#1451 Skrevet Februar 18, 2012 jeg spottet deg 2 ganger i dag lena... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1452 Skrevet Februar 18, 2012 Hehe ja. ditto. er ikke akkurat sååå vanskelig og kjenne att meg tihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1453 Skrevet Februar 19, 2012 Spotta en grå rs4 på e6 på tur inn mot oslo rundt karihaugen i ettermiddag. Senka, diode skiltlys og så ganske fresh ut.. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1454 Skrevet Februar 19, 2012 spotta kenny på lørenskog.. er vist eneste vacn medlemmet jeg spotter digger fortsatt kjerr di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1455 Skrevet Februar 22, 2012 Spottet en SU reg Rs4 b5 m/klubbplater ved drammensveien idag tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1456 Skrevet Februar 23, 2012 Spottet en Vipergrønn Scirocco forbi jobben på Skøyen FT reg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1457 Skrevet Februar 24, 2012 Er jo helt rå på spotting om dagen så Ragúl Yogarajan kjørte forbi jobben istad med sin nye Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1458 Skrevet Februar 24, 2012 Spottet en SU reg Rs4 b5 m/klubbplater ved drammensveien idag tidlig Muligens bilen til frode larsen om den var svart og senka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1459 Skrevet Februar 24, 2012 Jepp og gun metall felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1460 Skrevet Februar 24, 2012 spotter et nytt lavt VAG produkt hver gang jeg er på softwash oppsal, i dag var det en moderat lav audi a4 b6 avant.. tror de har sin egen vag klubb oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1461 Skrevet Februar 25, 2012 Spotta en golf med Ottinger styling i kjelleren på meny kallbakken, klubb-bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1462 Skrevet Februar 25, 2012 De baklyktene hadde fantastisk dårlig passform! Offtopic. sorry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1463 Skrevet Februar 25, 2012 spottet Bård i sin mk4 ved sinsen i 3 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1464 Skrevet Februar 25, 2012 Er jo helt rå på spotting om dagen såRagúl Yogarajan kjørte forbi jobben istad med sin nye Audi Det var ikke du som hadde på svart dress og stod ved Volkswagen nybil avdelingen inne på Skøyen? Var en som stirra/vinka men jeg forstod ikke hvem det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1465 Skrevet Februar 25, 2012 Stirret kanskje men vinket ikke:) mamma sa alltid at jeg ikke skulle hilse på fremmede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1466 Skrevet Februar 25, 2012 Kanskje jeg så en annen hahaha lol for en kommentar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1467 Skrevet Februar 25, 2012 Har i det siste sett en rød S3 med sort folie på panser ned mot grillen, kanskje folie på taket også. Kjøres av en "eldre" mann. Klubbmedlem eller? Sett på Shell manglerud tidlig en morgen og sist på e6 ved kløfta i retning mot Oslo. 19" vinterhjul tror jeg. Fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1468 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg kjørte forbi en LAV Passat på E6 ned fra skedsmokorset på fredags kvelden ! Må ha vært Arve Egeberg på tur . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1469 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg kjørte forbi en LAV Passat på E6 ned fra skedsmokorset på fredags kvelden ! Må ha vært Arve Egeberg på tur . det stemmer det. var ute å cruset en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1470 Skrevet Februar 25, 2012 Jepp og gun metall felger Det MÅ være frode.larsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1471 Skrevet Februar 25, 2012 det stemmer det. var ute å cruset en liten tur Så sint ut med di LED lysa foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1472 Skrevet Februar 25, 2012 Så sint ut med di LED lysa foran takk for det. jeg er meget fornøyd med dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1473 Skrevet Februar 26, 2012 Møtte en hvit Passat CC m svart panser (eller var det tak) her i uka på Vækerø/Ullern. Tror jeg kjørte Yaris så jeg ga faen i å hilse.. Pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1474 Skrevet Februar 27, 2012 Sto og venta på Shell på Strømmen i går kveld da Kennys Touran med to andre lave saker kom kjørende.. Tøff van parade Sommerstemning i februar er aldri feil..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1475 Skrevet Februar 27, 2012 Sto og venta på Shell på Strømmen i går kveld da Kennys Touran med to andre lave saker kom kjørende.. Tøff van parade Sommerstemning i februar er aldri feil..! Ja var touran kveld i går gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...