk.. og i går spottet jeg en svart touran med gule tåkelys, Frank sin eller?

og nå nettopp lå jeg bak en grå/sølv passat, sotede ruter helt frem, bakrute senker og blå/hvite parklys.. Noen her? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et par dager siden spottet jeg en en glitrende pen hvit touran med svære og pene hvite felger, xenon og senk.. og i går spottet jeg en svart touran med gule tåkelys, Frank sin eller?

og nå nettopp lå jeg bak en grå/sølv passat, sotede ruter helt frem, bakrute senker og blå/hvite parklys.. Noen her? :)

jeg var ute en tur ved 17 tiden oppover e6'en hvis det var der du så meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var ute en tur ved 17 tiden oppover e6'en hvis det var der du så meg

Kjørte i retning oslo, rett ved avkjøringen til lørenskog ved 18.30 da jeg mener jeg så "deg" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte i retning oslo, rett ved avkjøringen til lørenskog ved 18.30 da jeg mener jeg så "deg" :)

hehe det kan også godt hende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit sportquattro replica med megavinge og rørramme på e18 ved sandvika 19:30 ; )))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke for egen maskin:) Er vel mye rått rundt om i landet nå ja når broom messa er ferdig og folk skal hjem. Sto på nedre plassen og lasta opp bil i sta da 2 stk lambo, en Viper, en dragster, 2 supra og en 200 SX brukte opp litt dekk. Tenkte på det etterpå at jeg burde jo ha filma men var for optatt med å sikle mens det pågikk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kjørte jeg både forran, bak og siden av på E6 tidligere i uka på vei nordover. Hadde ikke skiltplater eller klistremerker. Var flink og holdt fartsgrensa :) Jeg kjørte svart touran hvis eieren er her og husker meg : vinke : jeg var litt nyskjerrig på bilen..

Stemmer det. Jeg var på vei til jobb. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som kjører en Sort S3 med mørke baklykter og blå xenon i tåkelysene forran? Breie bbs ch i sort med rød kant.. Hadde den bak meg på e6 ut ved lambergseter i dag ved 1630 tiden. Pen bil hvertfall! :) Tråd om den her noe sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet er tatt utenfor Lefdal på Strømmen og er absolutt ikke Realcar sitt lokale som ligger på Haugenstua :)

Men nå er det vel ikke det Torfinn sier heller da : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs: trodde jeg sletta det innlegget, da jeg selv så dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en helt VILL Rød S3 på Skedsmokorset i går rundt halv 1 tiden! Så ut som en 2011 modell.. Jeg bare satt å gapet for meg selv, gud bedre det gjorde dagen min nydelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en helt VILL Rød S3 på Skedsmokorset i går rundt halv 1 tiden! Så ut som en 2011 modell.. Jeg bare satt å gapet for meg selv, gud bedre det gjorde dagen min nydelig :)

Møtte den rett etter Ask i retning skedsmokorset på Lørdagen i 2tiden :)

:bs: trodde jeg sletta det innlegget, da jeg selv så dette.

Er noen som er raske til å quote veit du:stikke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.