Anbefalte innlegg

lå bak en mørk grå audi a4 3,0 på jessheim.klubb plater.den kjørte ut på motorveien på jessheim syd.jeg kjørte forbi å tok bak veien til kløfta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble passert av den ene R36 utover ved Lysaker i dag...men er vel kanskje ingen medlemsbil? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta tøff touran på elkjøp megastore på karihugen i dag :) var vel kenny tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta tøff touran på elkjøp megastore på karihugen i dag :) var vel kenny tror jeg :)

Var nok meg det ja,blitt så mye spotta at nå lider jeg vel snart av forfølgelsesvanvidd :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok meg det ja,blitt så mye spotta at nå lider jeg vel snart av forfølgelsesvanvidd :P

hehe er ikke så greit.. men du har jo bil som vekker litt oppsikt, så da kan du jo takke deg selv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe er ikke så greit.. men du har jo bil som vekker litt oppsikt, så da kan du jo takke deg selv :P

Hehe,nei jeg ber vel om det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte bak en grå passat stasjon vogn med NE skilter på motorveien nordover i stad.tok av på kløfta å kjørte videre mot vinger.hadde klubb plater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lå bak en sølvgrå passat avant med 1 skvetlapp bak i sta med klubbplater. Tror den var YX eller noe. Den kom fra Feiring bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotte jeg deg på løvenstad før i dag Knut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte bak en grå passat stasjon vogn med NE skilter på motorveien nordover i stad.tok av på kløfta å kjørte videre mot vinger.hadde klubb plater.

Det var nok meg, eneste bilen er lys guld farget ikke grå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok meg, eneste bilen er lys guld farget ikke grå

ok.da så jeg feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotte jeg deg på løvenstad før i dag Knut?

I hvilken bil da? Nærmeste jeg har vært Løvenstad i dag er rundkjøringa oppå tunellen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hvilken bil da? Nærmeste jeg har vært Løvenstad i dag er rundkjøringa oppå tunellen.

I combon...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg spotta golfen til Jon Christian i rundkjøringen ved sandvika storsenter i dag ved halv to tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok stemme det ja:) legger vell godt merke til pga felgene vil jeg tro :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en fyr med kjeledress og refleksvest på MOPED på E18 ved holmen i retning asker. I sludd og føyke 02:00 på tirsdag. Håper ikke det var noen her inne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kenneth igjen i dag på motorveien mellom Kloppa og McDon retning Oslo ca kl 12:30:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kenneth igjen i dag på motorveien mellom Kloppa og McDon retning Oslo ca kl 12:30:)

Fancy greier da,var på vei for å vaske litt :)

P.S...navnet er Kenny :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte jeg skulle komentere at du hadde møkkete bil men lot være:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte jeg skulle komentere at du hadde møkkete bil men lot være:)

Haha,er ren nå da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en brun lav scirocco med ledpærer som kjørelys og klubbskiltholdere, som kom fra Asker å kjørte på E-18 i rettning Oslo. Noen her på forumet fra Asker?

Igjen så jeg denne BS12400 Sciroccoen i Bærum, om den er brun er litt vanskelig å se om dagen. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen så jeg denne BS12400 Sciroccoen i Bærum, om den er brun er litt vanskelig å se om dagen. :o

Denne er svart, og tilhører Daniel Olsen her på Forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en brun lav scirocco med ledpærer som kjørelys og klubbskiltholdere, som kom fra Asker å kjørte på E-18 i rettning Oslo. Noen her på forumet fra Asker?

Kan ha vært meg det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en sort Touran med gule tåkelys i Radarveien v/Lambertseter sånn ca 1730+-. Var det deg Frank?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger bak en A4 avant opp fra smestad mot røa. BD48... svart bil.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.