#1426 Skrevet Februar 16, 2012 Spottet Johannes`s sin frekke Polo innom jobben. Sett en del lekre VAG i det siste, begynte med en A6 Allroad 4.2Q. Dagen etter ruller det opp en Touareg W12. Herregud for ett monster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1427 Skrevet Februar 16, 2012 Har sett en meget frekk Touareg med ABT styling i lørenskog ett par ganger pene biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1428 Skrevet Februar 16, 2012 Kjøre ikke "stygt" i den forstand Frank, bare at jeg presset meg litt inn foran han Det var Sondre Fjørtoft Snarberg ja^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1429 Skrevet Februar 16, 2012 Kjøre ikke "stygt" i den forstand Frank, bare at jeg presset meg litt inn foran han Det var Sondre Fjørtoft Snarberg ja^^ godt og høre spottet H-con i multi-sporter'n sin idag etter å ha vasket DISconnecten på manglerud(ser like møkkete ut igjen nå ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1430 Skrevet Februar 16, 2012 Kjøre ikke "stygt" i den forstand Frank, bare at jeg presset meg litt inn foran han Det var Sondre Fjørtoft Snarberg ja^^ Det var meg ja Syns ikke du kjørte stygt eller pressa deg inn, kjører sånn til daglig selv så er ikke noe problem der Men var en pen Polo GTI du hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1431 Skrevet Februar 17, 2012 spotta en baby blå golf 4 r32 ved bryn, hørtes muligens ut som dsg. Klubb medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1432 Skrevet Februar 17, 2012 spotta en baby blå golf 4 r32 ved bryn, hørtes muligens ut som dsg. Klubb medlem? Klubb medlem ja:) den er nok Vidar sin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1433 Skrevet Februar 17, 2012 Vittig, det er vel roy sin gamle det? Bodde jo i trondheim da han hadde den, og når finner jeg den plutselig igjen rett i nærheten av der jeg for tiden jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1434 Skrevet Februar 18, 2012 Vittig, det er vel roy sin gamle det?Bodde jo i trondheim da han hadde den, og når finner jeg den plutselig igjen rett i nærheten av der jeg for tiden jobber. Stemmer at det er den Roy hadde før Verden er liten vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1435 Skrevet Februar 18, 2012 Lå etter en a4 sedan, grå ved vormsund nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1436 Skrevet Februar 18, 2012 Lå etter en a4 sedan, grå ved vormsund nå. Flere kjennetegn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1437 Skrevet Februar 18, 2012 AA47*** registrert. skiltplater og sota ruter. så den kun bakfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1438 Skrevet Februar 18, 2012 jeg spottet deg 2 ganger i dag lena... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1439 Skrevet Februar 18, 2012 Hehe ja. ditto. er ikke akkurat sååå vanskelig og kjenne att meg tihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1440 Skrevet Februar 19, 2012 Spotta en grå rs4 på e6 på tur inn mot oslo rundt karihaugen i ettermiddag. Senka, diode skiltlys og så ganske fresh ut.. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1441 Skrevet Februar 19, 2012 spotta kenny på lørenskog.. er vist eneste vacn medlemmet jeg spotter digger fortsatt kjerr di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1442 Skrevet Februar 22, 2012 Spottet en SU reg Rs4 b5 m/klubbplater ved drammensveien idag tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1443 Skrevet Februar 23, 2012 Spottet en Vipergrønn Scirocco forbi jobben på Skøyen FT reg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1444 Skrevet Februar 24, 2012 Er jo helt rå på spotting om dagen så Ragúl Yogarajan kjørte forbi jobben istad med sin nye Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1445 Skrevet Februar 24, 2012 Spottet en SU reg Rs4 b5 m/klubbplater ved drammensveien idag tidlig Muligens bilen til frode larsen om den var svart og senka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1446 Skrevet Februar 24, 2012 Jepp og gun metall felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1447 Skrevet Februar 24, 2012 spotter et nytt lavt VAG produkt hver gang jeg er på softwash oppsal, i dag var det en moderat lav audi a4 b6 avant.. tror de har sin egen vag klubb oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1448 Skrevet Februar 25, 2012 Spotta en golf med Ottinger styling i kjelleren på meny kallbakken, klubb-bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1449 Skrevet Februar 25, 2012 De baklyktene hadde fantastisk dårlig passform! Offtopic. sorry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1450 Skrevet Februar 25, 2012 spottet Bård i sin mk4 ved sinsen i 3 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...