Anbefalte innlegg

Er jo helt rå på spotting om dagen så:D

Ragúl Yogarajan kjørte forbi jobben istad med sin nye Audi :)

Det var ikke du som hadde på svart dress og stod ved Volkswagen nybil avdelingen inne på Skøyen?

Var en som stirra/vinka men jeg forstod ikke hvem det var :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stirret kanskje men vinket ikke:) mamma sa alltid at jeg ikke skulle hilse på fremmede :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg så en annen :P hahaha lol for en kommentar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i det siste sett en rød S3 med sort folie på panser ned mot grillen, kanskje folie på taket også. Kjøres av en "eldre" mann. Klubbmedlem eller? Sett på Shell manglerud tidlig en morgen og sist på e6 ved kløfta i retning mot Oslo. 19" vinterhjul tror jeg. Fin bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte forbi en LAV Passat på E6 ned fra skedsmokorset på fredags kvelden ! Må ha vært Arve Egeberg på tur .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte forbi en LAV Passat på E6 ned fra skedsmokorset på fredags kvelden ! Må ha vært Arve Egeberg på tur .

det stemmer det. var ute å cruset en liten tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp og gun metall felger

Det MÅ være frode.larsen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer det. var ute å cruset en liten tur :)

Så sint ut med di LED lysa foran : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sint ut med di LED lysa foran : smil :

takk for det. jeg er meget fornøyd med dem selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en hvit Passat CC m svart panser (eller var det tak) her i uka på Vækerø/Ullern. Tror jeg kjørte Yaris så jeg ga faen i å hilse.. Pen bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto og venta på Shell på Strømmen i går kveld da Kennys Touran med to andre lave saker kom kjørende.. Tøff van parade ;) Sommerstemning i februar er aldri feil..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto og venta på Shell på Strømmen i går kveld da Kennys Touran med to andre lave saker kom kjørende.. Tøff van parade ;) Sommerstemning i februar er aldri feil..!

Ja var touran kveld i går gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotter ofte en hvit touran med tusenmetere i grillen, 4 potter bak og annet stæsj, rundt om lillestrøm :) Noen som vet hvem dette er??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotter ofte en hvit touran med tusenmetere i grillen, 4 potter bak og annet stæsj, rundt om lillestrøm :) Noen som vet hvem dette er??

Yes,Tomas det.Jobber på lillestrøm bil og rekvisita eller hva det heter nede ved obs der.Trivelig kar det.Bor i nannestad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes,Tomas det.Jobber på lillestrøm bil og rekvisita eller hva det heter nede ved obs der.Trivelig kar det.Bor i nannestad

Har hatt han bak meg et par ganger. Tror ikke han har mulighet til å skru av de tusenmeterne, ikke kjører han forbi heller : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt han bak meg et par ganger. Tror ikke han har mulighet til å skru av de tusenmeterne, ikke kjører han forbi heller : mad :

Skal nevne det for han jeg : bråk ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nevne det for han jeg : bråk ::P

hehe, do it :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta arve i firmabilen på E6 mot hvam ved 16 tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en ROSA golf 4 med en gull farget felg ved ikea på furuset

og en sort a4 b6 med gule grøftelys OG xenon i nærlys på vei inn til byen ved bomringen før ryen

+ spotta 2stk t5 med senk en vare og pers.bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en ROSA golf 4 med en gull farget felg ved ikea på furuset

og en sort a4 b6 med gule grøftelys OG xenon i nærlys på vei inn til byen ved bomringen før ryen

+ spotta 2stk t5 med senk en vare og pers.bil

Var vel ikke forskjellige farge på alle felga på den rosa golf'n vel ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få han inn i klubben da :D

Han driver å ruser motoren rundt nede i lillestrøm. Kjenner igjen lyden når han kommer :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få han inn i klubben da :D

Han driver å ruser motoren rundt nede i lillestrøm. Kjenner igjen lyden når han kommer :P hehe

Ja kan høre med han jeg :) Pleier jo å mase på vag folk om å melde seg inn egentlig : klø :

Ikke lagt merke til at det er lyd i hans,kanskje fordi jeg overdøver han.... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan høre med han jeg :) Pleier jo å mase på vag folk om å melde seg inn egentlig : klø :

Ikke lagt merke til at det er lyd i hans,kanskje fordi jeg overdøver han.... : haha :

Såpass ja! Da hadde det vært artig å høre din :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel ikke forskjellige farge på alle felga på den rosa golf'n vel ?

meget godt mulig så en gull og muligens den andre på samme side var sort

møtte Sondre på shell manglerud i sted, tøff A3 og en blå full votex stylet blå touran der(ikke boble-Baard men lik farge og pre-facelift) noen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta forresten også East ned over ensjø veien ved 14,30tiden i golfen sin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.