#1401 Skrevet Januar 23, 2012 spotta en sort S3 ved kalbakken i ca halv 3 tia. hadde klubbmerker i siderutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1402 Skrevet Januar 23, 2012 spotta en sort S3 ved kalbakken i ca halv 3 tia. hadde klubbmerker i siderutene. Jan Tore Aasen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1403 Skrevet Januar 24, 2012 Jan Tore Aasen kanskje? Det er mye mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1404 Skrevet Januar 24, 2012 Igjen så jeg denne BS12400 Sciroccoen i Bærum, om den er brun er litt vanskelig å se om dagen. det er min. og den er svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1405 Skrevet Januar 25, 2012 spottet en sort s6 c4 avant på vei inn på statoil på skedsmokorset ved 18.30 i kveld. hadde nye S6 merke pluss MTM merke bakpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1406 Skrevet Januar 26, 2012 den har jeg sett før å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1407 Skrevet Januar 27, 2012 spotta sølvgrå touran med stor hvit ski boks og klubbplate på løken ca 11.30 medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1408 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en sort mk5 med orangemarkingslys og gule tåkelys på lørdag 19:55 ved statoil oppsal og så litt senere ved Softwash på bøler.. så ikke merker eller skiltplater, noen som vet hvem det er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1409 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en sort mk5 med orangemarkingslys og gule tåkelys på lørdag 19:55 ved statoil oppsal og så litt senere ved Softwash på bøler.. så ikke merker eller skiltplater, noen som vet hvem det er ? Hvis det er denne så er det Bjørn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1410 Skrevet Januar 30, 2012 Lå bak en MK6 i peppes bilen min i går! Lå fra On the run på Olavsgård til Lillestrøm.. Klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1411 Skrevet Januar 30, 2012 Hvis det er denne så er det Bjørn... Det var det jeg trodde først også Kenny, men tror ikke den hadde "øyelokk" eller rød gti stripe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1412 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en blå audi b5 med rs4 styling som ble tauet av en hvit sierra cosworth på tveita i dag kl kvart på 4. Noen som vet hvem det er? sto 1.9 tdi bak bilen, men eksosen så ikke ut som diesel.V(var dobble potter). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1413 Skrevet Januar 30, 2012 Spotta en blå audi b5 med rs4 styling som ble tauet av en hvit sierra cosworth på tveita i dag kl kvart på 4.Noen som vet hvem det er? sto 1.9 tdi bak bilen, men eksosen så ikke ut som diesel.V(var dobble potter). mener denne er ekte rs4 med embelem (ned-)trimming holder til på oppsal så den sto nede ved rundkjøringen ved erik arnesen på bryn men måtte rekke grossisten så tenkte og stoppe om den sto der når jeg var på vei tilbake til tveita 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1414 Skrevet Januar 30, 2012 Jeg spottet meg selv i Oslo idag, siden ingen andre spotter T5'n min tydeligvis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1415 Skrevet Januar 30, 2012 Det var det jeg trodde først også Kenny, men tror ikke den hadde "øyelokk" eller rød gti stripe Okey,vet han bruker forskjellige griller om sommern/vintern ihvertfall.Husker ikke hva han har når 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1416 Skrevet Januar 31, 2012 Spotta en matt svart S3 i går. Frekk sak. Ikke klubbmerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1417 Skrevet Januar 31, 2012 den var DRØY!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1418 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Spotta en "New Beetle" på bekkestua rundt 1930 i dag. Han blinket på meg, men var vell ikke fordi han kjente meg igjen, mer fordi jeg kjørte med tåkelys Eller var det noen som prøvekjørte en Gul Beetle 2012 i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1419 Skrevet Februar 2, 2012 Spotter Kenny så ofte at det ikke er vits å tagge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1420 Skrevet Februar 2, 2012 Ser stadig vekk en b6 sedan på esso ryen. Rudskogen merke bakpå og nå med orange felger.. Det er nok meg. Har sett deg også flere ganger, sist i dag? på Alnabru. Og på tryvann for ett par uker siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1421 Skrevet Februar 14, 2012 Spotta en sort A8 og en sølv A4 DTM på oppsal selvask,tydeligvis kjente de hverandre, dette er tilbake på fredag den 10.02.2012 rundt kl 19:15 noen som vet hvem dette er ? de karene var ikke gamle heller, sikkert rundt 20 - 23 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1422 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg spotta en svart, ny A3 med stickers i bakruta og klubbplater. Var vell i tunnelen utenfor hovedbrannstasjonen i Oslo tror jeg? Hvis eier av bil leser dette beklager jeg at jeg kjørte litt "stygt" Ville bare at du skulle se jeg var fra klubben, hehe. Edit: Finner ikke bilen her inne..? Noen som vet hvem det kan ha vært? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1423 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg spotta en svart, ny A3 med stickers i bakruta og klubbplater. Var vell i tunnelen utenfor hovedbrannstasjonen i Oslo tror jeg? Hvis eier av bil leser dette beklager jeg at jeg kjørte litt "stygt" Ville bare at du skulle se jeg var fra klubben, hehe. Edit: Finner ikke bilen her inne..? Noen som vet hvem det kan ha vært? kjøre litt stygt, ikke bra er vel nok av oss som har gjort det men husk at har du klubbplater og stickers så representerer du klubben og ps vet det kommer som regn fra klar himmel fra min side men kjører som regel ikke så jævli med annet en firmabilen heldigvis(uten dekor velogmerke) spotter støtt og stadig en caddy med gule grøftisser og den blå rs4'en med ''dekaltrimming'' på bakluka (1,9tdi) rundt omkring på oppsal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1424 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg spotta en svart, ny A3 med stickers i bakruta og klubbplater. Var vell i tunnelen utenfor hovedbrannstasjonen i Oslo tror jeg? Hvis eier av bil leser dette beklager jeg at jeg kjørte litt "stygt" Ville bare at du skulle se jeg var fra klubben, hehe. Edit: Finner ikke bilen her inne..? Noen som vet hvem det kan ha vært? Kan det ha vært Sondre Fjørtoft Snarberg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1425 Skrevet Februar 15, 2012 Kan det ha vært Sondre Fjørtoft Snarberg? Jøss, deg har jeg spottet et par ganger i sommer, men jeg har aldri sett bilen din på treff eller lignende så jeg regnet med at du var utenbys fra stilig b6 iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...