#1476 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg spotter ofte en hvit touran med tusenmetere i grillen, 4 potter bak og annet stæsj, rundt om lillestrøm Noen som vet hvem dette er?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1477 Skrevet Februar 28, 2012 Jeg spotter ofte en hvit touran med tusenmetere i grillen, 4 potter bak og annet stæsj, rundt om lillestrøm Noen som vet hvem dette er?? Yes,Tomas det.Jobber på lillestrøm bil og rekvisita eller hva det heter nede ved obs der.Trivelig kar det.Bor i nannestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1478 Skrevet Februar 28, 2012 Spotta en kar i 40-50 åra på uregistrert crosser mot enveiskjørt gate ved skullerud torg i dag tidlig. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1479 Skrevet Februar 28, 2012 Yes,Tomas det.Jobber på lillestrøm bil og rekvisita eller hva det heter nede ved obs der.Trivelig kar det.Bor i nannestad Har hatt han bak meg et par ganger. Tror ikke han har mulighet til å skru av de tusenmeterne, ikke kjører han forbi heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1480 Skrevet Februar 28, 2012 Har hatt han bak meg et par ganger. Tror ikke han har mulighet til å skru av de tusenmeterne, ikke kjører han forbi heller Skal nevne det for han jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1481 Skrevet Februar 29, 2012 Skal nevne det for han jeg hehe, do it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1482 Skrevet Februar 29, 2012 Spotta arve i firmabilen på E6 mot hvam ved 16 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1483 Skrevet Februar 29, 2012 spotta en ROSA golf 4 med en gull farget felg ved ikea på furuset og en sort a4 b6 med gule grøftelys OG xenon i nærlys på vei inn til byen ved bomringen før ryen + spotta 2stk t5 med senk en vare og pers.bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1484 Skrevet Februar 29, 2012 spotta en ROSA golf 4 med en gull farget felg ved ikea på furuset og en sort a4 b6 med gule grøftelys OG xenon i nærlys på vei inn til byen ved bomringen før ryen + spotta 2stk t5 med senk en vare og pers.bil Var vel ikke forskjellige farge på alle felga på den rosa golf'n vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1485 Skrevet Mars 1, 2012 Yes,Tomas det.Jobber på lillestrøm bil og rekvisita eller hva det heter nede ved obs der.Trivelig kar det.Bor i nannestad Få han inn i klubben da Han driver å ruser motoren rundt nede i lillestrøm. Kjenner igjen lyden når han kommer hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1486 Skrevet Mars 1, 2012 Få han inn i klubben da Han driver å ruser motoren rundt nede i lillestrøm. Kjenner igjen lyden når han kommer hehe Ja kan høre med han jeg Pleier jo å mase på vag folk om å melde seg inn egentlig Ikke lagt merke til at det er lyd i hans,kanskje fordi jeg overdøver han.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1487 Skrevet Mars 1, 2012 Ja kan høre med han jeg Pleier jo å mase på vag folk om å melde seg inn egentlig Ikke lagt merke til at det er lyd i hans,kanskje fordi jeg overdøver han.... Såpass ja! Da hadde det vært artig å høre din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1488 Skrevet Mars 1, 2012 Var vel ikke forskjellige farge på alle felga på den rosa golf'n vel ? meget godt mulig så en gull og muligens den andre på samme side var sort møtte Sondre på shell manglerud i sted, tøff A3 og en blå full votex stylet blå touran der(ikke boble-Baard men lik farge og pre-facelift) noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1489 Skrevet Mars 1, 2012 spotta forresten også East ned over ensjø veien ved 14,30tiden i golfen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1490 Skrevet Mars 1, 2012 Denne her kanskje Frank ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1491 Skrevet Mars 2, 2012 Denne her kanskje Frank ? er nok denne da ja men med større felger Spottet også Jan Tore sin golf cab nedover mardalsveien ved 1630-17 tiden igår også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1492 Skrevet Mars 2, 2012 Spotta Termo trollet i sta. Måtte le av rånestillingen når jeg passerte deg. Vet ikke om det var tilfeldig akuratt når jeg kjørte forbi men sånn du satt da trenger du jo ikke seterygg engang. Du brukte jo døra som rygglen så skakt som du satt i sete:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1493 Skrevet Mars 2, 2012 spotta en rød audi a4 sedan med amerikansk skilt bak og en liten spoiler på parkeringa utenfor jessheim storsenter.satt en ung dame og 2 små gutter i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1494 Skrevet Mars 2, 2012 Spotta Termo trollet i sta. Måtte le av rånestillingen når jeg passerte deg. Vet ikke om det var tilfeldig akuratt når jeg kjørte forbi men sånn du satt da trenger du jo ikke seterygg engang. Du brukte jo døra som rygglen så skakt som du satt i sete:) Yes,hender jeg sitter sånn da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1495 Skrevet Mars 3, 2012 spottet John-Arne, Håkon og Fabian idag på p-r + en sølv bora med sort panser og bag. lokk og gule grøftisser PS: Fabian den hoe-mobilen din ryker som ett helvete fra venstre framhjul: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1496 Skrevet Mars 3, 2012 Sikker på at det ikke stod TEMotorsport.com på de merkene? Da var det i så fall kona som var på vei til jobb. Har de originale 18" R-Line felgene på vinterhjula. (Felgen heter Omanyt) Her er bilen uten merkene. Det var jeg som hilste på deg i Vesty i dag! Skjønte ikke hvor jeg hadde sett denna bilen, men kom på det på vei hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1497 Skrevet Mars 3, 2012 Det var jeg som hilste på deg i Vesty i dag! Skjønte ikke hvor jeg hadde sett denna bilen, men kom på det på vei hjem Fort gjordt, bilen var jo ikke så blå i dag heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1498 Skrevet Mars 4, 2012 Spottet en burgunderrød Golf Mk1 på Sollihøgda i 6-tiden i dag. Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1499 Skrevet Mars 4, 2012 Spotta den knallrøde A3 SB til John Nguyen på Bjølsen i går. Det var et friskt pust i hverdagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1500 Skrevet Mars 4, 2012 Var det du som la igjen en liten hilsen til meg? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...