#1376 Skrevet Desember 19, 2011 Spotte jeg deg på løvenstad før i dag Knut? I hvilken bil da? Nærmeste jeg har vært Løvenstad i dag er rundkjøringa oppå tunellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1377 Skrevet Desember 20, 2011 I hvilken bil da? Nærmeste jeg har vært Løvenstad i dag er rundkjøringa oppå tunellen. I combon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1378 Skrevet Desember 23, 2011 Tror jeg spotta golfen til Jon Christian i rundkjøringen ved sandvika storsenter i dag ved halv to tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1379 Skrevet Desember 23, 2011 Det kan nok stemme det ja:) legger vell godt merke til pga felgene vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1380 Skrevet Desember 23, 2011 Spotta en fyr med kjeledress og refleksvest på MOPED på E18 ved holmen i retning asker. I sludd og føyke 02:00 på tirsdag. Håper ikke det var noen her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1381 Skrevet Desember 30, 2011 Spotta Kenneth igjen i dag på motorveien mellom Kloppa og McDon retning Oslo ca kl 12:30:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1382 Skrevet Desember 30, 2011 Spotta Kenneth igjen i dag på motorveien mellom Kloppa og McDon retning Oslo ca kl 12:30:) Fancy greier da,var på vei for å vaske litt P.S...navnet er Kenny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1383 Skrevet Desember 30, 2011 Ja tenkte jeg skulle komentere at du hadde møkkete bil men lot være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1384 Skrevet Desember 30, 2011 Ja tenkte jeg skulle komentere at du hadde møkkete bil men lot være:) Haha,er ren nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1385 Skrevet Januar 7, 2012 Så en brun lav scirocco med ledpærer som kjørelys og klubbskiltholdere, som kom fra Asker å kjørte på E-18 i rettning Oslo. Noen her på forumet fra Asker? Igjen så jeg denne BS12400 Sciroccoen i Bærum, om den er brun er litt vanskelig å se om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1386 Skrevet Januar 7, 2012 Igjen så jeg denne BS12400 Sciroccoen i Bærum, om den er brun er litt vanskelig å se om dagen. Denne er svart, og tilhører Daniel Olsen her på Forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1387 Skrevet Januar 8, 2012 Så en brun lav scirocco med ledpærer som kjørelys og klubbskiltholdere, som kom fra Asker å kjørte på E-18 i rettning Oslo. Noen her på forumet fra Asker? Kan ha vært meg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1388 Skrevet Januar 10, 2012 Møtte en sort Touran med gule tåkelys i Radarveien v/Lambertseter sånn ca 1730+-. Var det deg Frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1389 Skrevet Januar 13, 2012 Ligger bak en A4 avant opp fra smestad mot røa. BD48... svart bil. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1390 Skrevet Januar 13, 2012 lå bak en s4 nordover i dag.med full styling.2 stk ovale potter bak på hver side.grå bil med emblem fri bakpart.var sota ruter å. hadde ikke klubbplater.rart den ikke er her inne DK74 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1391 Skrevet Januar 21, 2012 Så en griselekker golf 6, r stylet, med gti potter, div stickers og vacn plater stå hos møller på slependen. Eier er mekaniker der. Hvem er det ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1392 Skrevet Januar 21, 2012 Jon Chr. Aardal tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1393 Skrevet Januar 21, 2012 Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1394 Skrevet Januar 21, 2012 Det er meg ja, og det er ikke r stylet, men r-line hvordan visste du at jeg var mekaniker der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1395 Skrevet Januar 21, 2012 Hehe, sporet nr skilt, fikk navn, sjekket face, hvor du har oppgitt det Mente r-line Må si at det at du som fikk meg hit med skiltene dine Veldig pen bil ! Skulle ønske jeg jobbet hos møller .. ;( haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1396 Skrevet Januar 21, 2012 Såpass med detektiv arbeid ja haha Kult at du valgte å bli medlem pga bilen min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1397 Skrevet Januar 21, 2012 Joda, jeg er god på å finne ut sånne ting Kunne jo forsåvidt skjønt at du eide dem da, mtp at det er fullt navn her på forumet. Tenkte ikke på det. Men et Spm, har du felgkjørt noe jævlig?? Hehe, ikke det at felgen ikke var tøff altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1398 Skrevet Januar 21, 2012 hehe, nei. Felgene er 100% strøkne. Ville bare gjøre noe for å skille meg ut og ha noen felger ingen andre har Vekker oppmerksomhet kan man vell si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1399 Skrevet Januar 21, 2012 Åja ! Ja, man la merke til dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1400 Skrevet Januar 22, 2012 Spottet en sølvgrå Audi A3/S3 (?) ved Valler Skole nøyaktig 17:37 i dag. Kjørte med grøftelysa på. En her i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...