#1351 Skrevet November 30, 2011 Det var nok meg, med bilen full i litex plater og dårlig sikt. Hehe, så det:P Pen bil hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1352 Skrevet November 30, 2011 Hehe, så det:P Pen bil hvertfall! Takk takk, ser litt korny ut med vinterhjul. Ja var greit vanskelig og kjøre ned i sentrum når jeg ikke fikk sett til høyre i det hele tatt, men kom da fram haha. Venta bare på trikken i sia der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1353 Skrevet November 30, 2011 Takk takk, ser litt korny ut med vinterhjul. Ja var greit vanskelig og kjøre ned i sentrum når jeg ikke fikk sett til høyre i det hele tatt, men kom da fram haha. Venta bare på trikken i sia der Synes den så ålreit ut med de på og jeg Samme med min som er i vinterhøyde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1354 Skrevet Desember 3, 2011 hvit mk6 med jernkors under speila, anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1355 Skrevet Desember 4, 2011 bn registrert audi s6 kjørte fordi meg mellom frogner og berger mot oslo etter at jeg kjørte forbi han først.sota ruter.hørte turboen godt.svingte av på berger.noen her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1356 Skrevet Desember 4, 2011 hvit mk6 med jernkors under speila, anyone? sikker på om det var MK6 og ikke MK5 for det kan høres ut som bilen til Stian F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1357 Skrevet Desember 4, 2011 Kan ha vært mk5 ja, mener det var 5 dørs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1358 Skrevet Desember 4, 2011 Kan ha vært mk5 ja, mener det var 5 dørs.. da er det nok Stian ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1359 Skrevet Desember 6, 2011 Spotta igår kveld ved 21:30 tiden polo'n til knut erik på e18 fra asker mot oslo.. VELDIG møkkete og med kun 1 blinklys foran og 1 hovedlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1360 Skrevet Desember 6, 2011 Det var nok meg, med bilen full i litex plater og dårlig sikt. Trodde vi hadde snakket om dette jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1361 Skrevet Desember 6, 2011 Spotta igår kveld ved 21:30 tiden polo'n til knut erik på e18 fra asker mot oslo.. VELDIG møkkete og med kun 1 blinklys foran og 1 hovedlys Ja den trenger en vask og dama di har lovet meg nye pærer til jul:) Ja Christina sa det når hun kom hjem i går at du hadde drevet å blinket på henne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1362 Skrevet Desember 6, 2011 Trodde vi hadde snakket om dette jeg? Du er så streng Bernhard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1363 Skrevet Desember 7, 2011 spotta en temmelig rå phaeton rett før granfosstunellen på ring 3.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1364 Skrevet Desember 11, 2011 KT registrert RS2 med nødblink på ved ring 3 , noen her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1365 Skrevet Desember 13, 2011 stod å ventet på min tur på postkontoret på jessheim.så kom det inn en ung gutt med vw-audi norwegen jakke.kan ikke si jeg har sett han før,men mulig jeg tar feil.skullle kanksje ha godt bort å hilst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1366 Skrevet Desember 15, 2011 Spotta Kenneth i sta. Blinka på deg utenfor Fjellsrud men du kjenner vel ikke igjen firmabilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1367 Skrevet Desember 15, 2011 Spotta Kenneth i sta. Blinka på deg utenfor Fjellsrud men du kjenner vel ikke igjen firmabilen min:) Huh,meg du sikter til kompis ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1368 Skrevet Desember 15, 2011 Jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1369 Skrevet Desember 15, 2011 Jepp. Nei da så jeg deg ikke gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1370 Skrevet Desember 15, 2011 Du møtte vel bare 1 bil mellom rundkjøringa og Kloppa. Det var meg:) Jeg blinka på deg 2 ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1371 Skrevet Desember 15, 2011 Du møtte vel bare 1 bil mellom rundkjøringa og Kloppa. Det var meg:) Jeg blinka på deg 2 ganger. Skravla med fattern jeg vøtt så da fikk jeg ikke med meg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1372 Skrevet Desember 16, 2011 Spotta deg i dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1373 Skrevet Desember 16, 2011 Spotta deg i dag også Var det du som lå bak meg der ja,hadde en følelse der faktisk! Hadde vært på møller kalbakken,var på vei ned til mr Frilseth en tur der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1374 Skrevet Desember 17, 2011 Tenkte jeg sulle tute men tuta på bilen fungerer ikke. Gadd ikke kaste meg opp på siden av deg heller når jeg skulle ta av på avkjøringen de/dere ser på bilde der så da ble det bare til å ta ett bilde og svinge av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1375 Skrevet Desember 17, 2011 Lå å stanga i kø sammen med en svart audi a6 med en lite kledlig skiboks i dag når jeg var ute å lufta subaruen til han far. Lå på ring tre gjenom ulvensplitten og alnabru ved fire tia. Noen her? hadde klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...