#1501 Skrevet Mars 10, 2012 Så sølv RS2 KB25866 på E18 i Asker og Bærum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1502 Skrevet Mars 10, 2012 Spotta vår kjære leder i sin Audi A6 1.8T Quattro i Oslo - jeg satt på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1503 Skrevet Mars 11, 2012 Spotta en mørk B5 på Kiwi Ryen i dag. VACN skiltplate bak, m3 "vinge"/leppe på bakluka og sortlakkerte RS4-1 i dag. Noen her? Var også en sølvfarget B5 med stor intercooler i fronten der med S4 fanger. Noen som kjenenr denne? Ble kjørt av ei blond jente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1504 Skrevet Mars 13, 2012 Spottet denne i dag tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1505 Skrevet Mars 13, 2012 Møtte på tidligere medlem, Mattis Wang, i Sexpressen på Lysaker i går:). Fremdeles holdt ei klubbplate det grønne skiltet bak. Dette må vel være en av de siste S6'ene som er igjen som ennå ikke har retta opp seteryggen bak;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1506 Skrevet Mars 13, 2012 Var en tur innom lakkeren min i går og der så jeg en hvit golf 2 jeg har sett i en eller annen tråd her på forumet.Er vel jettafront på denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1507 Skrevet Mars 13, 2012 Møtte på en lilla/rød golf 4 med senk og BBS felger ? Mellom Lørenskog og Løvenstad. Noen som vet hvem det er ? Denne under på bildet stod parkert utenfor Tollpost Globe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1508 Skrevet Mars 15, 2012 Spotta en matt svart Audi a4 ved furuset, med Regnr Cf58085, hadde klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1509 Skrevet Mars 15, 2012 Spotta en matt svart Audi a4 ved furuset, med Regnr Cf58085, hadde klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1510 Skrevet Mars 15, 2012 Møtte på en lilla/rød golf 4 med senk og BBS felger ? Mellom Lørenskog og Løvenstad. Noen som vet hvem det er ? Denne under på bildet stod parkert utenfor Tollpost Globe. Han har en ganske så pen bilpark! Holder til på Strømmen mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1511 Skrevet Mars 15, 2012 Ja den, den er lekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1512 Skrevet Mars 15, 2012 Ja den, den er lekker Det er Christian Fossheim sin Den er strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1513 Skrevet Mars 17, 2012 Lå forran en en hvit scirocco med svar tak på E18 ved sandvika rundt halv syv i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1514 Skrevet Mars 19, 2012 Mener jeg så en hvit A3 med klubbplater i nærheten av Aker sykehus i går..? Kom i motgående felt, med tåkelys. Så litt vansklig å se detaljer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1515 Skrevet Mars 19, 2012 Mener jeg så en hvit A3 med klubbplater i nærheten av Aker sykehus i går..? Kom i motgående felt, med tåkelys. Så litt vansklig å se detaljer.. Det var nok meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1516 Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Så Magnus Haugen stående ved hovedinngangen til Frognerparken med bobla i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1517 Skrevet Mars 19, 2012 Spottet en Passat med klubbmerker i bakruta på strømmen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1518 Skrevet Mars 20, 2012 Det var nok meg Tenkte meg det egentlig, var ganske strøken^^ Lekker bil altså.. Det var rett etter rundkjøringen før man kommer ut på motorveien. Eller rett før for deg da Men jeg kjørte ikke VAG-bil, så orket ikke begynne å vinke og blinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1519 Skrevet Mars 20, 2012 Har spotta en hvit R8 mye rundt her i det siste. Så den flere ganger på Lørenskog i helgen og i dag på Ulven. Sikler like mye hver gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1520 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta en sort Golf GTD (mener jeg det var) med gule ekstralys i fanger på Dekkmann Skjetten Og så sto det en sølvfarget B6 sedan med sorte lykter og oransje felger på Møller Hvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1521 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta en sort Golf GTD (mener jeg det var) med gule ekstralys i fanger på Dekkmann Skjetten Og så sto det en sølvfarget B6 sedan med sorte lykter og oransje felger på Møller Hvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1522 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1523 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1524 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? Yup yup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1525 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? Yup yup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...