#1401 Skrevet Januar 13, 2012 lå bak en s4 nordover i dag.med full styling.2 stk ovale potter bak på hver side.grå bil med emblem fri bakpart.var sota ruter å. hadde ikke klubbplater.rart den ikke er her inne DK74 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1402 Skrevet Januar 13, 2012 Ser stadig vekk en b6 sedan på esso ryen. Rudskogen merke bakpå og nå med orange felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1403 Skrevet Januar 21, 2012 Så en griselekker golf 6, r stylet, med gti potter, div stickers og vacn plater stå hos møller på slependen. Eier er mekaniker der. Hvem er det ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1404 Skrevet Januar 21, 2012 Jon Chr. Aardal tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1405 Skrevet Januar 21, 2012 Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1406 Skrevet Januar 21, 2012 Det er meg ja, og det er ikke r stylet, men r-line hvordan visste du at jeg var mekaniker der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1407 Skrevet Januar 21, 2012 Hehe, sporet nr skilt, fikk navn, sjekket face, hvor du har oppgitt det Mente r-line Må si at det at du som fikk meg hit med skiltene dine Veldig pen bil ! Skulle ønske jeg jobbet hos møller .. ;( haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1408 Skrevet Januar 21, 2012 Såpass med detektiv arbeid ja haha Kult at du valgte å bli medlem pga bilen min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1409 Skrevet Januar 21, 2012 Joda, jeg er god på å finne ut sånne ting Kunne jo forsåvidt skjønt at du eide dem da, mtp at det er fullt navn her på forumet. Tenkte ikke på det. Men et Spm, har du felgkjørt noe jævlig?? Hehe, ikke det at felgen ikke var tøff altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1410 Skrevet Januar 21, 2012 hehe, nei. Felgene er 100% strøkne. Ville bare gjøre noe for å skille meg ut og ha noen felger ingen andre har Vekker oppmerksomhet kan man vell si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1411 Skrevet Januar 21, 2012 Åja ! Ja, man la merke til dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1412 Skrevet Januar 22, 2012 Spottet en sølvgrå Audi A3/S3 (?) ved Valler Skole nøyaktig 17:37 i dag. Kjørte med grøftelysa på. En her i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1413 Skrevet Januar 23, 2012 spotta en sort S3 ved kalbakken i ca halv 3 tia. hadde klubbmerker i siderutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1414 Skrevet Januar 23, 2012 spotta en sort S3 ved kalbakken i ca halv 3 tia. hadde klubbmerker i siderutene. Jan Tore Aasen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1415 Skrevet Januar 24, 2012 Jan Tore Aasen kanskje? Det er mye mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1416 Skrevet Januar 24, 2012 Igjen så jeg denne BS12400 Sciroccoen i Bærum, om den er brun er litt vanskelig å se om dagen. det er min. og den er svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1417 Skrevet Januar 25, 2012 spottet en sort s6 c4 avant på vei inn på statoil på skedsmokorset ved 18.30 i kveld. hadde nye S6 merke pluss MTM merke bakpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1418 Skrevet Januar 26, 2012 den har jeg sett før å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1419 Skrevet Januar 27, 2012 spotta sølvgrå touran med stor hvit ski boks og klubbplate på løken ca 11.30 medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1420 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en sort mk5 med orangemarkingslys og gule tåkelys på lørdag 19:55 ved statoil oppsal og så litt senere ved Softwash på bøler.. så ikke merker eller skiltplater, noen som vet hvem det er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1421 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en sort mk5 med orangemarkingslys og gule tåkelys på lørdag 19:55 ved statoil oppsal og så litt senere ved Softwash på bøler.. så ikke merker eller skiltplater, noen som vet hvem det er ? Hvis det er denne så er det Bjørn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1422 Skrevet Januar 30, 2012 Lå bak en MK6 i peppes bilen min i går! Lå fra On the run på Olavsgård til Lillestrøm.. Klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1423 Skrevet Januar 30, 2012 Hvis det er denne så er det Bjørn... Det var det jeg trodde først også Kenny, men tror ikke den hadde "øyelokk" eller rød gti stripe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1424 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en blå audi b5 med rs4 styling som ble tauet av en hvit sierra cosworth på tveita i dag kl kvart på 4. Noen som vet hvem det er? sto 1.9 tdi bak bilen, men eksosen så ikke ut som diesel.V(var dobble potter). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1425 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en blå audi b5 med rs4 styling som ble tauet av en hvit sierra cosworth på tveita i dag kl kvart på 4.Noen som vet hvem det er? sto 1.9 tdi bak bilen, men eksosen så ikke ut som diesel.V(var dobble potter). mener denne er ekte rs4 med embelem (ned-)trimming holder til på oppsal så den sto nede ved rundkjøringen ved erik arnesen på bryn men måtte rekke grossisten så tenkte og stoppe om den sto der når jeg var på vei tilbake til tveita 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...